• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

verbeterde stroom toevoer

Gestart door MYRYAD, 21 maart 2024, 23:26:05

Vorige topic - Volgende topic

Theo van Wermeskerken

Misschien moet je jouw oortjes dan eens echt openzetten.
Ga je misschien ook behoren tot die volgens jou selecte groep.
Want te oordelen naar jouw berichten, waaruit duidelijk een beperkte kennis blijkt, heb je nog nooit een fatsoenlijk weergegeven stukje muziek gehoord.
Beleefd kan ik misschien beter zeggen.

Je hoeft geen loodgieter te zijn om van buizen te houden

JohnWx

Citaat van: Theo van Wermeskerken op 24 maart 2024, 12:38:18Misschien moet je jouw oortjes dan eens echt openzetten.
Ga je misschien ook behoren tot die volgens jou selecte groep.
Want te oordelen naar jouw berichten, waaruit duidelijk een beperkte kennis blijkt, heb je nog nooit een fatsoenlijk weergegeven stukje muziek gehoord.
Beleefd kan ik misschien beter zeggen.

MMmmmm succesvol een Audiozaak gehad een merk als Audiolab ondersteund en uitgebreid inkoop verkoop een grote Amsterdamse Audio Store

Ja wat is dan beperkte kennis

Utopia toch
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WanFie

:) Aandacht maakt alles mooier  :)

Walt

Ha JohnWx,

Heb je wel eens een VdH set beluisterd eigenlijk, zodat je weet waarover men hier praat?

Groetjes Walter

JohnWx

Citaat van: WanFie op 24 maart 2024, 13:29:19Dozenschuiven?

Nee merken als Accuphase PS Audio Hafler Rotel Cyrus/Mission Cabasse Dynaudio Jadis Threshold Mirage Transrotor etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Walt op 24 maart 2024, 13:32:46Ha JohnWx,

Heb je wel eens een VdH set beluisterd eigenlijk, zodat je weet waarover men hier praat?

Groetjes Walter

Ja

Hij heeft van mij nog zelfs zijn SONY ES set en zijn ES SACD spelers gekocht de laatste die hij kon krijgen

JohnWx

zodat je weet waarover men hier praat?

Groetjes Walter

Ben niet zo van de elven poeder en audioplanten lampen en kurk etc . en modificatie goeroes spullen die volgens een homeopathische gedachtegoed zijn gedaan

Walt

Ik ook niet perse, maar als het een beter klinkende set oplevert, laat maar komen!

JohnWx

Citaat van: Walt op 24 maart 2024, 13:40:31Ik ook niet perse, maar als het een beter klinkende set oplevert, laat maar komen!

Ja 1 op 1 vergelijken is zo lastig met een korte termijn geheugen van een paar sec.  en dan een loopje met ons neemt

https://www.sg.uu.nl/artikelen/2022/03/hoe-betrouwbaar-ons-geheugen

Dus utopie fijne zondag verder Walt

MYRYAD

Grappig mijn vraag/opmerking over verbeterde stroomtoevoer is voor mij heel erg stimuleren op associaties.
Komt zomaar het beeld, eh de associatie op van een set reutjes die met hun plasje doen en hun territorium afbakenen.
En net als bij echte reutjes is het ene plasje interessanter om "te lezen" dan een andere.
Zag ik ook bij onze Berner sennen hond. Sommige plasjes noemde we "het nieuwsblad".
Voor zomaar er aan voorbij lopen, dat was lastiger. Moest ik zelf even de dominante reu worden.

MYRYAD

24 maart 2024, 13:52:48 #55 Laatste wijziging: 24 maart 2024, 15:55:42 door MYRYAD
Ook al grappig; na mijn auto ongeval met blijvend hersenletsel, oa geheugen, me behoorlijk verdiept(moeten verdiepen) in deze materie. Samen met een uitstekend revalidatie centrum, hun vakgebied.
Om ook te ontdekken dat bij werking geheugen, wisselen tussen tussen verschillende functie delen hersenen, ook een filter van oordeel/voor-oordeel/aanemen/sympathie/anti-pathie/etc, meespeelt!
Niet alleen bij mij, maar veel algemener dus.

Niemand

Die John WX
heeft wel een heel hoge dunk van zichzelf ,wat je ooit gehad hebt ben je nu dan toch kwijt .
Is het uit frustratie dat je zo blijft ageren tegen afwijkende meningen ,denk aan je hart man .
Ik zou bijna medelijden krijgen met je. ;D ;D
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Autobahn

Die JohnWX loopt lekker te trollen zeg, John als je er niet in gelooft wat doe je hier dan?
Negeren, is het zo over.

minplus

Citaat van: JohnWx op 24 maart 2024, 13:38:51

zodat je weet waarover men hier praat?

Groetjes Walter

Ben niet zo van de elven poeder en audioplanten lampen en kurk etc . en modificatie goeroes spullen die volgens een homeopathische gedachtegoed zijn gedaan

Een audiolamp heeft net zo weinig met homeopathie te maken als een olifant met ruimtevaart.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

minplus

Vanzelfsprekend mag iedereen hier zijn mening geven.

Welke vdH set heb je beluisterd, John?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right