• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Op weg naar 15.000 leden.

Gestart door eploeg, 23 december 2005, 20:10:26

Vorige topic - Volgende topic

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

peter


Wilmo


theo technics

13 februari 2006, 19:00:42 #33 Laatste wijziging: 13 februari 2006, 19:02:22 door theo technics
Nog 1! ::)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

eploeg

Citaat van: theo technics op 13 februari 2006, 19:00:42
Nog 1! ::)
jij lelijke boef, ik was al verder. heeft ie mijn 1500 weer aangepast.
Zal ik voor straf nog eens registreren?
:D

tito


theo technics

Citaat van: eploeg op 13 februari 2006, 19:36:30

jij lelijke boef, ik was al verder. heeft ie mijn 1500 weer aangepast.


::)

Een andere boef had de titel veranderd in 1500 leden ::)
;D

Maar iig iedereen gefeliciteerd hier. :D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

TANNOY

hoop dat er dan ook meer gaan posten  :o zijn toch vaak dezelfde mensen en veel de bandrecorderjongens  ;)

het zou mooi zijn als er wat meer leven  in de andere topics komt.
verder gefeliciteerd.
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

leen

Citaat van: TANNOY op 13 februari 2006, 22:10:49
hoop dat er dan ook meer gaan posten  :o zijn toch vaak dezelfde mensen en veel de bandrecorderjongens  ;)

het zou mooi zijn als er wat meer leven  in de andere topics komt.
verder gefeliciteerd.

Ja dat zou wel leuk zijn.
H/K avr 130 receiver 2×Mission 704.  4 × Mission 731imp pro en een NAD 315BEE amp
diy sub cassete deck Sony 750ES Technics sl120+ sme 3009 mkII imp Philips 412mkII sat tuners digital Philips 2200
Yamaha CDX-497 cd speler dvd philips520 Bekabeling interlink rg 58u
Luidsprekerkabel koperdraad 4mm²

leen

Bij de 1500 wordt er toch wel een zaal afgehuurd voor een feestje, wel met live muziek en niet krakkemikkige stereo torentjes van de forum leden  ;D ;D ;D ???
H/K avr 130 receiver 2×Mission 704.  4 × Mission 731imp pro en een NAD 315BEE amp
diy sub cassete deck Sony 750ES Technics sl120+ sme 3009 mkII imp Philips 412mkII sat tuners digital Philips 2200
Yamaha CDX-497 cd speler dvd philips520 Bekabeling interlink rg 58u
Luidsprekerkabel koperdraad 4mm²

TANNOY

Citaat van: leen op 13 februari 2006, 23:56:36
Bij de 1500 wordt er toch wel een zaal afgehuurd voor een feestje, wel met live muziek en niet krakkemikkige stereo torentjes van de forum leden  ;D ;D ;D ???
ik hoorde bij theo thuis. ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

theo technics

Citaat van: TANNOY op 14 februari 2006, 00:13:11
Citaat van: leen op 13 februari 2006, 23:56:36
Bij de 1500 wordt er toch wel een zaal afgehuurd voor een feestje, wel met live muziek en niet krakkemikkige stereo torentjes van de forum leden  ;D ;D ;D ???
ik hoorde bij theo thuis. ;D

:o :o

Dan ben ik of op wintersport of ben ik op vakantie ;D ;D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

TANNOY

Citaat van: theo technics op 14 februari 2006, 00:33:55
Citaat van: TANNOY op 14 februari 2006, 00:13:11
Citaat van: leen op 13 februari 2006, 23:56:36
Bij de 1500 wordt er toch wel een zaal afgehuurd voor een feestje, wel met live muziek en niet krakkemikkige stereo torentjes van de forum leden  ;D ;D ;D ???
ik hoorde bij theo thuis. ;D

:o :o

Dan ben ik of op wintersport of ben ik op vakantie ;D ;D
jongens of met theo mee naar de sneeuw of met zijn allen op het strand! ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

https://sweetspotaudio.nl/forum/

eploeg

Citaat van: TANNOY op 13 februari 2006, 22:10:49
hoop dat er dan ook meer gaan posten  :o zijn toch vaak dezelfde mensen en veel de bandrecorderjongens  ;)

het zou mooi zijn als er wat meer leven  in de andere topics komt.
verder gefeliciteerd.
Ook het draaitafel topic is zeer levendig hoor.
En cassettes zijn ook ondergebracht bij de bandrecorders.
De digitale bronnen, akoestiek ed bevatten toch te veel tweaks en gesmijt met geld naar onzinnige zaken, ik denk dat dat veel freaks afschrikt die als gast op het forum komen. Kijk maar eens naar wie er on line is. Je ziet dan vel gasten ook in de digitale bronnen lezen.  Blijkbaar bekruipt ze echter niet het gevoel dat ze er bij willen horen. Jammer.

tifosi

Ik vindt zelf dat de draaitafel en analoge afdelingen zeer levendig zijn, en de rest doet ook aardig mee, er zijn misschien veel lezers en mensen met koudwatervrees ;)

gr tifosi