• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

verbeterde stroom toevoer

Gestart door MYRYAD, 21 maart 2024, 23:26:05

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: Autobahn op 24 maart 2024, 14:51:43Die JohnWX loopt lekker te trollen zeg, John als je er niet in gelooft wat doe je hier dan?
Negeren, is het zo over.

Dus ik moet wat voor mij onzin is en niet in geloof hier maar weg gaan

Kijk dus je moet erin geloven dan ben je welkom dus toch een utopia
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Niemand op 24 maart 2024, 14:29:21Die John WX
heeft wel een heel hoge dunk van zichzelf ,wat je ooit gehad hebt ben je nu dan toch kwijt .
Is het uit frustratie dat je zo blijft ageren tegen afwijkende meningen ,denk aan je hart man .
Ik zou bijna medelijden krijgen met je. ;D ;D

Nee niet kwijt nu met mijn 54ste binnen hoef ik niet meer te werken

Wat dat met hoge dunk heeft te maken  :o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: minplus op 24 maart 2024, 14:59:17Vanzelfsprekend mag iedereen hier zijn mening geven.

Welke vdH set heb je beluisterd, John?

Kan en mag ik niet zeggen merk ik net, ik geloof er niet in en niet welkom Minplus

Duclaasie

Snel googelen levert op dat John al jaren zijn mening over kabels spuit op diverse fora. In al die jaren zo te lezen weinig veranderd.

MYRYAD

Aha, zoiets als de rottweiler van onze oud buren.

Leobus

Citaat van: JohnWx op 24 maart 2024, 15:37:22
Citaat van: Autobahn op 24 maart 2024, 14:51:43Die JohnWX loopt lekker te trollen zeg, John als je er niet in gelooft wat doe je hier dan?
Negeren, is het zo over.

Iets terug in deze conversatie geef je de beïnvloeding door onze hersenen aan. Nu zeg je dat je er niet in gelooft. En daarmee zullen ook jouw hersenen beïnvloeden. Alleen in de andere richting. Jammer voor jou; grote kans dat je wat mist.
Groet,
Leobus

JohnWx

Citaat van: Duclaasie op 24 maart 2024, 15:55:53Snel googelen levert op dat John al jaren zijn mening over kabels spuit op diverse fora. In al die jaren zo te lezen weinig veranderd.

Dat is toch eens gelijks dan

Spuit ? omdat het niet in jouw straatje past is het spuien

JohnWx

Citaat van: Leobus op 24 maart 2024, 16:05:15
Negeren, is het zo over.

Iets terug in deze conversatie geef je de beïnvloeding door onze hersenen aan. Nu zeg je dat je er niet in gelooft. En daarmee zullen ook jouw hersenen beïnvloeden. Alleen in de andere richting. Jammer voor jou; grote kans dat je wat mist.
Groet,
Leobus

Je haalt dingen door elkaar die ik niet gezegd heb, jammer ? waarom jammer Leobus dat ik niet in die onzin geloof a la balgehakt

Parker700

Ik denk dat jij er ook helemaal niet in hoeft te geloven.
Iedereen zijn eigen mening.
Maar respecteer die van anderen dan ook.
Muziek, daar kikker je van op!

JohnWx

Citaat van: Parker700 op 24 maart 2024, 16:10:09Ik denk dat jij er ook helemaal niet in hoeft te geloven.
Iedereen zijn eigen mening.
Maar respecteer die van anderen dan ook.

Ja maar verkondig het niet als waarheid

Respecteer mij dan ook

Maar als mensen dit gaan zeggen op andere fora : Van der Heide modificaties met name de tegels kunnen namelijk slecht tegen transport en moeten eerst een paar dagen stabiliseren.

Er zijn er een paar de weg kwijt hier vind ik

Wedstrijdje wie kan het verst plassen met de grootste onzin en schimmigheden over koolstof daar is een woord voor kom er even niet op

JohnWx

Leobus

Citaat van: JohnWx op 24 maart 2024, 16:07:10
Citaat van: Leobus op 24 maart 2024, 16:05:15
Negeren, is het zo over.

Groet,
Leobus

Je haalt dingen door elkaar die ik niet gezegd heb, jammer ? waarom jammer Leobus dat ik niet in die onzin geloof a la balgehakt
Ik bedoel alleen dat onze hersenen zowel dingen kunnen bijfantaseren alsook wegfantaseren.dat eerste doe ik mogelijk, dat laatste doe jij mogelijk. Beide onder invloed van een verwachtingspatroon.
Maar als je dat niet uit mijn opmerkingen kunt halen, houdt het voor mij al op verder te discussiëren.
Groet,
Leobus

Walt

Mijn speakers en versterkers zijn al jaren hetzelfde, nu met tegels, lamp en andere kabels klinkt het wel veel beter dan een paar jaar terug, hoe zou dat nu kunnen?

morph

Citaat van: JohnWx op 24 maart 2024, 13:38:51Ben niet zo van de elven poeder en audioplanten lampen en kurk etc . en modificatie goeroes spullen die volgens een homeopathische gedachtegoed zijn gedaan

Citaat van: JohnWx op 24 maart 2024, 16:20:58Er zijn er een paar de weg kwijt hier vind ik

Wedstrijdje wie kan het verst plassen met de grootste onzin en schimmigheden over koolstof daar is een woord voor kom er even niet op

Je mening is duidelijk, hoe vaak wil je hem herhalen met telkens minder respect voor die van een ander?

Gedraag je alsjeblieft in je reacties of reageer gewoon niet.
mod-morph

Heintje

... en ik maar denken dat mensen hier voor hun plezier posten ...

Weer terug ontopic?