• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Joske's grote tegenvaller,..

Gestart door Joske, 13 juli 2014, 11:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Joske

13 juli 2014, 11:18:53 Laatste wijziging: 13 januari 2015, 17:22:48 door Tdo
Beste vrienden, en allen die ik hier ken,

eerst even dank voor jullie verjaardagswensen,
De meesten van jullie zullen weten, dat vlak voor mijn intrede hier op het forum, bij mij de hele pancreas is verwijderd, vanwege een tumor, dat was in okt 2011, daar ben ik aardig van opgeknapt, met medicijnen voor de spijsvertering, en voor aanmaak insuline, was dat allemaal prima te doen.

Nu had ik al ruim een half jaar last van zenuwpijnen en/of spierpijnen in de schouder, meer dan 30 behandelingen fysio mochten niet helpen, gedacht werd aan het zg TOS syndroom, (Thoraxial Outlet Syndrom),
omdat ik nog steeds in contact sta met de chirurg in Eindhoven, heb ik hem het probleem voorgelegd, en hij wilde er meteen grondig onderzoek naar doen.
Afgelopen dinsdag heb ik een volledige CT scan gehad, en meteen de uitslag, en het zit niet goed mannen,...

er zijn uitzaaiingen in de schouder en op enkele plaatsen in de buik. Er wordt volgende week nog een biopt onder echogeleide genomen van de plek in de schouder, om vast te stellen, welk soort het nu precies is, aan de hand van die uitslag, zal dan de vervolgstrategie worden bepaald.
waarschijnlijk zal dat chemo worden, wanneer dat gaat starten is nog niet helder, ook een prognose is nu nog niet te geven, ik ben (nog) niet ziek, (alleen nu even een flinke virusinfectie), dus we moeten even de uitslag van die punctie afwachten, om te bepalen hoe verder.

er is nu nog geen reden tot groot alarm, maar het staat wel vast, dat, laten we zeggen, ik niet meer het eeuwige leven heb,
however, we gaan nog even lekker door, we zijn het nu allemaal aan het opslaan in de kop en op een rijtje aan het zetten,

ik was effe niet hier, maar ben nu wat beter (al minder koorts), en ben ik dus even van de bank afgekomen om jullie op de hoogte te brengen

Als ik helemaal ben opgeknapt van het virus, doe ik weer gewoon mee hoor,

fijne zondag allemaal!
groet Jos ;)

Edit typo:
liever niet melden op Facebook!! omdat er mensen zijn dit ik het nu nog niet wil vertellen,...dankje



                 






Open Baffles + Tangband drivers + mini dsp, breedbanders / Quad 303, Woofers / Quad 405, Technicsdeck AU 676 ,Denon DP1700 +ortofon vms30, + Lehmann Black cube SE, quad 66 + scepter + AB, Beogram 4002 + MMC 20EN, Sennheiser HD 580 + Cute amp + voeding, Denon DCD 1550AR Tuner kenwood

Tdo

Jeetje wat een nieuws..  :(
Heel veel sterkte Jos!
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

André

Dat is nog al wat.......
Sterkte de komende periode Jos! :-\
Classé cp-45 Maas edition,Perreaux reference 3400 Maas edition,Acoustic Siganture challenger,Benz ace s lo,Bluenote b5 titanium,Sonos zp90 Magna,zelfbouw speakers,Black Lion Red Sparrow dac.

Kringlopers zitten in een visuele cirkel.

baardmannetje

Gatsakke zeg...

:-X

Heel veel sterkte Jos en familie!

Positieve vibes gaan jullie kant op.


A. Buys

tsjonge... :-X


veel sterkte, voor de komende tijd.
|         |        |       |      |     |    |   |    |     |      |       |        |         |

Rubble

Jemig. Wat een klotenieuws weer. Sterkte man!
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Nicolas

Heel veel sterkte Jos, alles op een rijtje en ervoor gaan!
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

groovy.

Tja helaas Jos erg als je zoiets overkomt.
Veel sterkte voor jouw en je familie.
Hopenlijk valt het in zoverre mee dat je met de goede medicatie op de been blijft.
Nog liever dat je geneest. ;)


In to each life some rain must fall.

chansig

Jongens wat is er allemaal aan de hand...wat een vervelende berichten allemaal. Heel veel sterkte Jos ook voor je gezin, familie en vrienden.

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

Boer Bruut

Zorg voor een goede weerstand Jos, dus leef zo gezond mogelijk.
Dat zal je best nodig hebben de komende tijd.
''Go for it '' en sterkte ermee !
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

HaaVee


Satch


bommko

KEF RR-104 | Sony TA-E77ESD & TA-N77ES | CDP-X555ES | TC-K808ES | ST-S770ES | PS-X75 | PS-X555ES | SEQ-333ES | Technics SL-1210 MKII | Denon 47F |

jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

minplus

GV. Joske! :(
Sterkte, ook voor al je naasten!
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right