• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Mooie speakers op Marktplaats/Ebay

Gestart door KT88, 1 juni 2007, 21:40:35

Vorige topic - Volgende topic

minplus

Geen vriend of vriendelijke buurman met auto?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

MYRYAD

Ik woon naast Driebergen, kom er ook wekelijks voor boodschappen, als ik iets voor je kan doen stuur maar een Pbtje.
Ik heb deze speakers gehad, klinken goed!!!

RJVR

8 september 2023, 17:11:07 #18317 Laatste wijziging: 8 september 2023, 17:13:38 door RJVR
Dank voor de antwoorden/aanbod, Ik heb de verkoper een bericht gestuurd, het blijft uiteraard wel een risico of er niet meer mee mis is. Ook morgen nog even kijken of de Audiolabs nog beschikbaar zijn in de kringloop winkel. Ik ben nog op zoek naar luidsprekers met een niet al te zware bass.

Ben verder trouwens prima tevreden over de fiets als vervoermiddel alleen heb je soms een bakfiets nodig of zo'n postbode firtstas. Niet zoveel mensen in de buurt met een auto helaas, wil het ook graag zelf regelen.
Nad D3020, B&W Dm 2a, Pro-Ject Phono Box E, Philips AF777 - GP422

MYRYAD

De bas van deze keff is er wel.
Is wel gevoelig voor welke versterker je hebt. Met mijn myryad kon de bas stevig zijn.
Met een goedkope Mediamarkt ding van een 100 euro, was er geen bas, en ook geen hoog.
Als het goed is is de basprop er nog bij. Schuimrubber dop die je in de baspoort stopt.  Werkt prima.
Die deed ik er in bij oa kerkorgel muziek met veel laag,
of bij Slagerij van Kampen.
Bij zang van Seasick Steve was het een mooie lage bas.

RJVR

8 september 2023, 23:07:09 #18319 Laatste wijziging: 8 september 2023, 23:11:30 door RJVR
Citaat van: MYRYAD op  8 september 2023, 17:19:22De bas van deze keff is er wel.
Is wel gevoelig voor welke versterker je hebt. Met mijn myryad kon de bas stevig zijn.
Met een goedkope Mediamarkt ding van een 100 euro, was er geen bas, en ook geen hoog.
Als het goed is is de basprop er nog bij. Schuimrubber dop die je in de baspoort stopt.  Werkt prima.
Die deed ik er in bij oa kerkorgel muziek met veel laag,
of bij Slagerij van Kampen.
Bij zang van Seasick Steve was het een mooie lage bas.

De versterker die er op aan gesloten gaat worden is de Denon RCD-M41 niet een erg krachtige versterker. Zou luidsprekers voor bij de PC. Het kan soms nogal gehorig hier zijn, en de B&W DM2a hebben dan teveel laag voor de onderbuurman. Hoef er niet per se rekening mee te houden maar hou het graag fijn hier.

RJVR

Even een update: De Kef luidsprekers kunnen bezorgd worden blijft alleen nog over wat er nou allicht aan scheelt, heb dat gevraagd of de verkoper dat kan uitleggen.

Ik kan lokaal ook een paar yamaha nx-e700 luidsprekers kopen voor 30 a 40 euro en die kunnen in de fietstas.

Heintje

Zo'n postbode fietstas mag je gratis van me hebben, de vraag is alleen hoe we die bij jou krijgen.

Bassie!

Op marktplaats Dali F5 Fazon bieden vanaf €400.

Kon ik helaas niet eerder delen.
Na wat geheen en weer vandaag opgehaald voor €300 met wat enkele kleine beschadigingen aan de behuizing, drivers en technisch 100%.

Dus jullie zouden wel weten wat ik de rest van de dag aan het doen ben.
Probeert dit jaar iets naar wens bij elkaar te krijgen.
Dali Fazon F5
Topping DX3 pro+
........... .....

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Bassie!

Probeert dit jaar iets naar wens bij elkaar te krijgen.
Dali Fazon F5
Topping DX3 pro+
........... .....

d'Oh!

Nad 2400 (amp) Nad 117 (preamp) Nad 613 (cass.) Philips 22GA312 (TT) Philips CDR870 (cd rec) Philips BDP3000 (dvd/cd) Sony XDR S40DBP (tuner) Sony CDP C545 (cd) Paradigm Atom Monitor v6 (ls)