• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Marktplaats en e-bay voor Hifi algemeen:

Gestart door Remy, 8 augustus 2007, 02:48:33

Vorige topic - Volgende topic

Sytse Fliege

Ah, mooi dat 't opgelost is.

Dat opnieuw instellen en installeren viel wel mee, alleen de add-ons opnieuw geïnstalleerd (marktplaats zonder spam en duckduckgo search engine en tracking blocker). Maar als je veel van die dingen hebt, dan is 't natuurlijk een ander verhaal.



Ach, kikker toch op!

Regenpak

Citaat van: Celica TA40 op  6 augustus 2020, 15:55:41Die laatste heb ik geprobeerd en zie: er zijn weer foto's zichtbaar :) !
"Opfrissen" ben ik niet aan begonnen, want ik heb geen zin om weer dagen bezig te zijn alles naar wens te installeren en in te stellen.
Mooi! Opfrissen ga ik zeker ook niet aan beginnen. Mijn Firefox profiel is nu 1070863503 bytes groot en die bewaak ik als een bok op een haverkist. Het is zelfs zo erg dat als ik een nieuwe PC bouw of installeer ik dat hele profiel overzet. Dat zal in 2023 weer aan de hand zijn als Ubuntu 18.04LTS uit de support sodemietert.

Tjerk
It's been Monday all week long!


Regenpak

Het is hetzelfde ding, de aanbieder heet in beide gevallen Jules, hij heeft een Nederlands telefoonnummer. Zou zomaar dezelfde persoon kunnen zijn.

Tjerk
It's been Monday all week long!

Celica TA40

Ik plaats ook wel eens hetzelfde artikel op zowel Marktplaats als Ebay-Kleinanzeigen.
Uiteraard met een aan de markt aangepaste prijs 8) .
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Randomuser

Citaat van: Regenpak op 11 augustus 2020, 22:24:29Het is hetzelfde ding, de aanbieder heet in beide gevallen Jules, hij heeft een Nederlands telefoonnummer. Zou zomaar dezelfde persoon kunnen zijn.

Tjerk
Daarom - mogelijk.

funky

Is dit weer zo'n ad met een luchtje ?  :o
1 week actief, engelse tekst, oosteuropese naam, prijs aan de lage kant.

https://link.marktplaats.nl/m1594231077

Sytse Fliege

Ik zou er heel voorzichtig mee omgaan, bij interesse...
Ach, kikker toch op!

Rogers Hifi

Erg doortapte verkoop methode. Tuner die maar voor de helft werkt..
*dab doen ze niet meer gebruiken
*tuurlijk heeft meneer geen antenne om te testen
* zet het dab "+" teken erachter voor niets vermoedende kopers

https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/tuners/m1605228333-hi-end-primare-v25-dab-fm-tuner.html


minplus

Zandvoort...
Heet ie soms Bernhard?

Hi-end (Hallo-eind) is overigens ook niet mis en geeft het aardig aan.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytse Fliege

Die heeft ook wel eens geprobeerd met mij zaken te doen, maar dat is niet gelukt. Geen klik.

Ach, kikker toch op!

Regenpak

Het ding heet T23?!?!? V25 is een DVD speler...

Tjerk
It's been Monday all week long!

Jeronimo

Op MP staat deze Linn Sondek LP12 in de "aanbieding". Zo te zien één uit de jaren 70. Is een vraagprijs van E. 2000,-- voor zo'n originele redelijk of ietwat te fantasievol?



Jeronimo

Dan is deze redelijker, maar toch ook nog duur?


B. Gehakt

Bij het adres 'Antwerpen centraal station' haak ik af.
Dan nog liever 'Velp'.
Deskundige