• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Films waar je bij kunt huilen

Gestart door Jahe, 14 november 2007, 23:17:12

Vorige topic - Volgende topic

sloothaas

What dreams may come met Robin Williams
Francesco met Mickey Rourke

Bodemjager

Shindler's list
The Pianist
Ghost

Rood

nibor

"Als je begijpt wat ik bedoel" uit 1983. Och dat arme draakje ;D

Robin

macintosh

The Shawshank Redemption de scène 'van Brooks' met die prachtige zachte pianomuziek op de achtergrond.

Be tweeter

Watjes!! ;D

The english patient krijg ik het wel een beetje moeilijk :'(

We do not embrace reason at the expense of emotion. We embrace it at the expense of self-deception. (Herbert Muschamp)

Mauri

Shawhawks Redemtion staat in mijn top 1 allertijden!
Al een tijdje niet meer gekeken maar Ge-wel-dig-e film :)
Maare ik hou het ten aller tijde droog oh ::)

XC-C30

The green mile, absoluut. Voor de rest kan ik me niet veel herrinneren. The pianist vond ik niet om te huilen, ik moest gewoon kotsen..... Kon t echt niet aanzien. Zal waarschijnlijk heel realistisch zijn weergegeven, maar juist daarom..... Ik werd er echt ni goed van..... Horror gewoon.

peterrr

Ehhh, hier had ik het met een wezentje dat maar naar huis wou bellen.....   :'(

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, SF Concertino Domus, Rel T2, MF -Vdac, MF X-can v3, AKG 701   Cambridge Audio NP 30

tripath

Valkyrie.
Hier heb ik moeten huilen omdat het zo'n beroerde film was!

Maar wanneer je huilen bedoelt in vorm van ontroering, dan raad ik je aan om naar The house of sand and fog te kijken. Uiteraard is het testosterongehalte ook bepalend voor de werking van je traanklieren.
Een andere aanrader vind ik: the painted veil. Een hele trage film, maar wel wat ontroerende momenten op z'n tijd.
Oh Lord, if there is a Lord
Save my soul, if I have a soul

Mauri

Gister nog The Green Mile gekeken, waren hier een paar meiden die het niet droog hielden oh
;D

Bokito

Een prachtige film is toch wel The Gladiator , het einde zou voor veel mensen een nat moment op kunnen leveren.
Ik zweer bij een banaanplug

Koen K

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge.  ~ Charles Darwin
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.  ~ Richard Feynman

marvin

met zo'n naam verwacht je toch eerder dat je een traantje gelaten hebt bij King Kong.. :D

Bokito

Bedankt voor dit warme welkom. Inderdaad, King Kong is ook een prachtfilm. Wel de originele versie!
Ik zweer bij een banaanplug