• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

nieuw "phishing" mailtje

Gestart door morph, 26 november 2007, 15:54:12

Vorige topic - Volgende topic

Sterremuur

Ik neem alles op.
Als het me niet bevalt leg ik gewoon op...
:angel:
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

Sytse Fliege

Citaat van: Opa S. op 19 november 2019, 18:20:55Ik kreeg zojuist een Knabobar phihsing SMS. Nu heb ik geen rekening bij de Knabobar, dus dat scheelt, maar wat me wel hogelijk irriteerde is dat in de aanhef mijn voor- en achternaam genoemd werden.

Ik vraag me af waar dat vandaan gelekt is, want ik ben extreem "cautious" als 't er om gaat mijn telefoonnummer ergens achter te laten.

Even mezelf geciteerd vanuit het Tsjongejongejonge...topic, ik denk dat ik er uit ben.

Vanmorgen kreeg ik een waarschuwingsmail van 2ehands. be dat er was ingelogd op mijn account vanuit een adres in de US, of ik dat inderdaad zelf was geweest. Nu heb ik weliswaar lichte vormen van Korsaheimer, Alzkoff en algemene vergeetachtigheid, maar ik denk dat als ik gisteravond in de US was geweest ik dat nu nog wel zou weten.

Toen ging me een lichtje op. 2ehands .be is onderdeel van Marktplaats en daar is mijn naam én telefoonnummer inderdaad gecombineerd bekend. Wat mij betreft dus nu duidelijk waarom ik die phishing SMS kreeg.

Ik denk niet dat Marktplaats zelf gecompromiteerd is (alhoewel 't me volstrekt niet zou verbazen als 't wel zo was én dat ze dat dan ook voor zich zouden houden), in dit geval denk ik dat mijn inloggegevens uit oudere "breaches" komen van sites als Last .fm of tumblr. Nu had ik dat lang geleden al een keer gechecked via de site haveibeenpwned.com, daaruit bleek toen dat een van mijn e-mailadressen in combinatie met mijn destijds geldende password in zeker vijf "breaches" voortkwam. Tsja. Daar destijds nooit zoveel mee gedaan, omdat het geen e-mail/password combinatie was die ik voor iets belangrijks gebruikte, maar er toen niet bij stilgestaan dat het een manier was om ook achter mijn telefoonnummer in combinatie met mijn naam te komen. Zo zie je maar, zelfs iemand die bescherming van persoonsgegevens bij alles wat hij doet op internet altijd wel in gedachte houdt kan nog wel eens voor verrassingen komen te staan.

Kortom, voor iedereen die dit soort phishing sms'je krijgt; check of je e-mailadres gecompromitteerd is op haveibeenpwned.com en zo ja, verander dan de passwords op alle plekken waar je dat e-mailadres en dat password gecombineerd hebt gebruikt.

Ach, kikker toch op!

Sterremuur

Vandaag in de mail:

CitaatGood day, My names are Mr. Bong Choi. I'm from South Korea but I'm living in the United States. I hope you are shielded from the corona virus (covid-19) outbreak that has devastated a lot of homes. I hope you are safe at all times. I apologize to bring this to you at this moment, but there is something very important I want to discuss with you. I'm a very influential and wealthy man but I'm sick and dying. I'm suffering from severe esophageal cancer that was complicated further by the outbreak of the corona virus and currently have a few months to live.I send you this message because I want to make a donation to you for charity purpose(s). I would like to donate funds for charity and investment purpose to you. Reply for more details,Warm Regards, Mr. Bong Choi



Antwoord gewoon via mail... :angel:
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

Boer Bruut

Wat een aardige meneer Bong. Zo zie je maar, er zijn ook nog mensen met het hart op de juiste plek 😊
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

MYRYAD

Mr. Bong Choi bestaat wel in Korea. Is daar hoofd financieel risico/strategie management bij groot concern.

Niemand

Citaat van: MYRYAD op 23 maart 2020, 15:27:06Mr. Bong Choi bestaat wel in Korea. Is daar hoofd financieel risico/strategie management bij groot concern.
Noord dan zeker? :angel:
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: Opa S. op 21 november 2019, 09:14:24
Citaat van: Opa S. op 19 november 2019, 18:20:55Ik kreeg zojuist een Knabobar phihsing SMS. Nu heb ik geen rekening bij de Knabobar, dus dat scheelt, maar wat me wel hogelijk irriteerde is dat in de aanhef mijn voor- en achternaam genoemd werden.

Ik vraag me af waar dat vandaan gelekt is, want ik ben extreem "cautious" als 't er om gaat mijn telefoonnummer ergens achter te laten.

Even mezelf geciteerd vanuit het Tsjongejongejonge...topic, ik denk dat ik er uit ben.

Vanmorgen kreeg ik een waarschuwingsmail van
2ehands. be
dat er was ingelogd op mijn account vanuit een adres in de US, of ik dat inderdaad zelf was geweest. Nu heb ik weliswaar lichte vormen van Korsaheimer, Alzkoff en algemene vergeetachtigheid, maar ik denk dat als ik gisteravond in de US was geweest ik dat nu nog wel zou weten.

Toen ging me een lichtje op. 2ehands .be is onderdeel van Marktplaats en daar is mijn naam én telefoonnummer inderdaad gecombineerd bekend. Wat mij betreft dus nu duidelijk waarom ik die phishing SMS kreeg.

Ik denk niet dat Marktplaats zelf gecompromiteerd is (alhoewel 't me volstrekt niet zou verbazen als 't wel zo was én dat ze dat dan ook voor zich zouden houden), in dit geval denk ik dat mijn inloggegevens uit oudere "breaches" komen van sites als Last .fm of tumblr. Nu had ik dat lang geleden al een keer gechecked via de site haveibeenpwned.com, daaruit bleek toen dat een van mijn e-mailadressen in combinatie met mijn destijds geldende password in zeker vijf "breaches" voortkwam. Tsja. Daar destijds nooit zoveel mee gedaan, omdat het geen e-mail/password combinatie was die ik voor iets belangrijks gebruikte, maar er toen niet bij stilgestaan dat het een manier was om ook achter mijn telefoonnummer in combinatie met mijn naam te komen. Zo zie je maar, zelfs iemand die bescherming van persoonsgegevens bij alles wat hij doet op internet altijd wel in gedachte houdt kan nog wel eens voor verrassingen komen te staan.

Kortom, voor iedereen die dit soort phishing sms'je krijgt; check of je e-mailadres gecompromitteerd is op haveibeenpwned.com en zo ja, verander dan de passwords op alle plekken waar je dat e-mailadres en dat password gecombineerd hebt gebruikt.


Ik heb ook een waarschuwing gekregen dat mijn account van 2ehands.be was geopend

Er is op donderdag, 12 maart 18:46 in de buurt van onbekend, Singapore met Samsung SM-G925F ingelogd op je 2dehands-account (mijn e-mail adres) Je hebt nog niet eerder vanaf dit toestel ingelogd op je 2dehands-account. We sturen je deze mail om er zeker van te zijn dat jij het was.

Als je net hebt ingelogd, hoef je verder niks te doen.

Ik was het niet
Als je niet hebt ingelogd, stel dan een nieuw wachtwoord in via onderstaande link.

Toch maar mijn wachtwoord gereset via 2ehands.be  wel irritant dat je het account niet kan verwijderen bij die gasten.

Sytse Fliege

Als je die wachtwoord/e-mailcombinatie ook elders gebruikt zou ik ze ook zeker daar wijzigen!
Ach, kikker toch op!

Tom!

Ik zag ook dat lekken bij linkedin en dropbox ervoor hadden gezorgd dat ze de wachtwoorden te pakken hadden gekregen. Daar wens ik ze veel succes mee, mijn wachtwoorden zijn zo lastig dat ik er soms zelf moeite mee heb en ik gebuik nooit twee keer dezelfde. Linkedin is sowieso een wegwerpproduct, ik denk dat ik er zelf niet eens meer inkom. :)
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: Opa S. op 23 maart 2020, 17:52:39Als je die wachtwoord/e-mailcombinatie ook elders gebruikt zou ik ze ook zeker daar wijzigen!
Niet dat ik weet, wist geen eens dat ik daar ooit een account heb aangemaakt. Was nog met mijn oude casema mail adres. Nu gebruik ik keepass zodat ik altijd complexe en lange wachtwoorden gebruik.

Sytse Fliege

Sjemig, moet ik hier nu instinken?

𝖨 𝖽𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐, 𝗄𝗆𝗇𝟤𝖿𝗊𝗃𝗎, 𝗂𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖺𝗌𝗌𝗐𝗈𝗋𝖽.

𝖨 𝗋𝖾𝗊𝗎𝗂𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗈𝗍𝖺𝗅 𝖺𝗍𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗎𝗉 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖳𝗐𝖾𝗇𝗍𝗒-𝖿𝗈𝗎𝗋 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌, 𝗈𝗋 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗂𝗏𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗀𝗎𝗂𝗅𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗂𝖿𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾.

𝖧𝗂, 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗆𝖾 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒. 𝖡𝗎𝗍 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝗀𝖺𝗋𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎. 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾𝖻𝗈𝗈𝗄 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝖼𝗍 𝗅𝗂𝗌𝗍, 𝗆𝗈𝖻𝗂𝗅𝖾 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝖼𝗍𝗌 𝖺𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝗀𝗂𝗍𝖺𝗅 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗏𝗂𝗍𝗒 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗎𝗍𝖾𝗋 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗉𝗋𝖾𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌 𝟣𝟨𝟩 𝖽𝖺𝗒𝗌.

𝖠𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝗌, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗆𝖺𝗌𝗍𝗎𝗋𝖻𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖺𝗂𝗇 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 𝗐𝗁𝗒 𝖨 '𝗆 𝖼𝗋𝖺𝖿𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖿𝗂𝖼 𝖾 𝗆𝖺𝗂𝗅 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎.

𝖶𝖾𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗋𝖾𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗋𝗇 𝗐𝖾𝖻𝗉𝖺𝗀𝖾𝗌, 𝗆𝗒 𝗆𝖺𝗅𝗐𝖺𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗏𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖾𝗋𝗌𝗈𝗇𝖺𝗅 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗎𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖾𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗅𝗈𝗀𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝖻𝖾𝖺𝗎𝗍𝗂𝖿𝗎𝗅 𝗏𝗂𝖽𝖾𝗈 𝖿𝗈𝗈𝗍𝖺𝗀𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝖻𝗒 𝗍𝗋𝗂𝗀𝗀𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝖾𝖻 𝖼𝖺𝗆𝖾𝗋𝖺.
(𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗍 𝖺 𝖾𝗑𝖼𝖾𝗉𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗎𝗇𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅 𝗉𝗋𝖾𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝖼𝖾 𝖻𝗍𝗐 𝗅𝗈𝗅)

𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾 𝗋𝖾𝖼𝗈𝗋𝖽𝗂𝗇𝗀. 𝖨𝖿 𝗉𝖾𝗋𝗁𝖺𝗉𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖨 '𝗆 𝗆𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗒 𝗉𝗋𝗈𝗈𝖿 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝖿𝗈𝗋𝗐𝖺𝗋𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗂𝖼𝗎𝗅𝖺𝗋 𝗋𝖾𝖼𝗈𝗋𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆𝗅𝗒 𝗍𝗈 𝟣𝟣 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖼𝗈𝗀𝗇𝗂𝗓𝖾.

𝖨𝗍 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽, 𝖼𝗈 𝗐𝗈𝗋𝗄𝖾𝗋𝗌, 𝖻𝗈𝗌𝗌, 𝗉𝖺𝗋𝖾𝗇𝗍𝗌 (𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐! 𝖬𝗒 𝗌𝗒𝗌𝗍𝖾𝗆 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆𝗅𝗒 𝖼𝗁𝗈𝗈𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝖼𝗍 𝖽𝖾𝗍𝖺𝗂𝗅𝗌).

𝖶𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝖾 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾'𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗂𝗍? 𝖨 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍...

𝖭𝗈𝗇𝖾𝗍𝗁𝖾𝗅𝖾𝗌𝗌, 𝗂𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗉𝖺𝗍𝗁.

𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺 𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗂𝗆𝖾, 𝗇𝗈𝗇 𝗇𝖾𝗀𝗈𝗍𝗂𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗈𝖿𝖿𝖾𝗋.

𝖦𝖾𝗍 $ 𝟤𝟢𝟢𝟢 𝗂𝗇 𝖻𝗂𝗍𝖼𝗈𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖾𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖻𝖾𝗅𝗈𝗐 𝖺𝖽𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌:

1J2LaZSH*Zrco5gtbRBVj51LHSqqzBRy7Nz
[𝖼𝖺𝗌𝖾 𝖲𝖤𝖭𝖲𝖨𝖳𝖨𝖵𝖤 𝗌𝗈 𝖼𝗈𝗉𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗌𝗍𝖾 𝗂𝗍, 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝗆𝗈𝗏𝖾 * 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗂𝗍]

(𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝗈𝗐, 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗈𝗇𝗅𝗂𝗇𝖾 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖻𝗎𝗒 𝖻𝗂𝗍𝖼𝗈𝗂𝗇. 𝖣𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗌𝗍𝖾 𝗆𝗒 𝗉𝗋𝖾𝖼𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾)

𝖨𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 '𝖽𝗈𝗇𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇' (𝗐𝗁𝗒 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝖾 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍?). 𝖱𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗏𝖺𝗇𝗂𝗌𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗇𝗈 𝖼𝗂𝗋𝖼𝗎𝗆𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝖾𝗌 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝖼𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇. 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖾𝗋𝖺𝗌𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖨'𝗏𝖾 𝗀𝗈𝗍 𝗂𝗇 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎. 𝖸𝗈𝗎 𝗆𝖺𝗒 𝖼𝖺𝗋𝗋𝗒 𝗈𝗇 𝗅𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗋𝖾𝗀𝗎𝗅𝖺𝗋 𝖽𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝖽𝖺𝗒 𝗅𝗂𝖿𝖾𝗌𝗍𝗒𝗅𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝖻𝗌𝗈𝗅𝗎𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗇𝗈 𝗌𝗍𝗋𝖾𝗌𝗌.

𝖸𝗈𝗎'𝗏𝖾 𝟤𝟦 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌 𝗂𝗇 𝗈𝗋𝖽𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗌𝗈. 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗌 𝖺𝗌 𝗌𝗈𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖾 𝗆𝖺𝗂𝗅. 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗇 𝗎𝗇𝗂𝗊𝗎𝖾 𝖼𝗈𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗂𝗇𝖿𝗈𝗋𝗆 𝗆𝖾 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖺𝗂𝗅 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗍𝗋𝗒 𝗍𝗈 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝗌𝗆𝖺𝗋𝗍.
Ach, kikker toch op!

minplus

Blijft ernstig dat ze je masturbatievideo te pakken hebben weten te krijgen. :o
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytse Fliege

Ja, vooral omdat ik geen camera heb, best knap van die lui!

Maar wat ik dan weer niet snap; ik ken/gebruik dat password niet, ik heb de schurft aan facebook en mijn telefooncontacten staan ook niet op mijn computer.

't Is gewoon een leugenaar, die gozer en dat is 't!

Ach, kikker toch op!

morph

Citaat van: Opa Spylac op 19 april 2020, 22:22:45't Is gewoon een leugenaar, die gozer en dat is 't!
Toch is het noemen van een wachtwoord als "𝗄𝗆𝗇𝟤𝖿𝗊𝗃𝗎" (coming to f#ck you) in een phishingmail best grappig gevonden.

Sytse Fliege

Ha, inderdaad grappig, die had ik nog niet gezien :)
Ach, kikker toch op!