Kijk dit eens, zelf je buizen maken

Gestart door .., 11 januari 2008, 15:12:01

Vorige topic - Volgende topic

..

Onlangs kwan ik dit filmpje tegen heel erg leuk om te zien.

http://blog.makezine.com/archive/2008/01/make_your_own_vaccum_tube.html

En nog eentje met Guido Tent in de hoofdrol ;D:http://www.youtube.com/watch?v=8_eLO0exato

Lijkt mij ook wel gaaf om je eigen elektronenbuizen te maken ;D.

Olnk

't Eerste filmpje is echt heel fraai! Ik had 't geluid uitstaan, de soundtrack vond ik wat minder (vooral door de andere muziek heen...) dus ik weet niet of er nog iets over gezegd werd, maar ik kreeg de indruk dat die man ook al z'n apparaten zelf gemaakt had!? Maar sowieso bijzonder vaardig!

groeten! Olaf

..

Jazeker mooi! Het schijnt dat er nog veel van die machines te koop staan waarmee je buizen kan produceren. Maar het is een moeilijk proces die je niet zomaar in de hand hebt! Maar je eigen naam op je eigen buizen is wel heel gaaf 8)

theo technics

Om Andries van Aarsen op een buis kwijt te kunnen, zal je een flinke buis voor moeten maken. ;D ;D

Maar idd het is een knap stukje werk, ik hebt iig genoten van dat filmpje :)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

TANNOY

Citaat van: theo technics op 12 januari 2008, 13:34:37
Om Andries van Aarsen op een buis kwijt te kunnen, zal je een flinke buis voor moeten maken. ;D ;D

viespeuk! ;D
people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

..

Citaat van: theo technics op 12 januari 2008, 13:34:37

AVA kan ook ;D

Eye on Audio

"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

Cyrus

Groet,
Edwin

Algemene aanvaarding van een idee is geen bewijs voor de waarheid ervan.

..

TANNOY

people who claim that cables do not make a difference are plainly deluding themselves. <br />On the other hand, those that say that cables should not make a difference, are dead right.<br /><br />

Geen hond

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Stoffie

Geweldig, heb er met fascinatie naar zitten kijken :)
Sony pre-Esprit - ESPRIT - V-FET - APM - ES

FineTune

Jammer dat we geen LTS meer hebben....

Met alleen maar van die gestresste kantoorpikkies zoals ik kom uiteindelijk je niet ver  :police:

Interresant en ontspannend om naar te kijken......en een beetje jaloers op zo'n kunde ben ik ook  ;)

..

Citaat van: FineTune op 16 januari 2008, 23:07:04
Jammer dat we geen LTS meer hebben....

Met alleen maar van die gestresste kantoorpikkies zoals ik kom uiteindelijk je niet ver  :police:

Interresant en ontspannend om naar te kijken......en een beetje jaloers op zo'n kunde ben ik ook  ;)

Ja her moet je echt superveel geduld voor hebben :angel:

maar ja ieder zijn/haar vak.