• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Home cinema

Gestart door ErikenJose, 21 april 2008, 13:41:32

Vorige topic - Volgende topic

ErikenJose

Hallo,

Wij zijn van plan de vsx-417 te kopen met een S-V52-QL-II speakerset nu wil ik graag advies of dit samen een goede keuze is

dus graag al jullie feedback / suggesties :)

Groet

Erik en José

Proenski

Daar is maar een antwoord op mogelijk; zelf gaan luisteren! En het liefst vergelijken met andere set(je)s.

Audio apparatuur koop je niet vanuit een brochure....
SACD: Sony SCD-555ES | Blu Ray/ DVD Sony BDP-S1200 | Media: Humax iHDR 5200c
Receiver: Marantz SR8001 | Speakers: Dynaudio Audience 72, Polk S35E, DLS flatbox
Head-fi: Musical Fidelity X-Can v3, Audio-Technica M50X
Interlinks: Pear Bosc, Supra Trico, Speakerkabel: Van den Hul CS-122, the Snowline

J.E. Sugden

Citaat van: ErikenJose op 21 april 2008, 13:41:32
Hallo,

Wij zijn van plan de vsx-417 te kopen met een S-V52-QL-II speakerset nu wil ik graag advies of dit samen een goede keuze is

dus graag al jullie feedback / suggesties :)

Groet

Erik en José
In die prijsklasse, zou ik voor Harman/Kardon gaan. Dat bijvoorbeeld de AVR137 (nieuwste model) heeft die verkocht wordt met JBL speakerpakket en Harman/Kardon dvd speler (DVD 27). Dan heb je echt een geweldig goede Homecinemaset, wat veel beter presteerd dan de Pioneer. Ik heb menig HK homecineme set gehoord, klinkt zeker indrukwekkend, ook met stereoweergave.

Natuurlijk is zelf luisteren het eerste en belangrijkste. Maar de HK set zal je zeker bevallen, op de toekomst voorbereid met HDMI. Het gehele pakket is op elkaar afgestemd en waar voor je geld.

S.B.Marantz

Ik verbaas me over de prijs van 249,- voor de pioneer receiver.
Van het speaker setje zou ik niet teveel verwachten en daar ligt ook het grootste ''probleem'' als in de zwakste schakel.

Gewoon zelf gaan luisteren en als het voor jezelf goed genoeg is koop je het.

Wil je beter dan ga je simpelweg voor andere speakers.  ;)

ErikenJose

bedankt voor jullie advies,
we hebben in de winkel verschillende sets beluisterd en voor het volgende gekozen:

Harman Kardon AVR 132
JBL SCS200.5
Sony RDR-HX650

topgeluid voor een zachte prijs  ;D

S.B.Marantz

Veel plezier ermee. 8)

Proenski

Veel luisterplezier!
SACD: Sony SCD-555ES | Blu Ray/ DVD Sony BDP-S1200 | Media: Humax iHDR 5200c
Receiver: Marantz SR8001 | Speakers: Dynaudio Audience 72, Polk S35E, DLS flatbox
Head-fi: Musical Fidelity X-Can v3, Audio-Technica M50X
Interlinks: Pear Bosc, Supra Trico, Speakerkabel: Van den Hul CS-122, the Snowline

J.E. Sugden

Citaat van: ErikenJose op 25 april 2008, 12:44:53
bedankt voor jullie advies,
we hebben in de winkel verschillende sets beluisterd en voor het volgende gekozen:

Harman Kardon AVR 132
JBL SCS200.5
Sony RDR-HX650

topgeluid voor een zachte prijs  ;D
Goede keuze, veel luister- en kijkplezier gewenst.