• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Cocksucker Blues

Gestart door Wilmo, 30 januari 2008, 00:54:06

Vorige topic - Volgende topic

Wilmo

Dit is een documentaire in '72over de Stones gemaakt. De maker van de docu was altijd mee met hun op de Rolling Stones North American tour. Het idee achter de docu was dat altijd wel ergens een camera lag met nog genoeg film erop zodat alles gefilmd kon worden. Toen de docu af was en de Stones hem te zien kregen, hebben ze verboden de docu te vertonen of uberhaupt uit te brengen omdat er teveel dingen waren die gewoon niet zo op tv konden worden vertoont.
Ik heb deze docu nu kunnen bemachtigen en ik ga hem binnenkort eens kijken, het zal mij eens benieuwen.

Lees ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cocksucker_Blues

morph

The film itself is under a court order which forbids it from being shown unless the director is physically present.

Ik meen dat hij niet vertoond mocht worden omdat er in te zien is dat Keith Richards wat drank en drugs gebruikt en ze wilden dat geheim houden...

Wilmo

En Mick Jagger wordt oraal bevredigd door een groupie... Maar goed de film heb ik nu. Beeld is wel redelijk, geluid is niet alles natuurlijk en het geheel is nogal warrig opgenomen. Maar geeft wel een heel ander licht op de Stones

morph

In welk licht zag je ze dan voorheen?
Vijf mannen zoals Frans Bauer?

Wilmo

Citaat van: morph op 30 januari 2008, 16:52:34
In welk licht zag je ze dan voorheen?
Vijf mannen zoals Frans Bauer?

Naja ehh je moet niet vergeten dat ik die tijd nooit heb meegemaakt. Ik ken ze eigenlijk alleen maar van de afgelopen jaren als tamme mannen. Natuurlijk was het toen wel anders, dat weet ik ook wel, maar ZO anders had ik niet verwacht... Misschien naïef in jullie ogen, maar ik ben in een heel andere tijd groot geworden.

morph

Citaat van: Wilmo op 30 januari 2008, 16:55:58
Naja ehh je moet niet vergeten dat ik die tijd nooit heb meegemaakt. Ik ken ze eigenlijk alleen maar van de afgelopen jaren als tamme mannen. Natuurlijk was het toen wel anders, dat weet ik ook wel, maar ZO anders had ik niet verwacht... Misschien naïef in jullie ogen, maar ik ben in een heel andere tijd groot geworden.

Aha, op zo'n fiets.
Dan moet ik er nog wel even bij vertellen dat deze opmerking:
Citaat van: morph op 30 januari 2008, 15:30:07
Ik meen dat hij niet vertoond mocht worden omdat er in te zien is dat Keith Richards wat drank en drugs gebruikt en ze wilden dat geheim houden...
ironisch bedoeld was.

The Stones trokken zo vaak volle zalen omdat iedereen die ging wilde kunnen zeggen bij Richards' laatste concert aanwezig te zijn geweest...
Inmiddels is die "laatste concert"-reden op alle originele leden van toepassing maar niet meer in de eerste plaats vanwege het overdadig gebruik van genotmiddelen.

stone

IT'S ONLY ROCK 'N' ROLL (BUT I LIKE IT)

tito

Citaat van: stone op 30 januari 2008, 19:28:42Stones forever!!! ;D

Nou Stone, sla je slag.

Klik

Seks, drugs + rock & roll.  :D

Nicowico

Citaat van: Wilmo op 30 januari 2008, 16:40:19
En Mick Jagger wordt oraal bevredigd door een groupie...

Ja, de film heet niet voor niets "cocksuckerblues"......
Sansui AU X1111 MOS VINTAGE, Marantz CD12LE/DA12, zelfbouw Vifa Vivace.

morph

Citaat van: Nicowico op  1 februari 2008, 10:53:57
Ja, de film heet niet voor niets "cocksuckerblues"......

Vindt hij dat zo saai en vervelend dan?

tito

Voor vertoning iig ongepast.   ;)

suffeteun

Citaat van: tito op  1 februari 2008, 20:29:44
Voor vertoning iig ongepast.   ;)
Dat zijn jouw woorden. ;D

tito

JanP

De film is gemaakt door de fotograaf en filmer Robert Frank (The Americans) Ik ben niet speciaal een Stones fan, wel van Robert Frank's werk. Het hoesontwerp voor Exile on Main Street is ook door Frank gemaakt. Google eens op zijn naam en bijv. Rolling Stones en je ziet wat zijn werk zo bijzonder maakt.