Ringkern uitgangstrafo?

Gestart door .., 7 februari 2008, 22:13:42

Vorige topic - Volgende topic

..

Citaat van: goedglaswijn op 16 februari 2008, 08:27:41
Jammer dat er hier zo kinderachtig gereageerd wordt, de ene maakt een volstrekt flauwe grap en de ander moet er zo nodig weer volslagen dramatisch op reageren.

Dit geld voor het hele forum, niet alleen dit topic.

Mijns inziens is een forum er voor om vragen te stellen en te beantwoorden, een mening geven is ok, maar mensen belachelijk maken is niet nodig lijkt me.
Ik neem aan dat de meesten hier volwassen zijn?

Zo ik heb mn gal gespuwd, bedankt voor de aandacht.  8)

Duidelijk!

Citaat van: tubejack op 15 februari 2008, 23:38:04
Citaat van: Andries van Aarsen op 15 februari 2008, 19:13:38
Wat is er speciaal aan deze  UGT van AE?

Zie tekst,

Groet,

Jack

Ik zie het ;).

Jan Deckers

Citaat van: vegerenblik op 13 februari 2008, 17:16:23
Alles door mij zelf verwijderd.

Is gewoon niet mijn soort site, vond het een blamage hoe er op gereageerd werd. 

Het is niet verplicht om hier te lezen of te posten. Dus als het je site niet is kun je ook gewoon wegblijven. Ik snap de hele commotie niet echt hoor. Het ging alleen over meetplaatjes, metingen, spreadsheets en specificaties op de site van Dick.
En volgens mij is er niemand belachelijk gemaakt.

Maar....
Leeftijdsgrapjes zijn vanaf 40 nu eenmaal gevoelig ;)

art

Citaat van: vegerenblik op 15 februari 2008, 19:01:02
Citaat van: art op 15 februari 2008, 12:46:43
Citaat van: Jan Deckers op 13 februari 2008, 20:39:22

Ik vind het wel een beetje jammer, net nu we een mooi spreadsheet mislopen. Hadden denk ik veel zelfbouwers leuk gevonden.

Bij het opruimen van de temp file kwam ik het spreadsheet (auteur Praedinius gymnasium) tegen.
Wie dit toch graag gebruikt i.p.v. een vademecum moet maar even een PM sturen.

Wat heeft een programma licentie te maken met de auteurs naam?  Deze licenctie is inderdaad gebruikt door mij en is via via bij mij op de computer gekomen. Maar de auteur is het niet.
Ik heb liever dat geintreseerden het direct  aan mij vragen. Via de achterdeur is een beetje achterbaks.

Ja hoor.

art

Citaat van: Jan Deckers op 16 februari 2008, 10:58:05

Leeftijdsgrapjes zijn vanaf 40 nu eenmaal gevoelig ;)

Reken maar!!!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

211audio

Citaat van: vegerenblik op 13 februari 2008, 17:16:23
Is gewoon niet mijn soort site, vond het een blamage hoe er op gereageerd werd. 

Ik heb dit topic van voor tot achter herlezen en kan eigenlijk nergens een reactie op jouw teksten vinden die als "blamage" af te doen zijn. Het is niet erg dat je een stelling inbrengt, maar dan moet je het wel onderbouwen. Iets vol stelligheid roepen en daar mogelijk iemands handel mee kapot maken zonder iets tastbaars aan te leveren, vind ik meer een blamage. Ik denk dat als je in dezelfde bewoordingen iets had geschreven over Tribute er net zo gereageerd zou zijn. Daar is erg weinig mis mee.

Hoe jij antwoorden interpreteert, ligt helemaal aan de gemoedstoestand waarin jij je bevind. Dat is zo'n beetje een standaard fenomeen bij e-mail en fora. Vandaar het overvloedige gebruik van emoticons...  :)

Probeer het dus gerust nog een keer  ;)

martdiy

Er word veel over AE en soms over Tribute gesproken maar mooit over bijv. Lundahl  :-\
Ik wil een setje kopen voor mijn 71A buizen bakje type LL1664/50Ma
3K 8ohm , gezien mijn speakers 16ohm zijn komt het ongeveer uit op 5K .
250 euro voor een setje incl. verzendkosten uit Belgie ;D

Ervaring met Lundahl trafo's , spui je ervaringen :laugh:

..

Citaat van: martdiy op 19 februari 2008, 19:01:58
Er word veel over AE en soms over Tribute gesproken maar mooit over bijv. Lundahl  :-\
Ik wil een setje kopen voor mijn 71A buizen bakje type LL1664/50Ma
3K 8ohm , gezien mijn speakers 16ohm zijn komt het ongeveer uit op 5K .
250 euro voor een setje incl. verzendkosten uit Belgie ;D

Ervaring met Lundahl trafo's , spui je ervaringen :laugh:

Ik heb welleens step-up trafootje van Lundahl gebruikt voor MC elementen. Ik vond ze best wel goed. Niet dat ze de aller beste zijn.

Over  de rest van Lundahl kan ik geen oordeel geven.

marvin

ik heb het ook maar even doorgelezen, kan idd niet echt iets ontdekken wat vegerenblik zou moeten hebben ontmoedigd een foto te plaatsen...
al was het er 1 van zichzelf..
krijg namelijk sterk de indruk dat de goede jongen enigsinds verliefd is op iemand hier...
zie alle x'jes....
niet jouw site? probeer de adult-dating  site eens, kusjes geven naar believen!!  ;D

..

Citaat van: marvin op 23 februari 2008, 11:00:47
ik heb het ook maar even doorgelezen, kan idd niet echt iets ontdekken wat vegerenblik zou moeten hebben ontmoedigd een foto te plaatsen...
al was het er 1 van zichzelf..
krijg namelijk sterk de indruk dat de goede jongen enigsinds verliefd is op iemand hier...
zie alle x'jes....
niet jouw site? probeer de adult-dating  site eens, kusjes geven naar believen!!  ;D

Hij mist misschien de X factor  ::) ;D