• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tweede moderator

Gestart door Tdo, 9 september 2004, 21:40:39

Vorige topic - Volgende topic

Tdo

Fritzzel is bevorderd tot global moderator!

Welkom in het team van audiofreaks.nl... :)
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

distortion

Omdat het kan.

Fritzzel

Bedankt Theo,

Zoals je begrijpt zal ik (zullen wij) ons zeer bescheiden en onopvallend binnen het forum bewegen, en ons natuurlijk vooral zo min mogelijk als 'moderator' manifesteren.

Gewoon meedoen is natuurlijk het allerleukst!

Groeten Fritzzel
Ondanks alle discussies altijd de beste vrienden,
het gaat hier tenslotte maar om het draaien van plaatjes...

Fritzzel

Citaat van: distortion op  9 september 2004, 21:44:17
Fritzzel for president! ;D

Oei, loop ik dan het risico met Bush de strijd aan te moeten binden? Laat mij gewoon lekker over stereo praten.

Bedankt Distortion
Ondanks alle discussies altijd de beste vrienden,
het gaat hier tenslotte maar om het draaien van plaatjes...

theo technics

Citaat van: Gent op  9 september 2004, 21:50:22
Citaat van: Fritzzel op  9 september 2004, 21:47:27
Bedankt Theo,

Zoals je begrijpt zal ik (zullen wij) ons zeer bescheiden en onopvallend binnen het forum bewegen, en ons natuurlijk vooral zo min mogelijk als 'moderator' manifesteren.

Gewoon meedoen is natuurlijk het allerleukst!

Groeten Fritzzel

Dat zal niet meevallen met vijf blauwe sterren onder je naam en de indrukwekkende titel van "global moderator"

Veel succes Fritzzel en TDO

Ik vertrouw hem nu al niet meer Jan ;) :D ;D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Fritzzel

Beste Gent,

Waren het alleen nog maar die sterren en blauwe tekst, jij  weet als geen ander welke ongelooflijke verzameling rare knopjes en buttons er tegenwoordig  op mijn scherm staan, en zelfs nog 'extra opties' Zoals maak dit onderwerp 'sticky' of 'sluit dit onderwerp'
Ik zie zelfs een 'Klink als Rene van Es' en een 'insert blauwe kabeltopic' button!!!

Groeten Fritzzel
Ondanks alle discussies altijd de beste vrienden,
het gaat hier tenslotte maar om het draaien van plaatjes...

distortion

Omdat het kan.

de naam is bond, bond jas

Citaat van: Fritzzel op  9 september 2004, 22:00:13
Beste Gent,

Waren het alleen nog maar die sterren en blauwe tekst, jij  weet als geen ander welke ongelooflijke verzameling rare knopjes en buttons er tegenwoordig  op mijn scherm staan, en zelfs nog 'extra opties' Zoals maak dit onderwerp 'sticky' of 'sluit dit onderwerp'
Ik zie zelfs een 'Klink als Rene van Es' en een 'insert blauwe kabeltopic' button!!!

Groeten Fritzzel

"we" hebben een testforum :)

turbomarco


luxman

NAD D3020. Onkyo. DX. 7555 .Pro-ject. Debut Carbon. Fostex FE206 E Fullrange speaker. Jbl lsr 305. Elipson Planet L speaker . Nikko 7075. Kef Cadenza speaker.
Arylic S10. preamp.   Xiaomi Mi TV Box streamer.

Japie

Succes, moge niemand jouw toorn op de hals halen...
Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]

tifosi


Hakuna

Citaat van: Fritzzel op  9 september 2004, 22:00:13
Beste Gent,

Waren het alleen nog maar die sterren en blauwe tekst, jij  weet als geen ander welke ongelooflijke verzameling rare knopjes en buttons er tegenwoordig  op mijn scherm staan, en zelfs nog 'extra opties' Zoals maak dit onderwerp 'sticky' of 'sluit dit onderwerp'
Ik zie zelfs een 'Klink als Rene van Es' en een 'insert blauwe kabeltopic' button!!!

Groeten Fritzzel

Gefeliciteerd, maar hopelijk heb jij geen knopje met de tekst.. Breng dit lid naar de ban oid;D :D
 <--- Een 3 weg systeem, maar dat worden er meer. [img width=20 height=20]http://

markje

Citaat van: Qwert op 10 september 2004, 13:52:16
Citaat van: Fritzzel op  9 september 2004, 22:00:13
Beste Gent,

Waren het alleen nog maar die sterren en blauwe tekst, jij  weet als geen ander welke ongelooflijke verzameling rare knopjes en buttons er tegenwoordig  op mijn scherm staan, en zelfs nog 'extra opties' Zoals maak dit onderwerp 'sticky' of 'sluit dit onderwerp'
Ik zie zelfs een 'Klink als Rene van Es' en een 'insert blauwe kabeltopic' button!!!

Groeten Fritzzel

Gelukkig voor jou niet nee  ;D

Gefelivciteerd Fritzzel, nu weet ik dat ik ook bij jou moet gaan slijmen  ;) ;D
Gefeliciteerd, maar hopelijk heb jij geen knopje met de tekst.. Breng dit lid naar de ban oid;D :D
"Soms zit het mee, maar meestal zit het tegen..."