• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Flash player met geen mogelijkheid aan de gang (Vista)

Gestart door nibor, 26 juli 2008, 21:23:54

Vorige topic - Volgende topic

nibor

Hallo,

Afgelopen week na een windows vista update doet de flash player het niet meer. Youtkan ik zodoende niet meer bekijken. Ik krijg dan de volgende melding.

Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.

Javascript staat wel ingeschakeld en na verwijderen van de "oude" flash player middels een uninstall.exe tool, opnieuw opstarten en dan de nieuwe versie downloaden biedt alleen uitkomst zolang de pc daarne niet wordt afgesloten. Na opnieuw opstarten kan ik opnieuw geen youtube filmpjes kijken.

Wie kan mij helpen?

Bizon

Dat probleem heb ik ook eens gehad in Mac OS X en bestand gewoon downloaden en installeren enzo werkte niet. Maar via FF geeft die een melding in de trant van "je mist een plug-in" en dan via die melding de plugin installeren werkte voor beide browsers.
Logic Pro 8.0.2, TC Electronic Konnekt24D, KRK V88, CME UF6, Technics SL1210MKII, Ortofon Concorde Nightclub E MKII, Rode NT1000.

Real DJ's play with Vinyl, Cd's, them selves?, PC, banana's, MUSIC.