• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Mag ik mijn bestaande vloerspeakers als rear-speakers gebruiken?

Gestart door Wim S., 10 februari 2009, 12:08:59

Vorige topic - Volgende topic

Wim S.

Beste, ik ben hier nieuw op dit forum maar heb een vraag : ik heb heden een stel goede Energy speakers en ben aan het bouwen aan een nieuwe woning. Ik denk eraan om in de nabije toekomst nieuwe vloerspeakers te kopen (front) maar mijn oude stel Energy's zijn echt wel te goed om weg te doen. Heden heb ik geen home cinema maar ik overweeg wel de aankoop van een AVR. Kan ik mijn oude stel die ik heden front gebruik gewoon naar achter schuiven (en dan geen satteliet of boekenplank speakers )? Graag enig advies van jullie. met dank wim

S.B.Marantz

marvin

10 februari 2009, 12:48:26 #2 Laatste wijziging: 10 februari 2009, 17:40:06 door marvin
dat is zelfs een hele goede oplossing, als je het mij vraagt...  :)

Marvin..

(woordje vergeten) :-[

morph

Goed plan.

En welkom.

Even een kleine opmerking: je kunt beter je forumnaam veranderen. Een e-mailadres als inlog is niet verstandig. Niet alleen hier op audiofreaks niet, maar nergens op internet.
Tenzij je een héééél grote mailbox tot je beschikking hebt...

Wim S.

Bedankt voor de tips. Ik dacht dat vloerspeakers naar achteren schuiven te zwaar zou zijn en aldus het dominante karakter van de fronts zou wegnemen, maar niet dus. Fijn, dan hoef ik geen satelieten te kopen of boekenplanken. Dan nog een goede sub en een center en ik ben er (als er na het bouwen nog geld overschiet).
ps : ik ga inderdaad mijn login veranderen. email adres is wellicht niet ok
bedankt hoor
wim