• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tjongejongejonge....

Gestart door A. Buys, 25 februari 2009, 00:39:36

Vorige topic - Volgende topic

Duclaasie

Citaat van: Sytse Fliege op 30 juli 2022, 17:08:44
Citaat van: Duclaasie op 30 juli 2022, 10:04:04Ik ben het hoofdwachtwoord van mijn wachtwoord manager kwijt... En via de herstelprocedure kom ik er ook niet meer in. Ik vrees dat ik binnenkort een dagje wachtwoorden wijzigen kan inplannen  :-\

Ik moet er niet aan denken dat mij dat een keer overkomt.

Het wachtwoord van mijn wachtwoorden zit alleen in mijn hoofd, dus zodra de dementie toeslaat zal het nog wat worden...



Dat was dus ook mijn werkwijze, maar voor de veiligheid wijzig ik mijn wachtwoorden nog wel eens. En blijkbaar was ik zo stom om de hint niet in te vullen..

Nicolas

Pakket NL-BE 7,5kg.

PostNL: €25
DPD: €10.50

Klein verschil...
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

MYRYAD

Tja, die vaste contracten moeten betaald worden! :-\

Sytse Fliege

Ik betaal € 10,04 (PostNL). Moet ik 't wel zelf naar een PostNLpunt brengen.

Ach, kikker toch op!

Celica TA40

Als ik een pakketje naar België moet versturen, verstuur ik dat altijd van het BPost punt in Gemmenich. Goedkoper dan per PostNL van NL naar B; zelfs als ik die halve liter benzine meereken.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Sytse Fliege

Ik zou 't doen omdat ik 't ze gewoon niet gun.

 ;D

Ach, kikker toch op!

Nicolas

Het zal het weer wel zijn zeker... Ik moet 4 [vier] kinderen gaan ophalen bij een kinderboerderij. Die ligt aan een smal baantje dat in de eerste plaats fietspad is, maar auto's mogen erop. Ze mogen echter geen fietsen inhalen.

Dus ik rij daar, voor me een koppel fietsers. Ik blijf er braaf achter. Een toeristentreintje uit de andere richting: ik zet mijn auto in de berm, tot tegen de struiken. Het treintje kan net langs. Daar komt nog een wielertoerist achteraan die het nodig vindt om mij te zeggen dat ik "de grote baan maar moet nemen in plaats van langs hier te rijden". En natuurlijk fietst die held door zodat hij mijn antwoord -dat ik *niet* doelloos aan het rondrijden ben maar werkelijk hier moet zijn- niet moet aanhoren.

Manmanman, ik kan begrijpen dat je achterlijke commentaar heb maar wees dan een man en post die anoniem op hln.be.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

MYRYAD

Nicolas, je bent gewoon te aardig, je geeft die wielrenner zelf de ruimte om zijn zegje te doen. Minder ruimte en meer erbovenop! ;)  :angel: 

Sytse Fliege

Geweldige artikelen in die krant!

Niet alleen is de goede man lichter geworden, ook gelijk een stuk langer!

Ach, kikker toch op!

Tom!

Het verschil tussen PostNL en DPD is de kans dat het daadwerkelijk aankomt. Over geen enkele bezorgdienst zoveel klachten als over DPD... Sterker nog, ik dacht lang dat het een witwasoperatie was, want pakketten bezorgen deden ze niet.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Nicolas

Ik had vroeger toen ik nog in een ander dorp woonde gruwelijke ervaringen met DPD. Waar ik nu woon gaat het altijd goed. Dat ligt waarschijnlijk niet aan de locatie, want het gaat ook goed wanneer ik iets verzend. Heb ik nu gewoon meer geluk, was het toen nog zoveel erger? Geen idee. :)
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

MYRYAD

DPD gaat hier ook redelijk goed. UPC, brrrr. Dat gaat vaak echt fout!

Sytse Fliege

Liggen jullie nu nóg allemaal op één oor te ronken?

Tjongejongejonge....

Ach, kikker toch op!

Nicolas

Ik lag er nog niet eens in op dat uur (uurtje laterpas), en ik ben weeral een uur op. Jaja, ik ben een held. Wel moe.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Sytse Fliege

Citaat van: MYRYAD op  4 augustus 2022, 21:24:39DPD gaat hier ook redelijk goed. UPC, brrrr. Dat gaat vaak echt fout!

Da's al een tijdje terug dan, die zijn al weer even met Ziggo gefuseerd.

Ach, kikker toch op!