• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tjongejongejonge....

Gestart door A. Buys, 25 februari 2009, 00:39:36

Vorige topic - Volgende topic

minplus

Heb die rechtse hier nog regelmatig in gebruik, maar dan wat kleiner.
Niet 30 maar iets van anderhalve meter. :)
Heb nog een veel simpeler geval in de garage staan die nog naar de kringloop moet ook al doet hij het na 30 a 40 jaar gebruik nog prima.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytse Fliege

Citaat van: Nicolas op  3 oktober 2022, 18:42:36Maareuh...jullie weten dat het geen typfout is?

Zou het een typfout zijn  :o

Ach, kikker toch op!

Nicolas

Totale lengte van de beschikbare drooglijnen.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

minplus

Plus de staanders en de rekken. ;D
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Nicolas

Er wordt wel druk gedaan over Max Verstappen, maar ik heb ook een lintje hoor. Een lintje in de orde van Oranje-Werfafbakening.

En dat vond een koe vandaag dus niet fijn. Of misschien juist te fijn. In ieder geval, koebeest vond het een goed idee om een beetje tegen mijn lintje te staan schurken. Alsof koe zelf dat lintje verdiend had. En toen brak het lintje en nu ben ik een PV tegen die koe aan het opstellen.  >:(
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Sytse Fliege

Tribunalen, zou ik zeggen.

Ach, kikker toch op!

Nicolas

"Heden stelde ik vast dat uw koe volledig door het lint ging. Hierbij ging ze helemaal over de rooie alsook de witte, de volgende rooie, en de volgende witte."
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

MYRYAD

Mocht je geen raad weten met die, ik heb nog wel wat ruimte in de vriezer ;D

Heintje

Ach, de ruimte die zo'n gebroken oranje lintje inneemt in je vriezer valt erg mee.   ;D

minplus

Ik hou me wat dieren betreft vnl met paarden, katten en af en toe een hond bezig. Plus dat ik spinnen het huis uit mieter. Oh ja, en een stuk of 50 vogels in de tuin.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

gslikker

Op tv was er iets over teveel wasberen in Limburg en nu mogen ze worden afgeschoten.
Dus maar even gegoegeld of je ze kunt eten en ja dat is zo. Misschien dat handige Limburgse restauranthouders er op in kunnen spelen, en een nieuw "streekgerecht"op de kaart kunnen zetten  :)

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: belegjeboterham op 12 oktober 2022, 22:35:06Op tv was er iets over teveel wasberen in Limburg en nu mogen ze worden afgeschoten.
Dus maar even gegoegeld of je ze kunt eten en ja dat is zo. Misschien dat handige Limburgse restauranthouders er op in kunnen spelen, en een nieuw "streekgerecht"op de kaart kunnen zetten  :)
Mag waarschijnlijk weer niet, Muskus rat hoort hier ook niet thuis in Nederland, maar mag je dus niet eten. In België staat het waterkonijn dan wel weer op het menu....misschien de wasberen opjagen naar België en daar aan tafel schuiven?

Nicolas

GSM is blijkbaar een keer te veel gevallen, scherm doet het niet meer.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Tom!

Let er bij een eventuele reparatie op dat er originele onderdelen worden gebruikt. Imitatie is rotzooi.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Nicolas

Hij is 6 jaar oud. Ik heb een nieuwe besteld.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.