• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tjongejongejonge....

Gestart door A. Buys, 25 februari 2009, 00:39:36

Vorige topic - Volgende topic

MYRYAD

He, als oud-Groninger: was dat niet een Vindicat spreuk?

Sterremuur

19 januari 2023, 09:37:14 #57616 Laatste wijziging: 19 januari 2023, 09:39:20 door Sterremuur
Die term werd inderdaad door dat volkje gebezigd.
Ik was er na 6 maanden zat van. Dat was wel ver in de vorige eeuw, toen je nog met de auto om de Grote Markt heen kon rijden.

Dat kan nu ook, maar het mag niet.
Alleen bij mijn huwelijk, toen had ik een ontheffing.
[Rode VW Golf I]

;)
Kijk ook eens op Tapedeck Forum en op Foto en Doka Forum

Sytse Fliege

Oh, dus ik was niet origineel, in het kader van het gevaar voor Boer Bruut voor het kwijtraken of beschadigen van zijn gleuf voor het voetlicht brengen.

Nou, dan is het met terugwerkende kracht ook mijn motto niet meer, kom nou toch, daar beginnen we natuurlijk niet aan, we moeten wel origineel blijven, anders is het niet leuk meer.

Anyway, Boer Bruut, nu u sinds kort een gleuf heeft, wees er voorzichtig mee, zodat deze niet kreukt, teloorgaat of verkracht wordt.

Ach, kikker toch op!

Boer Bruut

Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

MYRYAD

Ik ben ooit 1 keer voor het bedrijf waar ik toen werkte binnen geweest bij Vindicat.
Ik heb een tijdje stencil en kopieermachines onderhouden. Zo zeg, wat een zootje daar binnen EN als monteur was je wel de meest niet Vindicat waardige persoon die zich daar mocht bevinden. Arrogant zootje!
En zich een beetje verantwoordelijk voelen voor de staande machines was er niet bij!
Het "plebs" mocht het schoonmaken!!!!

Sytse Fliege

Irritante lui. Je beter voelen dan een ander getuigt van een overtreffende trap van domheid.

Vind ik dan hè, en ik ben heel intelligent.

 ;D

Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Citaat van: Boer Bruut op 19 januari 2023, 11:36:55...maar opa Fliege, dat is toch niet te gleuven ?!

https://www.dailymotion.com/video/x8frn4m

Ik val van mijn gleuf!
Het niveau is hier ver te zoeken hè, ik zal nog eens een link van u openen...

Ach, kikker toch op!

Boer Bruut

Ik denk meestal anders dan het plebs.
Vroeger bijvoorbeeld was iedereen bang en maakte zich zorgen
dat de computers later ons werk zouden gaan overnemen.

Ik begreep dat nooit.
Ik hoopte er juist op.
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

dimitri

Citaat van: Boer Bruut op 19 januari 2023, 13:04:29Ik denk meestal anders dan het plebs.
Vroeger bijvoorbeeld was iedereen bang en maakte zich zorgen
dat de computers later ons werk zouden gaan overnemen.

Ik begreep dat nooit.
Ik hoopte er juist op.
Toen ik net ging studeren kwam het boek "The End of Work: The Decline of the Global Labor Force and the Dawn of the Post-Market Era " uit. Ging ongeveer over hetzelfde en ik hoopte ook hetzelfde ;)
De werkelijkheid heeft ons ingehaald, lol.
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Olmyritulaer

19 januari 2023, 20:18:38 #57624 Laatste wijziging: 19 januari 2023, 20:44:11 door Olmyritulaer
Hopelijk begrijpt Emma Wortelboer dat wat voor grappenmakers en consequenties aanvaarden, dit ook voor schaarsgekleden betreft en hoezo een multifunctionele zelftest aanschaffen als in alle gevallen ongeveer 5 dagen quarantaine al voldoende is? Gewoon zorgen dat je noodrantsoen voorradig is. Net als een buffer van 3 maanden voor medicijnen.
202311251502



🎵🎶

👽

🖖✌️



Was getekend,
Edith du Paul

minplus

Wat bomen omgezaagd maar niet schaars gekleed. Was ook dan wel henkvergeten koud.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

gslikker

Citaat van: Boer Bruut op 19 januari 2023, 13:04:29Ik denk meestal anders dan het plebs.
Vroeger bijvoorbeeld was iedereen bang en maakte zich zorgen
dat de computers later ons werk zouden gaan overnemen.

Ik begreep dat nooit.
Ik hoopte er juist op.
Dat is dan ook gebeurd en deels is "niet-leuke werk" is dus door "de computer" overgenomen. Men is helaas vergeten dat die computer zijn eisen heeft en daarom is een deel van de bevolking laptopjesvolk geworden dat zich t schompes muist om die computer tevreden te houden.

De computer is ook bron van "informatie"geworden en dat heeft wat mensen van de wereld vervreemd. Ik heb er nog laatst een kennis gesproken maar die is wappie-zendeling geworden en probeert mij nu te bekeren tot zijn geloof, dus ik ga hem niet meer uit eigen beweging spreken.

Ik vond vind dit klikbeet filmpje over de stratemakerautomatisering wel leuk https://www.gids.tv/video/276126/klikbeet-digitalisering-in-de-bouw-door-scannen-van-stenen-video

Sytse Fliege

De kantoorklerk(in, of eres misschien?) is ondertussen net zo uitgestorven als de dinosauriër. Tegenwoordig is het gewoon lekker - misschien wel deels thuis - op een laptopje rammelen en af en toe eens wat zoemen, toch?

Ik denk niet dat de computer ons werk heeft overgenomen, maar het wel efficiënter heeft gemaakt, waardoor we nu nóg harder moeten werken! Als het ding het doet tenminste, want bij de overheid is dat sowieso niet zo vanzelfsprekend en als je Gehakt gehackt bent, dan is het nu ook weer niet zo efficiënt...

Ach, kikker toch op!

Boer Bruut

Weet je wat zo goed als uitgestorven is?
De typiste !

Waren het vroeger niet de jongedames die naar Schoevers gingen
om de opleiding te doen?

Tegenwoordig typt een kind van acht jaar al sneller op zijn telefoontje
en nog blind ook als het moet en dat zonder Schoevers
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden