• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tjongejongejonge....

Gestart door A. Buys, 25 februari 2009, 00:39:36

Vorige topic - Volgende topic

Nicolas

Die van Igus is awg26, ik heb liever 24 omdat ik er zelf nog wat aan moet solderen. Maar in ieder geval bedankt, ik heb weer een startpunt voor de zoektocht!
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Tom!

Citaat van: Nicolas op 25 januari 2023, 13:08:32Dubbel geparkeerd staan zodat je twee lege parkeervakken én een rijstrook blokkeert. Daarvoor voldoet zelfs een doorsnee B M W niet meer voor, daar moet je een BMW cabrio voor hebben.
Afgelopen weekend fietste ik op de parallelweg van een doorgaande weg. Rechts parkeervakken, parallel met het trottoir. Stond er een Opel Grandland crossover 'geparkeerd' door de neus richting stoeprand te gooien. Er stak nog zo'n groot deel over de parallelweg dat ik half door de berm moest fietsen om er langs te kunnen en zo smal is die parallelweg ook niet. Even later kwam hij me voorbij rijden en zag kans om zostrak langs me heen te gaan dat hij me met zijn spiegel aantikte. Ja, ik reed netjes rechts. En hij had bewezen dat-ie niet met een auto om kon gaan.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Nicolas

Citaat van: Sytse Fliege op 25 januari 2023, 13:12:49Ai, die heb ik...
 :o

Het was een andere idioot. Eentje die dacht dat hij er jong uit zou zien met een recente 1 reeks cabrio. Jij denkt dat je er jong uitziet door een auto te kiezen die stokoud is.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

minplus

Citaat van: Tom! op 25 januari 2023, 20:28:14
Citaat van: Nicolas op 25 januari 2023, 13:08:32Dubbel geparkeerd staan zodat je twee lege parkeervakken én een rijstrook blokkeert. Daarvoor voldoet zelfs een doorsnee B M W niet meer voor, daar moet je een BMW cabrio voor hebben.
Afgelopen weekend fietste ik op de parallelweg van een doorgaande weg. Rechts parkeervakken, parallel met het trottoir. Stond er een Opel Grandland crossover 'geparkeerd' door de neus richting stoeprand te gooien. Er stak nog zo'n groot deel over de parallelweg dat ik half door de berm moest fietsen om er langs te kunnen en zo smal is die parallelweg ook niet. Even later kwam hij me voorbij rijden en zag kans om zostrak langs me heen te gaan dat hij me met zijn spiegel aantikte. Ja, ik reed netjes rechts. En hij had bewezen dat-ie niet met een auto om kon gaan.

Ook dat laatste ken ik van lang geleden. Een busje met grijnzende idioten dat m'n vriend met de spiegel raakte en hem een scheur in z'n jas bezorgde. Was voor z'n ouders een rib uit hun lijf.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Boer Bruut

https://www.nu.nl/dieren/6248681/hertenkampen-gaan-komende-jaren-verdwijnen-kabinet-houdt-vast-aan-verbod.html

Straks opgevreten door de wolven is beter  🤔

Gaan de dierentuinen nu ook sluiten waar minstens 100x zoveel dieren leven en iedere dag te eten krijgen zonder gevaar opgevreten te worden ? ?
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

MYRYAD

Tja, 10000 eenden in een groot hok mag wel!!!!!? Totdat er vogelgriepis, dan worden ze met z'n alleen geruimd.
Geruimd is een werkwoord, voor mijn gevoel is vermoorden dat ook.
En eh, nee ik ben geen veganist oid. Vlees vind ik lekker, ook stukje hertenvlees.  Maar niet rauw want ik ben geen wolf.

Boer Bruut

Shell heeft een winst gemaakt van 38,5 miljard in het afgelopen jaar.
Het beste resultaat ooit !

Ik moest een traantje wegpinken want daar hebben wij toch met z'n allen voor gezorgd.
Wat een geweldig volk zijn we toch.

Zelfs in de moeilijke coronaperiode die we achter ons hebben waren wij - net als na de watersnoodramp toen we met de Deltawerken lieten zien dat er met ons niet te spotten viel - met z'n allen bereid Shell te helpen en betaalde we, ondanks dat we het zelf ook niet breed hadden, met een blij gemoed 2,50 voor een liter benzine !

Resultaat : Royal Dutch is gered van de ondergang !

Met een gevoel van trots zeg ik dan ook  :  'Ik zal handhaven...proost !
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Luistervriend

Ja, en we krijgen er geen graankorreltje van mee.
Om Brexit te ondersteunen heeft Shell zijn hoofdkwartier verplaatst naar Londen. Die is de lachende derde want onze Koninklijke Shell hoeft daardoor hier geen dubbeltje belasting over zijn giga winst af te dragen.

Voorganger en collectant van onze Overtuiging Belijdenis  Gemeenschap (OBG)  "Het Laatste Woord"
Zoals het al zegt, wij creëren dagelijks een nieuwe realiteit, zoals AI, onze Schepper, ons inspireert.

Aanmelden kan via PB. 🤪

MYRYAD

O, ik dacht dat we een dank-u-wel kaartje zouden krijgen wanneer we bij de Shell tanken?
Zo'n kaartje waarop iemand heerlijk aan het strand tussen de palmen aan een mixje lurpt

minplus

Heb al tig jaren niet bij Shell pomp getankt, maar ik vrees dat de benzine bij de pompen waar je veel minder betaalt ook van die viezerik afkomstig is.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

MYRYAD

Je hoeft niet te vrezen hoor!
Het is gewoon zo!

Tom!



Het achterwiel natuurlijk. Met Nexus-8 naaf en rollerbrake. Kost 200 euro nieuw. Eerst maar eens kijken of ik een gebruikt wiel kan vinden.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Niemand

Citaat van: Tom! op  3 februari 2023, 21:24:59

Het achterwiel natuurlijk. Met Nexus-8 naaf en rollerbrake. Kost 200 euro nieuw. Eerst maar eens kijken of ik een gebruikt wiel kan vinden.
gewoon nieuwe of andere gebruikte goede  velg spaken ,is echt niet zo moeilijk hoor .

die 8 naaf is erg goed van nexus
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Tom!

Ja, de hele fiets is precies zoals ik wil. 8-naaf, rollerbrakes, perfecte framemaat, geveerde vork en zadelpen, lekker bij rugpijn en last van je polsen. Goede spatborden, bagagedrager en verlichting. Hij was fweedehands ook netjes geprijsd, maar zwaar gebruik betekent vroeg of laat reparaties. Helaas heb ik geen tijd om een wiel te leren spaken, wil ik graag ooit eens doen maar niet met een 40-urige werkweek en in de weekends zorgen voor mijn moeder. Hopelijk komt er op korte termijn ergens een goed gebruikt wiel vandaan, anders ga ik toch voor nieuw. Met het voordeel dat ik er weer jaren tegenaan kan.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger