• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tjongejongejonge....

Gestart door A. Buys, 25 februari 2009, 00:39:36

Vorige topic - Volgende topic

RenéN

Citaat van: berret op 16 maart 2023, 21:50:49Ik wilde vandaag eens opruimen...


https://fb.watch/jjdtOq2lGj/
;D ;D ;D ;D ;D ;D


Zó basic maar ook zó herkenbaar....

Sytse Fliege

Exact, de hele kattenkarakteristiek in een minuut of wat aan bod gekomen  ;D

Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

Citaat van: Boer Bruut op 16 maart 2023, 22:09:45Nou, spreek je uit zou ik zeggen.
De enige die ik me herinner met een wel aardige koppie als ze lachte was Mona

Ik had meer Mei Li Vos bij jou verwacht eerlijk gezegd, donker tiepje, net als Lady D.

Overigens zou dat ook mijn voorkeur zijn, van deze twee dames.

Ach, kikker toch op!

MYRYAD

Nog niemand voor Sophie Hermans?

Ik ging voor Christine Wilhelmine Isabelle Wttewaall van Stoetwegen.
Blijkt nu net dat ik haar jeugd foto had en dat ze al lang overleden is.  Dat is nu mijn politieke aard-verschuivig.

Benco



Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Leobus

Als het dan toch een regeerster moet zijn, dan Uslu.
Ziet er best goed uit.
Groet,
Leobus

Nicolas

Citaat van: MYRYAD op 17 maart 2023, 09:02:32Ik ging voor Christine Wilhelmine Isabelle Wttewaall van Stoetwegen.

Aan haar namenkoterij te zien, zijn velen u reeds voorgegaan.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Boer Bruut

Citaat van: Sytse Fliege op 17 maart 2023, 08:33:05Mona Keijzer?
Ik had meer Mei Li Vos bij jou verwacht eerlijk gezegd, donker tiepje, net als Lady D.

Overigens zou dat ook mijn voorkeur zijn, van deze twee dames.


Lekker duidelijk zo.  Wie bedoel je nou ?  Mona , Mei Li of m'n tante  ? ^-^
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

berret

Opa en oma kunnen niet oppassen omdat zij aan het neuken zijn.

berret

Citaat van: berret op 17 maart 2023, 17:14:37Opa en oma kunnen niet oppassen omdat zij aan het neuken zijn.
Dat zegt mijn dochter tegen het grut...

minplus

Werkt waarschijnlijk beter dan de keren dat ik het tegen een dochter zei.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Er wordt gebeld. Aan de lijn een bewaker van een parkeergarage die meldt dat een dame op leeftijd een van onze laadpunten niet aan de gang kan krijgen. Of er storing is.
Mijn collega vraagt de klant om nogmaals de pas te scannen, zodat we in de log kunnen lezen wat er mis is. Pas verlopen misschien? Er komt echter helemaal geen signaal, ook niet als de bewaker het probeert. Dan even stilte, de bewaker praat op de achtergrond met de dame en komt terug: het is opgelost. De dame heeft inmiddels haar AH bonuskaart verwisseld voor de laadpas en nu werkt het ineens wel.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Nicolas

En heeft ze lekker veel bonuspunten kunnen laden? Die pannenset gaat zichzelf niet betalen...
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

minplus

Citaat van: Tom! op 17 maart 2023, 20:43:25Er wordt gebeld. Aan de lijn een bewaker van een parkeergarage die meldt dat een dame op leeftijd een van onze laadpunten niet aan de gang kan krijgen. Of er storing is.
Mijn collega vraagt de klant om nogmaals de pas te scannen, zodat we in de log kunnen lezen wat er mis is. Pas verlopen misschien? Er komt echter helemaal geen signaal, ook niet als de bewaker het probeert. Dan even stilte, de bewaker praat op de achtergrond met de dame en komt terug: het is opgelost. De dame heeft inmiddels haar AH bonuskaart verwisseld voor de laadpas en nu werkt het ineens wel.

 ;D  ;D  ;D
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden