• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tjongejongejonge....

Gestart door A. Buys, 25 februari 2009, 00:39:36

Vorige topic - Volgende topic

MYRYAD

Ik probeer al jaren een 100-105 km/h te rijden.
Zowel met 160 pk tdi, als nu 1.4 benzine.
Jaren zo'n beetje de A28 van begin tot eind gereden.
In de spits, in nacht, overdag op verschillende tijden. Verschil tussen over max 120-130 km/h rijden, of gem 100 km/h leverde over de 165km lange rit een tijdsverschil van 10 - 15 minuten op.
Persoonlijk vind ik max 130 rijden ook veel gestresster moeten rijden. Versnellen, afremmen, versnellen, etc vind ik minder prettig rijden. CC op 100 en soms versnellen voor inhalen, of soms even vertragen, ervaar ik als rustiger rijden.
Maar, ik reed ook nooit met werkdruk/tijdsdruk oid.
Die luxe had ik wel.
Alleen het stuk A28 tussen Hoogeveen en Meppel was soms lastig door de vele vrachtauto's.
En echte file bij Zwolle of afrit A1.

minplus

Citaat van: Nicolas op 13 november 2019, 14:22:24Ik kan in ieder geval bevestigen dat een snelheidsbeperking tot 15km/u op de snelweg tijd noch brandstof bespaart...

Tijd in het noorden en oosten des lands niet, brandstof wel volgens m'n Citroen en Peut. Scheelt 1 a 2 km op een liter. Tenzij je bedoelt dat het niet bespaart als iedereen maar 15 km/uur mag rijden.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Filerijden is inderdaad niet economisch.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Tom!

"Kunt u zorgen dat het voor het weekend wordt bezorgd? Het is een sinterklaascadeau, ik heb het zaterdag nodig"

Ehhh... is dat een Joodse of een Islamitische Sinterklaas? Want volgens mij is de Nederlandse variant nog een paar weken verwijderd. Of Chinees misschien, die doen ook nieuwjaar in februari.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

kurt

13 november 2019, 23:07:48 #52774 Laatste wijziging: 13 november 2019, 23:10:52 door kurt
Waw, 140km/u op de autosnelweg in Polen, 90 buiten de bebouwde kom, de wegen zullen rustiger zijn dan hier...
Binnenkort hebben we hier ook die 100 limiet in België, is te verwachten.

Celica TA40

Citaat van: Tom! op 13 november 2019, 21:19:58"Kunt u zorgen dat het voor het weekend wordt bezorgd? Het is een sinterklaascadeau, ik heb het zaterdag nodig"

Ehhh... is dat een Joodse of een Islamitische Sinterklaas? Want volgens mij is de Nederlandse variant nog een paar weken verwijderd. Of Chinees misschien, die doen ook nieuwjaar in februari.

Ofwel de betreffende persoon heeft zich vergist in de datum, ofwel het is voor een sinterklaassurprise; die activiteiten beginnen nu zo'n beetje. Of beide: het is voor een surprise, maar hij/zij heeft zich vergist en die surprise is pas volgende week of zo.
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

MYRYAD

Gelezen: Sinterklaas is opgepakt wegens fraude. Hij wordt ervan verdacht zwarte pieten wit te wassen.

jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Nicolas

Citaat van: MYRYAD op 14 november 2019, 13:22:01Gelezen: Sinterklaas is opgepakt wegens fraude. Hij wordt ervan verdacht zwarte pieten wit te wassen.

En zijn paard staat ook met de regelmaat van de klok fout geparkeerd, om van de inbrakenplaag nog maar te zwijgen. Bovendien is er sprake van concurrentievervalsing tov speelgoedwinkels en zou zijn personeel in het zwart werken.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Celica TA40

Sinterklaas wordt ook gezocht door de VWA; er zou sprake zijn van slechte hygiëne aangezien hij een schimmel tussen zijn benen zou hebben :-X .
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

Nicolas

En hoe zit het qua ARBO met al dat onbeveiligd werken op besneeuwde daken in slechte verlichting? En al die adressen op 1 nacht, kan dat wel met de rij- en rusttijden?
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

MYRYAD

Oh,oh, daar komt nog iemand van de partij voor de dieren.

Niemand

Citaat van: MYRYAD op 15 november 2019, 13:19:08Oh,oh, daar komt nog iemand van de partij voor de dieren.
lijkt mij meer een hondenbaan
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Randomuser

16 november 2019, 23:35:09 #52784 Laatste wijziging: 16 november 2019, 23:38:18 door Mr.Tisniks
Het nieuwe album van Celine Dion, man wat een absolute piece of garbage...met wannabe negerrap nummers er tussen.
Daarbij zit ze volgens mij nog steeds bij die dove geluidsengineer - alweer zo'n iele, steriele mastering met loudness over de top en overduidelijke autotune bij sommige nummers.