wat vinden jullie ervan???

Gestart door bronzer, 13 maart 2005, 21:04:03

Vorige topic - Volgende topic

bronzer

Hoi ..., wat vinden jullie van wat ik samenstel :

Marantz CD-5400 G CD-RW/CD-TEXT/PITCH CONTROL
Marantz SR-5500 7X90W/RDS/LS-AB/MULTI-ROOM/MULTI SOURCE
En om te beginnen : 2 keer een mordaunt-short 906 speaker !!

Ga dit bestellen en wil wel een mening weten van jullie !!!!....,buget rond de 1100 euro

nando

Ga je stereo draaien of surround. Is het stereo (wat ik gezien de cd speler vermoed), dan zou ik een stereo versterker nemen (heb je al die extra electronica niet nodig).

Mocht je niet per se bijpassende apparaten willen (kan wel maar wordt lastiger) dan kan je ook een 2e hands versterker zoeken. Die zijn vaak voordeliger en hoeven niet per sé kapot/beschadigd te zijn.

Van Marantz kan ik alleen zeggen dat wat ik ervan ken het prima apparaten zijn.
nando

Allways look on the bright side of life.

poets

Citaat van: bronzer op 13 maart 2005, 21:04:03
Hoi ..., wat vinden jullie van wat ik samenstel :

Marantz CD-5400 G CD-RW/CD-TEXT/PITCH CONTROL
Marantz SR-5500 7X90W/RDS/LS-AB/MULTI-ROOM/MULTI SOURCE
En om te beginnen : 2 keer een mordaunt-short 906 speaker !!

Ga dit bestellen en wil wel een mening weten van jullie !!!!....,buget rond de 1100 euro

Van de Marantz cd 5400 weet ik dat het geluid erg fraai is, zeker voor het geld, maar dat er nogal wat mensen zijn die er problemen mee hebben: een stoppen van geluidsweergave voor enkele seconden (drop out) en dit volkomen random bij willekeurige cd's.
Lees er dit forum bericht maar eens op na:
http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/1/102879.html

toontje hifi

Oke prima set.

heb zelf ook de marantz cd 5400 gehad ,een voor het geld prima cd speler ik, zelf had er nooit geen problemen mee. heb later de cd7300 gekocht.

nog een tip koop als het kan de betere ;kabels die je naar verhouding kan betalen ,zal je set zeker ten goede komen.

en wat wil een mens dan nog meer, ehh tja boxen achter,mid voor ,subwoofer, goede kabels,dvd player. 

Sytze Fliege

Oh jee, de nieuwe sofware is ook niet hacker bestand  :'(

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben

Heintje

... en met "linke linkjes" ook nog!  ;D

minplus

If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right