Hoe speelt een pc mp3 af???

Gestart door Chris de Boden, 15 maart 2005, 00:25:45

Vorige topic - Volgende topic

theo technics

Citaat van: DIY_Freak op 20 maart 2005, 11:05:11
Citaat van: Chris de Boden op 16 maart 2005, 17:07:10Deze versnelling der techniek zou weleens een voorteken kunnen voor de aankomende quantumsprong(evolutie sprong, de overgang van de 3e naar de 4e/5e dimensie) die de mensheid in 2012(21 dec) te wachten staat. Nu is het natuurlijk niet zo dat ik hierin heilig geloof, maar uitsluiten doe ik het ook niet.
Stop de persen. Wat gaat er in 2012 gebeuren?

Voorspeld niet veel goeds 8)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

DIY_Freak

Citaat van: theo technics op 20 maart 2005, 11:14:00
Citaat van: DIY_Freak op 20 maart 2005, 11:05:11
Citaat van: Chris de Boden op 16 maart 2005, 17:07:10Deze versnelling der techniek zou weleens een voorteken kunnen voor de aankomende quantumsprong(evolutie sprong, de overgang van de 3e naar de 4e/5e dimensie) die de mensheid in 2012(21 dec) te wachten staat. Nu is het natuurlijk niet zo dat ik hierin heilig geloof, maar uitsluiten doe ik het ook niet.
Stop de persen. Wat gaat er in 2012 gebeuren?

Voorspeld niet veel goeds 8)
Hangt een beetje af van hoe die 4de/5de dimensie eruit ziet ;) Misschien dan toch audio nirvana  ;D
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. --- Douglas Adams

Najaarsschoonmaak. High end units te koop. Zie WWW in profiel.

Japie

De wereld vergaat in 2012... Wist jullie dat niet? Wisten de Maya's al....
Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

DIY_Freak

Citaat van: Japie op 20 maart 2005, 21:31:06
De wereld vergaat in 2012... Wist jullie dat niet? Wisten de Maya's al....
Niet dat ze er veel aan hadden...
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. --- Douglas Adams

Chris de Boden

De wereld zal heus niet vergaan, daar geloof ik dus ook niet in.
Wel is 21 december 2012 een zeer bijzondere dag, op die dag loopt de kalender van de maya's, maar ook die van de oude Egyptenaren af en is er een conjunktie met het centrum van de melkweg en de zon. Een verschijnsel wat zeer zeldzaam is.

De z.g. quantumsprong of evolitiesprong houdt in dat wij over zullen gaan naar een andere manier van bewustzijn en van denken. We leven nu in de 3e dimentie, na de evolutie sprong leven we in de 4e of misschien zelfs de 5e dimensie.

Temminste, dat is wat ik er van begrijp uit de vele boeken die ik gelezen heb.
Naast muziek luisteren lees ik ook ontzettend veel over verschillende soorten onderwerpen.
Nieuw: "Muziek voor op de N-weg" volume 1 ;D

s_k

Citaat van: Chris de Boden op 21 maart 2005, 01:13:21
en is er een conjunktie met het centrum van de melkweg en de zon. Een verschijnsel wat zeer zeldzaam is.
Klinkt goed :)
wat is het?

DIY_Freak

Ik dacht laat ik eens gaan googlen op 2012. Kom ik uit op dit indrukwekkend stukje proza:
CiteerOverigens ooit gehoord van het tijdreis project van de Amerikanen (Montauk en Philadelphia project)? Volgens getuigen konden ze niet naar 2013. Toen ze om de tijd heen gingen om een kijkje voorbij 2012 te nemen belandden ze in een droomwereld. Tja, of dit waar is weet ik niet, de getuigen zullen ongetwijfeld vermoord zijn of in een gekkenhuis zitten. het is in ieder geval interessant.
Stel je voor dat bekend zou zijn dat de wereld zoals we die kennen over 2867 nachtjes niet meer bestaat.... Dan zouden alle economieen instorten en mensen gek worden. De mens is dan nog gevaarlijk dan de natuurrampen (hoewel, dat is nu ook al zo....).

Bedankt voor je compliment, Viracocha, althans, zo vat ik je berichtje wel op. Inderdaad, keken maar meer mensen verder dan hun neus lang is. Echter is in het 2012 wereldje ook weer een hoop duimzuigerij te vinden, maar dat geldt voor alle grenswetenschappelijke onderwerpen. Het is dus kunst om een goede 'informatiezeef' te gebruiken.
Zeker de laatste jaren springen de theorieen en de voorspellingen als paddestoeltjes uit de grond. Dat was 5 jaar terug wel anders.
Anyway, ik heb er vet veel zin in en ben de dagen al jaren aan het aftellen.....(hoezo 2012 geobsedeerd...??!!)
Zie volledige tekst op: Kun je praten, praat dan mee ;D

Deze meneer heeft het op een rijtje, echt een scherpe geest: hij onderkent de hoge mate van duimzuigerij en laat zich niet bij de spreekwoordelijk neus nemen door de zwetsers des einde der tijden  ;D :D :D :D

Chris, je lijkt geinteresseerd in 'een andere kijk op de wereld'. Denk eens met me mee... de mens, in al z'n wijsheid, stelt vast dat zoiets als een 'kalender' of een 'decimaal rekenstelsel' of 'astronomie' handig is om allerei 'andere dingen' te beschrijven. Met alles wat we nog niet weten over hetgeen er op en buiten onze aardkloot gebeurt, waarom zou het universum zich iets aantrekken van de conventies die wij hanteren om de wereld 'begrijpelijk' te maken? Begrijp je wat ik hiermee zeg? Met die redenering in het achterhoofd vind ik dit soort 'voorspellingen' zoals die van 2012 van een buitensporig egocentrisme getuigen waar de mensheid werkelijk het patent op lijkt te hebben.  :-\ Wij en de planeet die wij bevolken zijn het midden van het universum en als er elder wat planeten en/of een zon op een rijtje staan in een door ons 'tot betekenisvol uitgeroepen' datum, dan gaan de 'dimensies' zoals wij ze gedefinieerd hebben op z'n kop :P

Trouwens, geen nood als 2012 overwaait. Er zijn nog genoeg andere data  8):

EXPECTED ENDS OF THE WORLD

Arrival of Hindu's avatar of Krishna in 2003 (Oeps, al voorbij  :o ;D)
The End of the Mayan Calendar After Dec. 21, 2012
Planetary Alignment Sept. 8, 2040
Will there be an Earth left to have earthquakes?
The End of the Muslim Calendar, 2076
The end of the Jewish Calendar, 2240

;)

Chris de Boden

Het zou wel een mooi schouwspel aan de lucht kunnen zijn, daar ben ik wel van overtuigt.
Voor het overige: De tijd zal het leren of er een kern van waarheid in zit!!!
Ik heb er veel over gelezen, maar ik geloof er dus niet heilig in.

Het enigste waar ik echt heilig in geloof is dat ik strakjes na een aantal uren slaap weer naar mijn fijne baas toe mag om weer fijn te werken :\

DIY_Freak

Citaat van: Chris de Boden op 21 maart 2005, 02:19:53Het enigste waar ik echt heilig in geloof is dat ik strakjes na een aantal uren slaap weer naar mijn fijne baas toe mag om weer fijn te werken :\
Idem ;)

Chris de Boden

Ik denk overigens wel dat we over gaan naar een andere dimensie, maar niet direct in 2012.
We verruilen de 3e dimensie in voor de 4e(overgangszone, de veelbesproken tunnel) en 5e(het licht) als we gewoon de pijp uit gaan.

Ofwel, zolang we nog leven zullen wel in de 3e dimensie blijven en de dood is de poort.

Dat geloof ik dus wel.

Naar mijn mening is iemand de dood in wensen dus hartstikke fout, je wens diegene dan dus meer geluk toe ;)

Maar bekijk het eens wetenschappelijk.
Eens in de zoveel tijd slaan bij een conjunktie de poolkappen van de aarde om.
Er is berekend dat in 2012 er een grote conjunktie plaats zou vinden.
Het zou mij niks verbazen als dan de polen van moeder aarde om zullen slaan en daarmee ook het leven op de planeet zou vernietigen. Gezien de dood de poort is is er op dat moment toch sprake van een quantumsprong.

Laten we maar hopen dat het bij een mooi hemel schouwspel blijft en dat ik gewoon een paar dagen later aan het kerstdiner zit en dat ik op 31 december kan genieten van het vuurwerk wat mijn zoontje af steekt.

s_k

Google kent het hele woord Conjunktie niet.
Wat is het?

DIY_Freak

Citaat van: s_k op 21 maart 2005, 11:44:51
Google kent het hele woord Conjunktie niet.
Wat is het?
Conjunktie is een anglicisme  :angel:

;D

DIY_Freak

Nou vooruit dan. Een antwoord waar je meer aan hebt :P

...En verkeerd gespeld ;)

Zoek en gij zult vinden

Japie

an·gli·cis·me (het ~, ~n)
    1 barbarisme, gevormd naar of overgenomen uit het Engels

enne deze link is leuker  ;D ;D :
klik
Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]