• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Audiofreaks, Neerlands enige onafhankelijke hififorum!

Gestart door Maurice, 26 augustus 2004, 23:33:27

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Er zijn al verschillende sites die claimen een onafhankelijk  hififorum te hebben. Maar al die sites leven van advertenties van de detailhandel, dus echt onafhankelijk zijn ze nooit. Hear.nl komt heel aardig in de buurt, ik heb er namelijk nooit echte moderatie gezien als een product of winkel bekritiseerd werd.

Maar Audiofreaks.nl is onafhankelijk van detailhandel, maar wel afhankelijk van ons! Laten we met zijn allen er iets moois van maken!
:D

Dus,

Audiofreaks.nl, Neerlands enige onafhankelijke hififorum![/size][/font][/color]
~ The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorence but the illusion of knowledge~

Marantzofielen, kom naar Het Marantz Forum!

distortion

Inderdaad, laten we er iets moois van maken. Ben wel benieuwd wat eigenlijk de kosten posten zijn voor dit forum. Wat de bedragen zijn van het huren. Of de moderator snoept wat mee van zijn baas z'n spullen ;D.
Omdat het kan.

Tdo

Op zich zou het prima zijn wanneer er inkomsten gegenereerd zouden worden...gun ik de starters van harte...
Zolang de onafhankelijkheid maar overend blijft... ::) :)
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

Hakuna

Het is nog maar een kwestie van tijd, dan komen de irritante banners en pop ups van zelf wel.  ???

Als het nieuwe forum maar niet eindigd als hifi.nl:o
 <--- Een 3 weg systeem, maar dat worden er meer. [img width=20 height=20]http://

turbomarco

Citaat van: Maurice op 26 augustus 2004, 23:33:27
Er zijn al verschillende sites die claimen een onafhankelijk  hififorum te hebben. Maar al die sites leven van advertenties van de detailhandel, dus echt onafhankelijk zijn ze nooit. Hear.nl komt heel aardig in de buurt, ik heb er namelijk nooit echte moderatie gezien als een product of winkel bekritiseerd werd.

Maar Audiofreaks.nl is onafhankelijk van detailhandel, maar wel afhankelijk van ons! Laten we met zijn allen er iets moois van maken!
:D

Dus,

Audiofreaks.nl, Neerlands enige onafhankelijke hififorum![/size][/font][/color]
goed plan!

het is nu echt aan de forummers ;D

Hakuna

Citaat van: turbomarco op 27 augustus 2004, 02:25:00
goed plan!

het is nu echt aan de forummers ;D

Dan moeten die zich wel laten zien.  ;D :) ::) :D

0 Gasten, 1 Lid
Gebruikers actief in de laatste 15 minuten:
Qwert
 <--- Een 3 weg systeem, maar dat worden er meer. [img width=20 height=20]http://

Japie

Vind je het gek dat er om 4uur 's nachts niemand aanwezig is? :)

Nu zijn er wel mensen aanwezig :
7 Gasten, 6 Leden
Gebruikers actief in de laatste 15 minuten:
Japie, Tdo, luxman, Audiopaul, Gent, chansig
Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]

chansig

Nu sta ik al altijd ingelogd, maar waarschijnlijk niet altijd actief aanwezig....even een dood moment op het werk dus kan even flink lezen.

groeten Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

telefunken

om even te reageren op deze topic.

ik vind zelf dat dit een goed forum zou kunnen worden als we met zijn alle hier aan mee werken, dan is ook het werk van de starters niet voor niks geweest.
en om even terug te komen over het onderwerp commercieel , ik hoop dat er geen belangens achter komt te staan ,want ik vind het toch prettiger om te vertellen dat bose en yoko shit is.
of dat er weer een malefide bedrijf probeerd ,de mensen in de zeik te nemen (je weet wel)waardoor ze 4 maanden moeten wachten of ze hun geld nog terug krijgen.
hier moeten we vrijuit kunnen praten over dit soort dingen.
mijn vrouw vroeg eens aan mij (als je moet kiezen tussen mij of de audio wat zou je dan doen---antwoord---ik zal je missen)

scat-man

Citaat van: telefunken op 27 augustus 2004, 22:25:33
om even te reageren op deze topic.

ik vind zelf dat dit een goed forum zou kunnen worden als we met zijn alle hier aan mee werken, dan is ook het werk van de starters niet voor niks geweest.
en om even terug te komen over het onderwerp commercieel , ik hoop dat er geen belangens achter komt te staan ,want ik vind het toch prettiger om te vertellen dat bose en yoko shit is.
of dat er weer een malefide bedrijf probeerd ,de mensen in de zeik te nemen (je weet wel)waardoor ze 4 maanden moeten wachten of ze hun geld nog terug krijgen.
hier moeten we vrijuit kunnen praten over dit soort dingen.

En dat forummers niet met hun eigen maaksels of die van familie en vrienden gaan lopen leuren.

Maurice

Betekent wel dat wij als forummers misschien moeten meedelen in de kosten!
Er zijn twee vrijwilligers die kosten maken, zodat wij ons kunnen vermaken. Zou dan ook wel eerlijk zijn om ieder een bijdrage te geven als dit forum mocht werken.
~ The greatest obstacle while discovering the shape of the earth, the oceans and the continents, was not ignorence but the illusion of knowledge~

Marantzofielen, kom naar Het Marantz Forum!

chansig

Citaat van: Maurice op 27 augustus 2004, 23:57:13
Betekent wel dat wij als forummers misschien moeten meedelen in de kosten!
Er zijn twee vrijwilligers die kosten maken, zodat wij ons kunnen vermaken. Zou dan ook wel eerlijk zijn om ieder een bijdrage te geven als dit forum mocht werken.

Kan ik me wat bij voorstellen en vindt het geen slecht idee..

Groeten Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

theo technics

Citaat van: Maurice op 27 augustus 2004, 23:57:13
Betekent wel dat wij als forummers misschien moeten meedelen in de kosten!
Er zijn twee vrijwilligers die kosten maken, zodat wij ons kunnen vermaken. Zou dan ook wel eerlijk zijn om ieder een bijdrage te geven als dit forum mocht werken.

Net als Hans kan ik me hier wel in vinden ;)

Groetjes Theo
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

admin

Bedankt voor jullie sportieve voorstel om mee te delen in de kosten.

Het eerste jaar is al betaald dus voorlopig kunnen we even voort. Laten we er gewoon voor zorgen dat dit forum een succes wordt, dan ben ik al dik tevreden ;)

Frank de Bruijn

Zit je op dit moment in de VS? Of wordt alleen het forum daar gehost.

Frank