• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

De beste humor

Gestart door Boer Bruut, 8 oktober 2009, 01:56:36

Vorige topic - Volgende topic

begtjuh

Beetje out of the box denken graag
Sombreros are not metal

Rubble

"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Nicolas

Dank! Deze variant op het thema dan:

Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Sytse Fliege

Ze was er voor bij de psycholoog geweest, maar nadat ze die had opgegeten was de rest van de praktijk wat huiverig om haar nog te behandelen.

Ach, kikker toch op!

Boer Bruut

5 augustus 2020, 09:29:28 #28129 Laatste wijziging: 5 augustus 2020, 17:53:32 door Boer Bruut

Eerst zult gij afdalen naar het diepste diep van uw geestelijk welbevinden om vervolgens de weg omhoog te hervinden en te stijgen naar de hoogste hoogten en daar aangekomen eindelijk te kunnen uitspreken  wat gij altijd al wilde zijn...
" Ik ben een giraffe !!"

Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Heintje

En, meurt dat een beetje, met je hoofd in zo'n giraffen-doos?

morph


"Ligt zwaar op de maag, zeg. Smaakte naar karton."

Rubble

5 augustus 2020, 16:03:22 #28132 Laatste wijziging: 5 augustus 2020, 16:05:30 door Rubble
Citaat van: Nicolas op  4 augustus 2020, 23:59:35Dank! Deze variant op het thema dan:


Im Berliner ZOO: "Ich hätte es wissen können, eine Giraffe gibt es natürlich gar nicht. Wo ist den das Karton mit den normalen Affen drin?"
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

minplus

Leuk, die dating sites.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Nicolas

Citaat van: Opa Spylac op  5 augustus 2020, 06:28:09Ze was er voor bij de psycholoog geweest, maar nadat ze die had opgegeten was de rest van de praktijk wat huiverig om haar nog te behandelen.

:D

Gaat u maar op zoek naar een nieuwe!
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Sytse Fliege

Dank u, waarde Nicolas, bij deze:



Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

't Is een moeilijke, geloof ik...

 ;D
Ach, kikker toch op!

Rubble

Obeliks viel als kind in de ketel toverdrank. Het bleek slechts een pul te zijn.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

minplus

Ben ik daaruit voortgekomen?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

morph


"Ongelooflijk, ik zie Dubbel!"