• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

De beste humor

Gestart door Boer Bruut, 8 oktober 2009, 01:56:36

Vorige topic - Volgende topic

Benco

de jeugd van tegenwoordig ? Ik heb er schijt aan !!


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Luistervriend

2 maart 2021, 21:14:21 #29056 Laatste wijziging: 3 maart 2021, 21:00:58 door Luistervriend


"Zonder woorden is het in geuren en kleuren wel duidelijk wat ze er van denken!
Voorganger en collectant van onze Overtuiging Belijdenis  Gemeenschap (OBG)  "Het Laatste Woord"
Zoals het al zegt, wij creëren dagelijks een nieuwe realiteit, zoals AI, onze Schepper, ons inspireert.

Aanmelden kan via PB. 🤪

AntiAudioKwakzalverij

Verder niemand meer een schijt opmerking?

Luistervriend

Vervolg:



"Dát bamihapje gaat ze niet meer van ons krijgen!
Voorganger en collectant van onze Overtuiging Belijdenis  Gemeenschap (OBG)  "Het Laatste Woord"
Zoals het al zegt, wij creëren dagelijks een nieuwe realiteit, zoals AI, onze Schepper, ons inspireert.

Aanmelden kan via PB. 🤪

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: Rubble op  2 maart 2021, 20:42:22Depositpharts of depositphotos?
Dank luistervriend, maar de jury moet streng zijn en bij twee inzendingen wordt je gediskwalificeerd....schijt zooi...maar regels zijn regels  ;D
Dus de eer is aan Rubble. Take it away.

minplus

Waarbij Broer Buut heeft vergeten te melden dat er maar 1 inzending mag zijn, dus met 10 inzendingen maak je het de plaatser lekker moeilijk..... ;D
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

AntiAudioKwakzalverij

Wake up call voor Rubble, u bent aan de beurt...

Rubble

Oeps, die was ik vergeten. Ik ga aan de zoek...
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Rubble

Bij deze, de zomer komt er aan, helaas.....

"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

AntiAudioKwakzalverij

Vakantie proef van Tui gaf bij sommige deelnemers toch complicaties.

morph


Balans in afleidingsmethodieken:
Haar opgestoken en
zijn afgezakte haar.

Heintje

Citaat van: Jeronimo op  6 maart 2021, 19:25:15
...
 Er blijft bij nog wel steeds een vraag hangen, die ik al lange tijd heb, en waar ik maar geen informatie over kan vinden: is het mogelijk om met gebruik van een handpomp een smalle band teveel bar te geven, dat ie klapt? Ik denk het antwoord te weten (nee, en daarom is er ook geen info over te vinden) maar kan iemand dat bevestigen?


Jaaa, bewijs bovenstaand!

MYRYAD

Kwaliteit borst protheses van voor 70er jaren blijvend goed, zijn zeer vormvast.

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Nicolas

Citaat van: Rubble op  7 maart 2021, 10:11:16Bij deze, de zomer komt er aan, helaas.....



Ja kom er allemaal even bij staan voor de foto, voor het cheerleader effect.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.