• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Detectives, TV-series en films

Gestart door sloothaas, 19 januari 2010, 19:12:18

Vorige topic - Volgende topic

radiohead

18 maart 2014, 20:16:45 #30 Laatste wijziging: 18 maart 2014, 20:18:28 door radiohead
Ja gaaf hoe die karakters worden neergezet en Woody Harrelson is gewoon een steengoede en sympathieke acteur!

We are such stuff as thoughts are made of

baardmannetje

Grappig, ik vond juist Matthew McConaughey heel erg sterk. Bijzonder hoe hij is verdiept als acteur.

:D

radiohead

Citaat van: Baardmannetje op 18 maart 2014, 20:28:33
Grappig, ik vond juist Matthew McConaughey heel erg sterk. Bijzonder hoe hij is verdiept als acteur.

:D

Ja nee zeker! Zonder twijfel ;D

Sommigen vonden de wending in zijn overtuigingen aan het einde niet zo fijn. Ik vond dat juist geweldig.

Tjeb aKa Fleur

Vandaag the killings 2 opgestart en uitgekeken...
Je kunt het bijna niet loslaten... :)

Tjeb aKa Fleur

Zojuist het laatste deel van Black sails gekeken..

Een werkelijk mooi gemaakte serie over de avonturen van kapitein Flint en zijn "honger" naar het Spaanse galjoen de  Urca waarop een fortuin vervoerd zou zijn...

trailer Black sails

radiohead

17 juni 2014, 00:04:50 #35 Laatste wijziging: 17 juni 2014, 00:10:19 door radiohead
Zo laatste aflevering van Game of Thrones voor dit seizoen. Wat is dat genieten van dat beeld zeg en dit seizoen was iets beter te verteren dan het vorige.

mormel

Geen spoilers aub (niet dat er spoilers genoemd zijn)... ik ben er nog in bezig.  :)

radiohead

17 juni 2014, 00:36:23 #37 Laatste wijziging: 17 juni 2014, 00:38:13 door radiohead
Ok alleen dan dat ik me wel met Jon Snow kon identificeren niemand weet bij welke kant hij nu hoort  ;D Nee ik zeg niets ;)

Bloom

https://www.youtube.com/watch?v=oWnYtyNKPsA

Zonet de pilootdubbelaflevering van de nieuwe Star Trek Discovery serie gezien. En ik ben onder de indruk. Schitterende special effects, beregoed verhaal, berespannend en heel goed geacteerd. Wat pilootafleveringen betreft, vind
ik dit het beste wat ik al ooit gezien heb.

https://www.youtube.com/watch?v=ZHcj-xjJNxM

En nu ben ik dit aan het 'bingewatchen': twee seizoenen van 'Preacher'. Een fantasyserie over een predikant die een bijzondere kracht verwerft: het Woord. Hij kan met een soort van goddelijke stem spreken en ieder wezen met een ziel doet dan precies wat hem of haar opgedragen wordt. Hij krijgt mensen, engelen én demonen achter zich aan en de serie is van wat ik tot dusver gezien heb (anderhalf seizoen ongeveer) dikke pret. Je moet natuurlijk wel van het genre houden en het is niet geschikt voor kinderen want er vloeien nogal wat lichaamsvloeistoffen. En het is behoorlijk blasfemisch. :)

groovy.

Ik ben nu de crimeserie Marcella aan het volgen op Netflix.
Mooie serie die je aandacht er bij houd.
In to each life some rain must fall.

minplus

Tsja, Joske, Sloothaas...

Ik kijk af en toe een beetje mee naar wat langs komt als plusmin wat oude of nieuwe series kijkt.
Bij de detective-/politie-series kan Candice Renoir me aardig bekoren. Zal de Franse humor en sfeer zijn.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

a.b.

Citaat van: Bloom op 25 september 2017, 20:49:25
https://www.youtube.com/watch?v=oWnYtyNKPsA

Zonet de pilootdubbelaflevering van de nieuwe Star Trek Discovery serie gezien. En ik ben onder de indruk. Schitterende special effects, beregoed verhaal, berespannend en heel goed geacteerd. Wat pilootafleveringen betreft, vind
ik dit het beste wat ik al ooit gezien heb.

https://www.youtube.com/watch?v=ZHcj-xjJNxM

En nu ben ik dit aan het 'bingewatchen': twee seizoenen van 'Preacher'. Een fantasyserie over een predikant die een bijzondere kracht verwerft: het Woord. Hij kan met een soort van goddelijke stem spreken en ieder wezen met een ziel doet dan precies wat hem of haar opgedragen wordt. Hij krijgt mensen, engelen én demonen achter zich aan en de serie is van wat ik tot dusver gezien heb (anderhalf seizoen ongeveer) dikke pret. Je moet natuurlijk wel van het genre houden en het is niet geschikt voor kinderen want er vloeien nogal wat lichaamsvloeistoffen. En het is behoorlijk blasfemisch. :)

Preacher is een leuke serie; heb met veel plezier gekeken. Ik wacht op het volgende seizoen.

En wat gaaf: een nieuwe Star Trek serie op netflix. Ga ik snel aan beginnen!

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

Rood

Ben ooit begonnen met de originele Star Trek serie op Netflix . Heerlijk .

Mijn tip :

Luther is een mooie maar bizarre detective serie met Idris Alba .
De Blu Rays staan hier in de kast . Misschien een keer een marathonnetje doen .

John Luther is a Detective Chief Inspector (DCI) working for the Serious Crime Unit in series one, and the new Serious and Serial Crime Unit in series two and three.[6] A dedicated police officer, Luther is obsessive, possessed, and sometimes violent. However, Luther has paid a heavy price for his dedication; he has never been able to prevent himself from being consumed by the darkness of the crimes with which he deals.

For Luther, the job always comes first. His dedication is a curse and a blessing, both for him and those close to him. In the very first episode of the series he investigates brilliant psychopath and murderer Alice Morgan. Ultimately he is unable to arrest her due to lack of evidence, but as the programme progresses, she becomes both his nemesis and unlikely companion. As she pursues her infatuation with him, he gradually relents as he is able to glean insight from her about some of the cunning criminals he pursues.

https://en.wikipedia.org/wiki/Luther_%28TV_series%29

richard

Citaat van: minplus op 25 september 2017, 21:23:30
Bij de detective-/politie-series kan Candice Renoir me aardig bekoren. Zal de Franse humor en sfeer zijn.
Ja hoor. Volgens het journaal van vandaag word de Playboy ook verkocht vanwege de ... goede verhalen.
Genoeg is beter.

minplus

Citaat van: richard op 28 september 2017, 21:20:19
Citaat van: minplus op 25 september 2017, 21:23:30
Ja hoor. Volgens het journaal van vandaag word de Playboy ook verkocht vanwege de ... goede verhalen.

Wat afleveringen gezien, begrijp ik?
Ik zie nl. het verband tussen playboy en een politieserie met humor niet zo direct.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right