• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Detectives, TV-series en films

Gestart door sloothaas, 19 januari 2010, 19:12:18

Vorige topic - Volgende topic

Benco

5 juni 2018, 16:46:45 #60 Laatste wijziging: 5 juni 2018, 17:34:00 door Benco
Citaat van: Rood op  4 juni 2018, 14:17:03
Lie to me .
Goede serie op Netflix .

Tim Roth doet aardig zijn best .

About Cal Lightman, the world's leading deception expert who studies facial expressions and involuntary body language to expose the truth behind the lies.

goeie serie idd , wel niet zo nieuw meer :)

Person of interest , ook heel goed naar mijn mening , ook niet nieuw meer , er zijn 5 seizoenen van) (met jim Caviezel , Taraji P.Henson , Amy Acker  en Sarah Shahi ........)
The Sinner , Recente serie , zeer goed , er zou een 2de seizoen van komen... (met bill Pullman en Jessica Biel ..... )
En net nieuw : Reverie ... met "Sarah Shahi"
Ook  The Blacklist  gaat nog een nieuw seizoen  van komen .. het 6de (met James Spader , Megan Boone .....)


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Sytse Fliege

Niet echt een detective, maar toch ook weer wel; "Archer".

Die ben ik nu voor de derde keer opnieuw aan het bekijken (8 seizoenen!). Ik kan niet wachten tot seizoen 9 op de flix komt.
Ach, kikker toch op!

Benco

Citaat van: Opa S. op  5 juni 2018, 16:56:41
Niet echt een detective, maar toch ook weer wel; "Archer".

Die ben ik nu voor de derde keer opnieuw aan het bekijken (8 seizoenen!). Ik kan niet wachten tot seizoen 9 op de flix komt.

Super ! , ik lach me dood met die serie  , detectieve bureau Isis LOL


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Sytse Fliege

Net even een steak gehaald met mijn neefje, of hij Archer al kende.

Nee.

Oh bah, tekenfilm.

Wacht maar.

De eerste zin uit de eerste aflevering kon hij gelijk afmaken. Daarna hebben we vier afleveringen achter elkaar gebingewatched en ik denk dat hij nu nog zit te lachen.
Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

5 juni 2018, 22:33:04 #64 Laatste wijziging: 5 juni 2018, 23:05:02 door Opa S.
Verder vind ik "Lillyhammer" geweldig (geen detective, maar wel cool); https://www.tvserieskijken.nl/lilyhammer/

en heb ik een zwak voor een aantal Scandinavische crimi's;

Arne Dahl
Wallander
Sorjonen
Bron/Broen (the bridge)
Grenseland

Uit IJsland; Trapped

En, last but not least, uit Oostenrijk; der Bestatter

Oeps, edit, Zwitserland geloof ik. Nou ja, in ieder geval, je verstaat er geen moer van :)
Ach, kikker toch op!

a.b.

Citaat van: Opa S. op  3 juni 2018, 23:34:05
Happy is erg leuk, in één keer gebinchwatched.

Leuke serie idd

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

Sytse Fliege

Ook leuk op Netflix;

Dirk Gently's
Better call Saul
Fargo (duh!)
Fallet (Scandinavische crimi)
Las chicas del cable
Már de platico (Spaanse crimi)
Orphan black
Ach, kikker toch op!

Benco

Van Gargo vond ik het eerste seizoen wel het beste  , 2de vond ik wat minder en derde nog minder.
Better Call Saul , vol ongeduld wacht ik op seizoen 4
Better call Saul is een spinoff van "Breaking bad" wat ook super was , BCS is dan een zogenaamde prequel .
Bob Odenkirk speelt dat fantastisch , ook zijn rol in Fargo seizoen 1 , super .
Wat ook leuk is : Sneaky Pete , dar komt waarschijnlijk ook een 3de seizoen van .


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Sytse Fliege

6 juni 2018, 11:08:04 #68 Laatste wijziging: 6 juni 2018, 11:13:05 door Opa S.
Klopt, Fargo werd met de seizoenen wel wat minder, maar nog steeds erg sterk.

De laatste van "Better call Saul" vond ik ook wat minder, maar het volgende seizoen kijk ik wel naar uit.

Ook eentje die ik nog vergat te vermelden en waar ik enorm om heb moeten lachen (met name de eerste twee seizoenen); "Rick and Morty".

PS: Ik kijk ook wel eens een serie niet af, omdat ik bang ben dat 't slecht afloopt met de helden; "La Casa de Papal". Voor mensen met sterkere zenuwen dan ik (:)) een aanrader.
Ach, kikker toch op!

Sytse Fliege

PS: Breaking bad was zó geweldig dat ik er van uit ga dat iedereen die wel kent :)
Ach, kikker toch op!

Rood

Kennen wel maar nog nooit gezien ...
Omdat ik weet dat het teveel bingen wordt als het bevalt  :angel:

Wat ook een leuke is op Netflix : The End Of The F***ing World

https://www.youtube.com/watch?v=L50fd2KED8A

Benco

Momenteel ben ik aan de serie " the man in the high castle" bezig ...
Hoe het verder was gegaan als de Duitseres ww2 gewonnen hadden ...
Best een goeie serie
2 seizoenen  zijn er van.

Als die uit is ga ik eens kijken of ik "barry" goed vind , een vriend zei me dat ik dat eens moet bekijken ...


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

a.b.

Ik ben begonnen in het boek, een tijd terug. Heb het ergens liggen. Vreemd, het was boeiend genoeg en toch heb ik het weggelegd. Daar ga ik eens over denken.


Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

a.b.

Citaat van: Opa S. op  6 juni 2018, 11:08:51
PS: Breaking bad was zó geweldig dat ik er van uit ga dat iedereen die wel kent :)

Dat had ik toen die badkuip door het plafond kwam, wel gezien en ik hield het voor gezien toen kort daarop die camper ergens in de woestijn belandde. Ik vond er niets aan.

Stop met geloven en je staat overal voor open.
Never underestimate the power of stupid people in large groups ― George Carlin

Sytse Fliege

Schaken versmillen :)

Maar ik moet zeggen dat ik exact jouw reactie ook een keer had voordat ik er eens echt voor ging zitten. En toen bleek het uiteindelijk toch een heel kijkwaardig geheel te zijn. Voor mij in ieder geval.

'tZelfde had ik met de Simpsons. Mijn neef - niet gespeend van een groot gevoel voor humor - zei lang geleden eens dat die cool waren, maar toen ik er naar keek dacht ik: "Bah, wat een lelijke gele mannetjes, geen zin om daar naar te kijken".
Wat dus een vergissing was, aangezien ik me er later - voornamelijk samen met dochterlief - enorm mee geamuseerd heb.
Ach, kikker toch op!