• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Slechte films..

Gestart door tito, 22 februari 2010, 15:46:39

Vorige topic - Volgende topic

tito

Deze week is `t op Ned 3 de week van de slechte films.
Rammelende scripts, te dikke brillenglazen, ooglapje die `t ene moment `t linker oog bedekken en `t volgende moment `t rechter.
Razzie awards dus.
Er zitten `n paar  "klassiekers"  bij zoals Dirty Love, Freddy Not Fingered en Under the Cherry Moon.
Maar misschien zijn er hier forummers die nog wel `n paar gegadigden weten of kunnen aangeven wat `n film goed slecht maakt.
Kortom, kraak er `ns lustig en luchtig op los.
De aftrap vanavond wordt gegeven door Battlefield Earth: a Saga of the year 3000 met oa John Travolta.
`n Verfilming van `t gelijknamige boek van L. Ron Hubbard (Scientology).
Kickuh..   :D

.

Een slechte film is voor mij een voorspelbare film.

Ghost bijvoorbeeld, als je in het begin meteen doorhebt dat hij al dood is zit je anderhalf uur op de clou wachten,... dat hij al dood is, waardeloos.

Sindsdien kijk ik geen enkele hollywood crap meer.

Benco

Citaat van: Hocus Pocus op 22 februari 2010, 18:12:17

Ghost bijvoorbeeld, als je in het begin meteen doorhebt dat hij al dood is zit je anderhalf uur op de clou wachten,... dat hij al dood is, waardeloos.

.

dood ?? wie waar wanneer ??  dat kan toch niet  ??  ;D ;D ;D

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

tito

Battlefield Earth heeft wederom `n razzie gekregen.
Deze keer voor de slechtste film van de afgelopen 10 jaar.
Rambo 4 had eigenlijk ook wel `n prijs verdient.
Al was `t maar voor de meest zinloze gewelddaadigste in de Rambo-reeks.  ;)

Bodemjager

the man from earth (2007)

hij was eerst interessant totdat de hoofdpersoon over iets begon te praten wat mij niet zo aanstond.

zal niet zeggen wat het was, maar ik vond het wat te ver gaan (misschien weten de mensen die de film gezien hebben wat ik bedoel.

benieuwd wat jullie mening hierover is

tito

Citaat van: Bodemjager op  7 maart 2010, 23:49:57benieuwd wat jullie mening hierover is

Tis maar `n film hoor.  ;)

Koen K

Citaat van: tito op  7 maart 2010, 17:47:55
Battlefield Earth heeft wederom `n razzie gekregen.
Deze keer voor de slechtste film van de afgelopen 10 jaar.
Rambo 4 had eigenlijk ook wel `n prijs verdient.
Al was `t maar voor de meest zinloze gewelddaadigste in de Rambo-reeks.  ;)

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge.  ~ Charles Darwin
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.  ~ Richard Feynman

Rood

Number of sex scenes : vier keer 0
Maar goed ook anders hadden de films nooit in de US of A mogen draaien . Stel je eens voor naakte mensen .
Zou het ok zijn als ze geen sex hadden maar elkaar afknalden ?

Koen K

Zolang het maar een stelletje "gooks" annex fascisten annex kinderverkrachters annex kampbeulen is dat afgeknald wordt mag alles in de VS  :-X

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge.  ~ Charles Darwin
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.  ~ Richard Feynman

Rood

Citaat van: Koen K op  8 maart 2010, 14:37:17
Zolang het maar een stelletje "gooks" annex fascisten annex kinderverkrachters annex kampbeulen is dat afgeknald wordt mag alles in de VS  :-X

Dus Janet Jackson had moeten schieten ipv flashen?  :angel:

De slechtse film die ik ooit gezien heb was Natural Born Killers . Zelfs de bios voor uitgelopen .
Ik snap die regisseur wel vaker niet ..

tito

14 maart 2010, 00:15:01 #10 Laatste wijziging: 14 maart 2010, 00:18:08 door tito
Planet Terror hoort uiteraard ook in deze draad thuis.
`n Doorlopend bloedbad van 2 uur vol etter, kots en rondvliegende hersenen.
Grote blikvanger is natuurlijk machinegun Cherrie en haar protese.

:D

.

Citaat van: Rood op  8 maart 2010, 15:01:39
De slechtse film die ik ooit gezien heb was Natural Born Killers . Zelfs de bios voor uitgelopen .
Ik snap die regisseur wel vaker niet ..

::)

Briljante film.

tito

PriapoZ

Tis weer een paar jaar geleden dat ik hem heb gezien maar Bad Taste van Peter Jackson mag van mij zeker de naam slechte film dragen. Zal er wel te serieus naar hebben gekeken maar zou toch graag die anderhalf uur van mijn leven terug willen hebben die ik daar aan had besteed.

Voor de rest betekend een slechte film voor mij nog niet dat ie niet leuk is. zo vind ik alles met Steven Seagal zo slecht dat ik de hele film dubbel lig van het lachen. zo ook met de Wishmaster serie.

sloothaas

Oh ja, wij sparen slechte rampenfilms bijvoorbeeld, de kabel in de VS wordt er mee overspoeld. Heerlijk lachen en kritiek spuien onder het genot van een borrel. Overigens was 2012 een slechte rampenfilm in het kwadraat, of het moet als parodie bedoeld zijn en kwam dat niet helemaal uit de verf.