• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

dvd spelers

Gestart door s.cuppens, 16 april 2005, 22:02:49

Vorige topic - Volgende topic

s.cuppens

Dag beste mensen,

Ik heb de volgende vraag:zoek een dvd speler puur om alleen dvd"s mee af te spelen dus geen dvd-a of sacd  Deze sacd speler heb ik al seperaat.
Ik ben een audio-freak wil dus niet op het geluid achteruit gaan.Heb nu een denon 1500 dvd speler die al vaak kapot is geweest (disc-error) dus graag met een stabiel loopwerk en laser.Heb veel ressenties gelezen en vaak hebben spelers laserproblemen.zie nu door de bomen het bos niet meer.
Bedankt voor de reacties

muziekfreak

Kijk eens in de tweedhands sectie van hear of hifi.nl

denon dvd 2800MKII oerdegelijke speler met een behoorlijk loopwerk morgen komt deze bij mij op visite  ;D
Ik heb hem gekocht voor 300euro op hear.

Hakuna

Citaat van: Muziekfreak op 30 juli 2005, 14:21:00
Kijk eens in de tweedhands sectie van hear of hifi.nl

denon dvd 2800MKII oerdegelijke speler met een behoorlijk loopwerk morgen komt deze bij mij op visiteĀ  ;D
Ik heb hem gekocht voor 300euro op hear.

Mooie speler, maar hopelijk staan daar geen tweede hands DVD en CD spelers van jou in, want je weet wel.  ;D :D
 <--- Een 3 weg systeem, maar dat worden er meer. [img width=20 height=20]http://

muziekfreak

Oww nee hoor ik heb mijn panasonic geval [mooie speler ook] al tijden geleden weggeven aan een maat van me. Ik zet zelden iets tekoop  ;)