• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

T-shirts/ Truien op de VAD 2004?

Gestart door $w@p, 17 september 2004, 00:15:19

Vorige topic - Volgende topic

$w@p

17 september 2004, 00:15:19 Laatste wijziging: 17 september 2004, 00:29:03 door $w@p
Goedenavond/ (dag).

Aangezien er veel word gesporken over de VAD 2004, leek het mij wel een leuk idee
om audiofreaks.nl meer aandacht te geven aan andere personen, wat mij een leuk idee lijkt is om een t-shirt of trui te ontwerpen met een print erop, bijvoorbeeld:
Audiofreaks.nl CREW met een met een leuke achtergrond van een hifi set ofzo? zolang
het maar meer bekentheid krijgt onder onze mede hifi liefhebbers, die nog niet van dit bestaan weten.

Hier werd al aandachtig over gesproken in het VAD 2004 topic.

Nou ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

P.S gulle gaven's zijn nooit mis, denk dat dit wel nodig zal zijn voor het gevraagde kledings stuk, ik zelf denk dat een trui wel erg goed zal zijn. gezien de weer omstandigheden, en dit kunnen wij dan deze koude periodes nog altijd aantrekken 8).

(En op de achterzijde plaatsen we dan: Rene, we love you. Groetjes het hele audiofreaks.nl forum) :laugh:

Met vriendelijke groet, Rene.

theo technics

Kom op jongens kan leuk worden ;)

Zelfs ik doe mee :laugh:
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

$w@p

Citaat van: theo technics op 17 september 2004, 00:22:29
Kom op jongens kan leuk worden ;)

Zelfs ik doe mee :laugh:

En als Theo mee doet dan word het ook gewoon iets, dna kan het gewoon niet meer mis lopen, want Theo is het zonnetje op audiofreaks.nl  ::) :angel:

beunky

Citaat van: $w@p op 17 september 2004, 00:44:31
Citaat van: theo technics op 17 september 2004, 00:22:29
Kom op jongens kan leuk worden ;)

Zelfs ik doe mee :laugh:

En als Theo mee doet dan word het ook gewoon iets, dna kan het gewoon niet meer mis lopen, want Theo is het zonnetje op audiofreaks.nl  ::) :angel:

Count me in ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


chansig

Je kan voor een bepaalde datum vragen of mensen geld willen storten (kosten incl opsturen) als ze zo'n shirt willen hebben ??
Ik wil er wel 1, of ik naar de vad show ga weet ik niet, maar er komen vast meer gelegenheden om met zo'n shirt te gaan lopen.

Groeten Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

distortion

Omdat het kan.

Japie

Lijkt me wel leuk, maar of het ook realiseerbaar is?
Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]

PD Hogeterp

*Laat je geen oren aan naaien, aan je eigen 2 heb je genoeg*
*Hoe groter de luidsprekers, hoe mooier de woonkamer*

www.creaudio.nl

admin

Citaat van: $w@p op 17 september 2004, 00:15:19
Goedenavond/ (dag).

Aangezien er veel word gesporken over de VAD 2004, leek het mij wel een leuk idee
om audiofreaks.nl meer aandacht te geven aan andere personen, wat mij een leuk idee lijkt is om een t-shirt of trui te ontwerpen met een print erop, bijvoorbeeld:
Audiofreaks.nl CREW met een met een leuke achtergrond van een hifi set ofzo? zolang
het maar meer bekentheid krijgt onder onze mede hifi liefhebbers, die nog niet van dit bestaan weten.

Hier werd al aandachtig over gesproken in het VAD 2004 topic.

Nou ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

P.S gulle gaven's zijn nooit mis, denk dat dit wel nodig zal zijn voor het gevraagde kledings stuk, ik zelf denk dat een trui wel erg goed zal zijn. gezien de weer omstandigheden, en dit kunnen wij dan deze koude periodes nog altijd aantrekken 8).

(En op de achterzijde plaatsen we dan: Rene, we love you. Groetjes het hele audiofreaks.nl forum) :laugh:

Met vriendelijke groet, Rene.

Hoi Rene,

Wat een hartstikke leuk idee. Ik heb zelf niet vaak in het VAD topic gekeken dus had het idee gemist.

Ik heb even snel wat rondgekeken op t-shirt bedruk sites maar het is een dure grap. Voor een shirt ben je al gauw 25 euro kwijt en een trui kan oplopen tot 60 euro. Ik heb het dan over 4 kleuren zeefdruk.

Wie gaat dit coordineren, zal ik eens een serieuze offerte aanvragen en dan een lijstje maken van mensen die een shirt of trui willen ? Wil jij dit zelf doen ?

Laat maar even weten. Ik wil best wat tijd erin steken en de verzending voor mijn  rekening nemen. Deze promotie geeft waarschijnlijk een enorme boost aan het forum  ;D

Groeten,

Ron









de naam is bond, bond jas

misschien hier eens informeren? http://www.freshcotton.nl/ dan heb je in iedergeval kwaliteit

$w@p

17 september 2004, 17:35:56 #10 Laatste wijziging: 17 september 2004, 17:43:07 door $w@p
Citaat van: admin op 17 september 2004, 13:37:37
Citaat van: $w@p op 17 september 2004, 00:15:19
Goedenavond/ (dag).

Aangezien er veel word gesporken over de VAD 2004, leek het mij wel een leuk idee
om audiofreaks.nl meer aandacht te geven aan andere personen, wat mij een leuk idee lijkt is om een t-shirt of trui te ontwerpen met een print erop, bijvoorbeeld:
Audiofreaks.nl CREW met een met een leuke achtergrond van een hifi set ofzo? zolang
het maar meer bekentheid krijgt onder onze mede hifi liefhebbers, die nog niet van dit bestaan weten.

Hier werd al aandachtig over gesproken in het VAD 2004 topic.

Nou ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.

P.S gulle gaven's zijn nooit mis, denk dat dit wel nodig zal zijn voor het gevraagde kledings stuk, ik zelf denk dat een trui wel erg goed zal zijn. gezien de weer omstandigheden, en dit kunnen wij dan deze koude periodes nog altijd aantrekken 8).

(En op de achterzijde plaatsen we dan: Rene, we love you. Groetjes het hele audiofreaks.nl forum) :laugh:

Met vriendelijke groet, Rene.

Hoi Rene,

Wat een hartstikke leuk idee. Ik heb zelf niet vaak in het VAD topic gekeken dus had het idee gemist.

Ik heb even snel wat rondgekeken op t-shirt bedruk sites maar het is een dure grap. Voor een shirt ben je al gauw 25 euro kwijt en een trui kan oplopen tot 60 euro. Ik heb het dan over 4 kleuren zeefdruk.

Wie gaat dit coordineren, zal ik eens een serieuze offerte aanvragen en dan een lijstje maken van mensen die een shirt of trui willen ? Wil jij dit zelf doen ?

Laat maar even weten. Ik wil best wat tijd erin steken en de verzending voor mijn  rekening nemen. Deze promotie geeft waarschijnlijk een enorme boost aan het forum  ;D

Groeten,

Ron

Beste Ron.

Ik Wil uiteraard wel mee helpen met dit idee, dan kunnen mensen zelf uitkiezen wat ze willen dragen, een trui of een t-shirt, Maar een Prive bericht kan altijd gestuurd worden, mocht er belangstelling zijn. Waar ik woon is vlakbij een drukkerij die dit ook doet, ik zald aar ook informeren over de kosten.
En wie ontwerp de opdruk ervan? word het alleen voor of achter en voor?

Het mooiste is om een alparte rekening te tonen waar wij de euro's op kunnen storten,
incl een Prive berichtje naar diegene met je bestelling t-shirt of trui, welke kleur t-shirt/ trui etc etc,
Denk dat dit het handigste is.

Groetjes Rene.










distortion

Ik denk dat t-shirts het makkelijkst en handigst zijn. Je kan ze langer dragen op beurzen en in warme zaaltjes dan truien enzo.
Omdat het kan.

$w@p

17 september 2004, 18:19:05 #12 Laatste wijziging: 17 september 2004, 18:36:16 door $w@p
Citaat van: distortion op 17 september 2004, 17:40:31
Ik denk dat t-shirts het makkelijkst en handigst zijn. Je kan ze langer dragen op beurzen en in warme zaaltjes dan truien enzo.

We kunnen het zo afspreken dat ieder vrij is om een keuze te maken, wie een t-shirt wilt kan een t-shirt bestellen, wie een trui wilt, kan een trui bestellen.
Aangezien alles dezelfde afbeelding heeft is er keuze om vrij te kiezen.

Alleen zeg ik er wel bij, mensen die een trui willen hebben betalen wel meer dan de personen die een t-shirt willen hebben.

Over de kleur van de trui/ t-shirt zelf kan ik niks zeggen daar gaan de audiofreaks beheerders zelf over.
---------------------------------------------------------
Wat ook leuk zou zijn, maar ik denk nu wat verder in de toekomst, is dat audio freaks een soort online shop kan opzetten, met kledingstukken en andere gadgets met de benaming audiofreaks erop, met een leuke achtergrond. Zo kan het ook weer wat bekender worden.

Maar dat zijn toekomst gedachtes (Nu nog fantasie) :angel:

theo technics

En wie gaat het regelen Rene, Ron of jij?

Ik zou Ron eens vragen om het een en ander eens uit te zoeken qua prijs en de mogelijkheden, zoals kleur en logo.

Het lijk me dat het ook in ieders budget moet passen.

Groetjes Theo
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

$w@p

Citaat van: theo technics op 17 september 2004, 18:27:42
Het lijk me dat het ook in ieders budget moet passen.

Groetjes Theo


Ik zou zeggen laat de leden zelf kiezen? Als hun een trui willen, dan betalen ze gewoon meer. lijkt mij geen probleem, de opdruk blijft altijd hetzelfde.

Groetjes Rene.