• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Marktplaats en e-bay koopjes

Gestart door Space, 22 augustus 2010, 01:14:59

Vorige topic - Volgende topic

RenéN

Citaat van: Duclaasie op  5 juni 2022, 22:07:02
Citaat van: Sytse Fliege op  5 juni 2022, 16:02:16Je zal mij nooit op Facebook c.s. tegenkomen, dus waarschijnlijk ben ik straks de laatste hier.

 ;D



Facebook doe ik ook niet aan mee, althans niet meer.
+1. Geeft ook veel rust trouwens :).

RJVR

24 juli 2022, 14:12:18 #4681 Laatste wijziging: 24 juli 2022, 14:15:04 door RJVR
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/versterkers-en-receivers/m1852905907-pioneer-sx-1980-stereo-receiver

"Word tevens nog geserviced voor verkoop"

Voor die prijs verwacht je eerder een volledige restauratie, is het echt dat geld waard ? Wel een mooi ding verder en 270 watt aan 8 ohm eind jaren 70.
Nad D3020, B&W Dm 2a/Dm4, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

schuit

duur dingetje, gek genoeg zijn er mensen die al over 4 k bieden. zo ongeveer de nieuwprijs voor een vergelijkbaar apparaat nu.
Roksan Attessa, NAD CD
Focal electra 927Be

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

RJVR

Citaat van: minplus op 24 juli 2022, 20:18:51Mooi verzamelaars object.
Dat wel, het zou kunnen dat de prijs nog gaat stijgen maar verwacht wel een restauratie voor die prijs.
Nad D3020, B&W Dm 2a/Dm4, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

mediator

Citaat van: schuit op 24 juli 2022, 20:08:36duur dingetje, gek genoeg zijn er mensen die al over 4 k bieden. zo ongeveer de nieuwprijs voor een vergelijkbaar apparaat nu.

Ja dat verbaasd mij ook al. Ik zou voor die 4K heel wat anders kopen.

groovy.

Wel een erg mooie Pioneer.
In to each life some rain must fall.

Sytse Fliege

Ik heb de 1080 hier staan, in revisie op het moment. Vind ik toch zeker één van de mooiste receivers die ik ken. Eigenlijk zelfs wel mooier (want meer ingetogen/minder overdreven) dan de SX-1980.

Ach, kikker toch op!

groovy.

Ook erg mooi ja. Tubejack heeft er ook een gereviseerd, staat op zijn site.
In to each life some rain must fall.

Niemand

Tubejack ,goede kerel en kan dat echt wel.
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Nicolas

Hoeveelzou je geven aan een akai ps-120m (eindbak van 30kg met wappers) waarvan staat onbekend is en 1 van de knoppen op het front afgebroken? Algemeen uiterlijk niet mint.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

minplus

Op hifishark staan ze voor 1200, waarbij je mag hopen dat de conditie goed is.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Nicolas

Of ze daarvoor ook verkocht worden weet ik niet. Mijn yamaha p2500 verkopen zal financieel niet heel veel bijdragen...
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

suffeteun

Citaat van: Nicolas op  8 augustus 2022, 16:28:40Hoeveelzou je geven aan een akai ps-120m (eindbak van 30kg met wappers) waarvan staat onbekend is en 1 van de knoppen op het front afgebroken? Algemeen uiterlijk niet mint.
Ik vind hem heel mooi,maar afgebroken knoppen en waarschijnlijk revisie is voor mij een brug te ver.Als je hem voor niet teveel kan overnemen kan je een gok wagen.Prijzen van 1200 euro vind ik echt aan de hoge kant.Die Yamaha vind ik  ook wel een mooie bak. 8)

Nicolas

8 augustus 2022, 21:46:46 #4694 Laatste wijziging: 8 augustus 2022, 21:49:36 door Nicolas
Ik zie ze voor 1300 met de preamp bij en een handelaar verkocht hem zonder preamp (wanneer?) In nl voor 629. Dat is dan in mooie staat.

Als dat de prijs is die men ervoor wil geven, is het niet echt de moeite dat ik hem koop. Ik heb hem zelf niet nodig, en al dat gesleur en onzekerheid voor -in het allerallerbeste geval- 100eur winst... Akai is al geen ronkende naam, hoe goed ook. En dan afgebroken knoppen...men zal er niet voor in de rij staan.

En veel klankwinst tov de P2500 (de oude dikke zwarte) verwacht ik eigenlijk niet.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.