• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Show hier je laatste stereo-aanwinst!

Gestart door johnhifi, 4 december 2010, 17:03:14

Vorige topic - Volgende topic

johnhifi

Omdat dit topic er volgens mij nog niet is. ;)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

johnhifi

En dan nu mijn nieuwste aanwinst:

De Sony TA-P9000ES!!


Eindelijk! En ja, het is in principe een surround-voorversterker maar hij kan ook stereo. En het is mijn topic, dus ik mag dat. :)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

André

Classé cp-45 Maas edition,Perreaux reference 3400 Maas edition,Acoustic Siganture challenger,Benz ace s lo,Bluenote b5 titanium,Sonos zp90 Magna,zelfbouw speakers,Black Lion Red Sparrow dac.

Kringlopers zitten in een visuele cirkel.

johnhifi

Citaat van: andre op  4 december 2010, 17:06:54
zo dat zijn alweer 2 nieuwe topics vandaag ::)

http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=6979.0;topicseen

Het staat in analoge bronnen! Daar gaat het toch alleen over analoge bronnen?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

KT88

Citaat van: johnhifi op  4 december 2010, 17:08:16
Het staat in analoge bronnen! Daar gaat het toch alleen over analoge bronnen?

Nee, in analoge bronnen wordt alleen geouwehoerd over Philips vs. Akai, worden er naaktfoto's geplaatst van wijven met minimaal DD cup, en worden er al 6 jaar lang dezelfde plaatjes van Philips N4520 geplaatst.
Oh ja, er worden ook leden afgekraakt die daar ook maar iets over durven zeggen.

Een forum in een forum waar zelfs geen moderators durven ingrijpen (zoiets als de geislamiseerde wijken van Marseille dus, waar de politie ook niet meer durft te komen).

Ergo, volkomen op zijn plaats dit topic John.  8)
- Audiodidact -

André

4 december 2010, 17:24:14 #5 Laatste wijziging: 4 december 2010, 18:05:41 door andre
het is gewoon dat er onderhand zoveel afsplitsing is dat het overzicht volledig zoek begint te raken........

niets tegen jou john! ;)
Classé cp-45 Maas edition,Perreaux reference 3400 Maas edition,Acoustic Siganture challenger,Benz ace s lo,Bluenote b5 titanium,Sonos zp90 Magna,zelfbouw speakers,Black Lion Red Sparrow dac.

Kringlopers zitten in een visuele cirkel.

ezo

Citaat van: andre op  4 december 2010, 17:24:14
het is gewoon dat er onderhand zoveel afsplitsing is dat het overzicht volledig zoek begint te raken,en daarbij ook mijn aandacht voor dit forum........

niets tegen jou john! ;)

is er dan nog wel iets zinnigs hier ???

stuur me dan even een link ;D
Pl. Dual 701 Stylus
cd Philips 104 mod( tvwk ) vv vMca220 mod
ev vM 2x pa333mod ---Xanadu
http://rateyourmusic.com/collection/ezo/visual/

Raaf

Citaat van: KT88 op  4 december 2010, 17:21:29

Nee, in analoge bronnen wordt alleen geouwehoerd over Philips vs. Akai, worden er naaktfoto's geplaatst van wijven met minimaal DD cup, en worden er al 6 jaar lang dezelfde plaatjes van Philips N4520 geplaatst.
Oh ja, er worden ook leden afgekraakt die daar ook maar iets over durven zeggen.

Een forum in een forum waar zelfs geen moderators durven ingrijpen (zoiets als de geislamiseerde wijken van Marseille dus, waar de politie ook niet meer durft te komen).


Kun jij gedachten lezen ?  ;)
"Tubes are for Music, transistors are for electronics in general"

Tdo

'Jongens waren we - maar aardige jongens'

S.B.Marantz


baardmannetje

Nieuwe aanwinst :





Zelfbouw gesloten zuiltjes voorzien van een Tangband W8-1808 breedbander. Units zijn rechtstreeks op de versterker aangesloten dus geen filter. Dat heeft zo z'n voordelen.

gegroet, Eelco

Parker700

Mooi!!!!


Wil ik ook nog eens proberen. :angel:
Muziek, daar kikker je van op!

baardmannetje

Als je wilt mag je komen luisteren hoor  ;)

gegroet, Eelco

chansig

Zien er mooi uit Eelco. Zelf gemaakt...?

En hoe klinkt het ?

Leuk zo'n topic als dit..dat deze er nog niet was..raarrrrrrr.

Gr Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

baardmannetje

Nee, niet zelfgemaakt.

Ze zijn door de oude eigenaar van Speaker & Co uit R'dam gemaakt. Het klinkt erg open. Ze laten erg veel horen... dat is met minder opnames helaas wel een beetje jammer. Verder vinden ze een (erg) hoog volume niet zo leuk en erg drukke muziek ook niet... maar wat je daarvoor terug krijgt  :-*

gegroet, Eelco