• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Show hier je laatste stereo-aanwinst!

Gestart door johnhifi, 4 december 2010, 17:03:14

Vorige topic - Volgende topic

KT88

Citaat van: S.B.Marantz op  5 december 2010, 17:13:28
Gokje: iets van Yamaha?

Gij moogt nooit meer raden...... 8)



:-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*  :-*
- Audiodidact -

Tirillo

Citaat van: Baardmannetje op  5 december 2010, 11:56:15
Nieuwe aanwinst :





Zelfbouw gesloten zuiltjes voorzien van een Tangband W8-1808 breedbander. Units zijn rechtstreeks op de versterker aangesloten dus geen filter. Dat heeft zo z'n voordelen.

gegroet, Eelco

Gaaf! Mooi concept vind ik die breedbanders.
"Searching for a ground with my good eye closed"

Koen K

Citaat van: Nicolas op  5 december 2010, 12:42:14
We hebben al jaaaaaaren "wat heb je reeds aangeschaft" in Grand Café. Af en toe showt iemand daar zijn horlogetje uit Steenwijk, maar ook je audio aanwinsten passen daar perfect in. Onnodige wildgroei aan dubbele topics dit.  :police:

Precies... Niet te volgen zo...

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge.  ~ Charles Darwin
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.  ~ Richard Feynman

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Koen K


Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge.  ~ Charles Darwin
The first principle is that you must not fool yourself — and you are the easiest person to fool.  ~ Richard Feynman

catharsis

Nieuwe aanwinst: Sugden A21a Series 2. Man man wat een fijne versterker!
Wat staat er nu:

    * Arcam FMJ CD23
    * MF X-LP
    * Micro Seiki DD40 + MA707 + Stanton 600EE
    * Sugden a21a series 2
    * Dali Ikon 7
    * Edirol UA-25 geluidskaart




   

peterrr

Primaluna Dialogue Two, SF Concertino Domus, Rel T2, MF -Vdac, MF X-can v3, AKG 701   Cambridge Audio NP 30

Tjeb aKa Fleur

Citaat van: KT88 op  5 december 2010, 16:32:45
Toch wat beter kijken dan


Maar analoog zijn ze hoor......................
Pas als het DDD wordt zullen ze digitaal worden en mag het daar volgens mij niet meer!! ;D

flierefluiter

Citaat van: S.B.Marantz op  4 december 2010, 18:11:50
Levensgevaarlijk die anale mannen.  ;D ;D
;D ;D Als je het maar weet....velen zijn er niet levend weg gekomen.

Graaf Willem IV

Dit gaat niet goed! Een maandje terug een fijne Pioneer A717 MkII gekocht en nu weer een Pioneer A27
En ik wil ook nog steeds de C90/M90 cpmbi en de A91D en de....en en en

Willem

flierefluiter

Citaat van: Graaf Willem IV op  6 december 2010, 21:58:20
Dit gaat niet goed! Een maandje terug een fijne Pioneer A717 MkII gekocht en nu weer een Pioneer A27
En ik wil ook nog steeds de C90/M90 cpmbi en de A91D en de....en en en

Willem
;D ;D Bekende ziekte hier....gaat vanzelf over na een tijdje.

Graaf Willem IV

Ik weet het.
Toch heb ik me nog lang weten in te houden. Was een paar jaar rustig aan het genieten van mijn huiskamerset toen er ineens ook iets beters dan mediamarktkwaliteit in de studeer/kantoor moest en ja, dan is het hek van de dam...

flierefluiter

Citaat van: Graaf Willem IV op  6 december 2010, 22:07:03
Ik weet het.
Toch heb ik me nog lang weten in te houden. Was een paar jaar rustig aan het genieten van mijn huiskamerset toen er ineens ook iets beters dan mediamarktkwaliteit in de studeer/kantoor moest en ja, dan is het hek van de dam...
;D ;D Laat het rustig op je af komen..en belangrijk..verzet je er niet tegen. :D ;)

Raaf

Wat is er nu beter , Akai of Philips ?
"Tubes are for Music, transistors are for electronics in general"

Kogelvis

Citaat van: Raaf op  6 december 2010, 23:10:02
Wat is er nu beter , Akai of Philips ?

Deze vraag heeft slechts academische waarde. Beide merken laten nog een schare aanhangers zien die elkaar met zwakke argumentatie beschimpen. Richt uw aandacht op andere merken.
Teleton 710 - Single channel and monocel - pure current - driven.