• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Show hier je laatste stereo-aanwinst!

Gestart door johnhifi, 4 december 2010, 17:03:14

Vorige topic - Volgende topic

Parker700

Ik heb nog 2 setjes op zolder staan (van 1 setje zijn de tweeters kapot).😎
Muziek, daar kikker je van op!

Sytse Fliege

Had je dat niet eerder kunnen zeggen  >:(

;D

Geïnitieerde - Interessantist
Tot Sytse Fliege-gemaakte

Parker700

Muziek, daar kikker je van op!

schuit

zou ik ook laten liggen blijkbaar veel geld waard :)
Yamaha RN803D + audiolab 6000 CDT.
luidsprekerkabel imi kimber
Focal electra 927Be

Sytse Fliege

Dat is juist de grap, ze zijn helemaal niet zo duur. Maar als ze niet goed gerepareerd zijn heb je er ook niet veel aan.

RJVR

Net voor 169 euro een Denon DP-300F besteld bij IBOOD erg getwijfeld tussen een DP-400 die ook in de aanbieding is. Deze heeft electrische snelheids regeling maar is niet vol automatisch dus ben voor de 300F gegaan. Helaas niet beschikbaar in het zilver maar voor 169 euro niets te klagen.

We gaan dus eindelijk weer LP's afdraaien via de NAD welke geen Phono Pre-amp heeft maar die is ingebouwd in de Denon.

https://www.ibood.com/offers/nl/s-nl/f/denon-platenspelers/25400

https://www.ibood.com/offers/nl/s-nl/o/denon-dp-300f-platenspeler/764925
Nad D3020
B&W Dm 2a
Argon audio dab+

Sytse Fliege

Hoe doen ze 't er voor. Knappe speler hoor.

minplus

Gefeli. Mooi ding.
Het element en de naald bepalen wel hoe goed ie is.
Heb hier nog een luxe met mooi element en naald staan, maar die doet het niet, dus is die van jou veel leuker.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

RJVR

26 januari 2023, 19:28:12 #15143 Laatste wijziging: 26 januari 2023, 19:35:42 door RJVR
Danku, Het is toch wel een vrij betrouwbare zaak en ie is al verstuurd. Ik denk dat ze grote rest partijen opkopen of zoiets.

Ik wou de naald eventueel upgraden maar eerst maar eens plaats maken, heb eigenlijk een beter meubel nodig waar de TV ook op past. Allicht een audio meubel ernaast met wat langere speaker kabels.
Nad D3020
B&W Dm 2a
Argon audio dab+