• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Show hier je laatste stereo-aanwinst!

Gestart door johnhifi, 4 december 2010, 17:03:14

Vorige topic - Volgende topic

pekelvlees

En nu we toch bezig zijn , een Okki Nokki One bsteld  ;D

Marantz PM7000N | Marantz UD7007 | Thorens TD-160 MKII (Nagaoka MP-150) | Pro-ject Tubebox S2 | Q Acoustics 3030i

belegjeboterham

Kennelijk is het nieuwe ouwe spullen kopen dag vandaag op t forum. Net een National/Panasonic/Technics SU3400/ST3400 setje opgehaald, en als het goed is komt er ook een "kan hem niet testen" yamaha cr620 receiver mijn kant op, zodat ik voorlopig weer vooruit kan met de revisie hobby.

Al heb ik maar één audio ding op marktplaats wat kennelijk niemand wil voor wat ik er voor vraag, de bedoeling is dat ik pas iets koop als er weer eens iets verkocht is.
Tja ik verstop ze maar tijdelijk onder een bed, want daar staan er al een paar ;D

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Nog vergeten: als ik dingen wil testen of een tijdelijke opstelling wil maken, heb ik daarvoor een apart versterkertje. Dat was altijd een oud Realistic-receivertje maar de krakende potmeter en uitvallende kanalen ergerden me. Voor 5 euro was deze Aristona een goede oplossing. Geen gekraak meer en altijd twee kanalen geluid. Best een zwaar ding trouwens.

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Mooi ding. Daar betaal je hier tegenwoordig bij een kringloop een kleine 10x zoveel voor.

Tom!

Als er Philips op had gestaan, was-ie waarschijnlijk duurder geweest. Maar van de prijspolitiek van deze kringloop snap ik niet veel.
--- E. Schönberger

minplus

Aristona is Philips, dat weet iedereen al tigtig jaren, maar de inbrengclub bij jou dus nog niet.
Vaak daar gaan kijken. Ze weten vast nog veel meer niet.:)

Tom!

Ja, maar kopers willen liever een Philips dan een Erres of Aristona. Mij maakt het niet uit, zeker niet voor dit geld.
--- E. Schönberger

minplus

Die kopers zijn geschift. Het is hetzelfde apparaat met een andere sticker erop.

Tom!

Klopt. Hij doet zijn werk trouwens perfect, ondanks dat hij waarschijnlijk ook aan een revisie toe is (want jaren '80).
--- E. Schönberger