Laat jullie thuis bioscoop zien!i!

Gestart door $w@p, 20 september 2004, 23:52:55

Vorige topic - Volgende topic

$w@p

Momenteel heb ik niet echt veel binnen in de woonkamer staan.....

Ik zou dit graag willen vervangen door mijn NAD set aan te sluiten.

Incl een kleine woonkamer verbouwing :-[

muziekfreak

Ik heb geen home cinema set eigenlijk...wel een uitgebreide dvd collectie en een sony [70cm ongeveer] beeldbuis. Wil wel een mooie philips breedbeeld kopen. Owwja een beamer is onderweg  ;D maar kwa dolby heb ik niets. De kappas klinken goed genoeg voor de tv..en buiten dat kost me iets teveel ruimte. :)

s_k

Beamer, hè?
Schaf een digitale satelliet aan, hang em aan je beamer en gooi de TV eruit :).

$w@p

Zowel beamer + tv onde rje projectie doek is functioneel !
overdag op de tv, en zo nu en dan op de beamer, vergeet niet een lamp kost aardig wat geld, dus wees er zuinig mee ;)

Die van mij gaat 1000 tot 1500 uur mee max, en dan kost het mij algauw 600 euro voor een lamp

markje

Citaat van: $w@p op 21 september 2004, 15:36:26
Citaat van: Japie op 21 september 2004, 14:28:12
Is het niet verstandiger om de subwoofer in het midden te zetten zodat niet alle hele zware tonen van rechts/links komen?
Nog geen ervaring mee, maar ik gaat de woofer overal uit proberen
het word toch waarschijnlijk de (REL Stadium III)

Dus niveau kan aangepast worden aan de plaats waar en hoe hij staat als het goed is.

Groetjes Rene. :)

Als je sub niet te hoog is afgefilterd, hoor jij niet waar het laag vandaan komt, dat is het hele idee van een sub, anders had je er nl 2 ipv 1.

Groeten Mark
"Soms zit het mee, maar meestal zit het tegen..."

$w@p

Nou ja ik test het wel als het zover is, krijg ik mischien toch nog spierballen van de woofer steets verplaatsen ::) ::) ::) :angel:

Wietze de Boer

Ik heb de volgende apparatuur in mijn home-cinema:

DVD-speler: Pioneer DV-737

maar dan zwart

Receiver: Sony STR-DB790QS

maar dan zwart

Front speakers: Nubert Nubox 400

Centerspeaker: Magnat Motion Center 1

Rear speakers: Nubert RS-300

Grace and peace,

Wietze
"Maar uw ogen zijn zalig omdat zij zien, en uw oren omdat zij horen." - Mattheus 13:16

garmtz

Citaat van: Japie op 21 september 2004, 13:07:05
Mijn home theater is niet zo indrukwekkend, maar één van de meest indrukwekkende home theater set die ik ooit (niet in het echt) gezien heb is deze

Hey, da's mijn set... :)
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Japie

Inderdaad en ik moet zeggen ziet er zeer impressive uit :)

En welkom
Niets is zo onvermijdelijk als een fout waar het tijd voor is[/color]

Wietze de Boer

Citaat van: garmtz op  9 november 2004, 20:41:39

Hey garmtz, welkom op dit forum! Ik was Muffet op hifi.nl!
Maarre... vind je het niet eens tijd worden om dat vreselijke fotootje eens te vervangen?  :P
Grace and peace,

Wietze
"Maar uw ogen zijn zalig omdat zij zien, en uw oren omdat zij horen." - Mattheus 13:16

de naam is bond, bond jas

Citaat van: Cold Steel op 10 november 2004, 12:57:45
Citaat van: garmtz op  9 november 2004, 20:41:39

Hey garmtz, welkom op dit forum! Ik was Muffet op hifi.nl!
Maarre... vind je het niet eens tijd worden om dat vreselijke fotootje eens te vervangen?  :P

ja er staat een soort monster op  ;D

bmateijsen

Ik verwijs maar even door naar deze site, klik op het plaatje...

Groet Bjorn

muziekfreak

Citaat van: s_k op 27 september 2004, 12:34:24
Beamer, hè?
Schaf een digitale satelliet aan, hang em aan je beamer en gooi de TV eruit :).

Dat zou niet echt slim zijn sk...die lampen zijn niet goedkoop  ;) En hebben maar een x aantal branduren. Dus de tv gaat er zekers niet uit  ;D das lekker voor normaal tv kijken. Electrisch scherm wil ik ook aanschaffen dus op de urc drukken groot scherm uit het plafond...dvd erin knallen genieten maar! ;D

muziekfreak

Citaat van: Japie op 21 september 2004, 14:28:12
Is het niet verstandiger om de subwoofer in het midden te zetten zodat niet alle hele zware tonen van rechts/links komen?

Laag is niet richtingsgevoelig  ;) Tenzij hij hem idd erg hard afstelt dan merk je het wel. Trek er gerust een dag voor uit en meetmicrofoon is ook geen overbodige luxe  :)

TEACje

8) Ik dacht eerst groot beeld of klein beeld ??? hahaha, dan maar extreem grootbeeld werd het 1,27m!!!  ;D ;D ;D

Zoekende in het land der geluidsgolven naar het ultieme geluids-licht !!!.