• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Laat jullie thuis bioscoop zien!i!

Gestart door $w@p, 20 september 2004, 23:52:55

Vorige topic - Volgende topic

turbomarco

Zie ik daar rechts op de tv een rondomstraler :) :P

TEACje

;D ;D ;D hahahaha heel scherp opgemerkt !!!! helaas pascal van sony  :-\ ben driftig aan het sparen voor mooie luidsprekers ik zat te denken aan front Martin logan sl3, center ook ML, en achter iets van B&W of Qadral ??????? ben er nog niet helmaal uit  ??? ??? ???, ik vind wel een grote tv ook een groots geluid vraagt toch ?? :angel: :angel: :police:
Zoekende in het land der geluidsgolven naar het ultieme geluids-licht !!!.

muziekfreak

15 juli 2005, 07:28:04 #32 Laatste wijziging: 15 juli 2005, 07:30:48 door HT pioneer
Tot dusver

Beamax beamerscherm 213breed
Projector: Sony VPH-1000QM CRT beamer
Speakers: B&w801s80 [komt deze maand] B&w802s80
Jbl Northridge ep250 subwoofer
Receiver: Pioneer VSX D1011 7.1 receiver 7x130w
Cdspeler: Sphinx project nine
Dvdspeler:Pioneer DV343 [is onderweg]

2de ht setje

82cm Finlux televisie
Playstation 2 voor dvd en games
DK 5.1 surroundsetje

M.a.w. niets teklagen  :-*

muziekfreak

turbomarco

muziekfreak

Is niet nodig  ;D Maar als je goed leest staat er nog vollop in aanbouw  :angel:

paul

Waarom zo'n goedkope dvd in die mooie set?
Marantz CD67 - UcD400 dual mono - Accuton / Seas zelfbouw... -project debut II-

Michel

Ik weet niet waarom maar ik kan op de laptop van mijn pa niet inloggen met mijn eigen naam dus heb ik ff een ander account aangemaakt [TIJDELIJK] onder mijn echte naam  ::)

@marco

De echte ht'ers zweren bij geen center. Ik hang daar niet zo'n oor aan eerlijk gezegd maar ik wil het wel proberen een fantoomcenter creeëren al zie ik dat een beetje somber in.

@Paul

Er was een pioneer dv343 onderweg maar de man heeft niets meer van zichzelf laten horen  :-\
De ps2 kostte in het begin 1400gulden zo goedkoop is dat niet maar het is idd niet de beste dvd speler die je,jezelf kan voorstellen. Maar hij werkt en het beeld is acceptabel ook  ;)

Algemeen.

Aanstaande zondag gaat deze jongen naar barendrecht en zal thuis komen met een paartje b&ws 801s80
De ht begint nu echt wat telijken i.i.g. het is nog in aanbouw. HEt impulsief kopen gedrag ben al behoorlijk voorbij die tijd. Zoals de meeste weten hier heb ik al zoveel gehad aan speakers en spullen dat ik gewoon rustig aan doe. Er zijn ook andere dingen die gedaan moeten worden.

U zijn gegroet Ht pioneer

$w@p

1 augustus 2005, 00:50:05 #38 Laatste wijziging: 1 augustus 2005, 00:52:44 door René Silverline
Jij bent aardig aan het tekeer gaan ;D ga je mij achterna ??? :angel:
Heb precies hetzelfde projectiescherm als jou, die van mij is dan alleen -+ 1.5 meter BxH.
Heb er ook een bezemsteel bij met een haak erin zodat ik het scherm kan oprollen, alleen het scherm stotter een beetje :-\ hij gaat niet in 1 keer omhoog :-[

muziekfreak

1 augustus 2005, 07:14:48 #39 Laatste wijziging: 1 augustus 2005, 07:16:58 door Muziekfreak
Er zijn alweer dingen verandert zie nieuwe aanwinsten Denon dv2800 is onderweg,en een paartje Eve's  :-* zwaai zwaai b&w  ;D

Heb jij ook een beamax scherm  ;D Ik heb er geen problemen mee iig het oprollen enz is pas jaartje oud.  ??? Ik zie ook dat jij 150x150 gebruikt? Dat is eigenlijk DIA formaat scherm niet echt geschikt voor films,moet eigenlijk eens overwegen een 16:9 scherm tekopen  ;)

$w@p

Citaat van: Muziekfreak op  1 augustus 2005, 07:14:48
Er zijn alweer dingen verandert zie nieuwe aanwinsten Denon dv2800 is onderweg,en een paartje Eve's  :-* zwaai zwaai b&w  ;D

Heb jij ook een beamax scherm  ;D Ik heb er geen problemen mee iig het oprollen enz is pas jaartje oud.  ??? Ik zie ook dat jij 150x150 gebruikt? Dat is eigenlijk DIA formaat scherm niet echt geschikt voor films,moet eigenlijk eens overwegen een 16:9 scherm tekopen  ;)

Ik moet ook idd eens gaan kijken naar een ander projectiedoek, maargoed mijn beamer is dan ook niet in breedbeeld formaat ::) dat is gewoon alle zijdes gelijk.
Heb ookmaar 1 lens gene 3 zoals jou :P
Als je terug kijk kun je mijn beamer bekijken (afbeelding van het internet).
Het merk is van Projecta, Pagina 30  ;)

http://www.keren.nl/files/brochure/projecta/projecta2005_overzicht.pdf

En dan idd de 150x150 1:1
Maargoed mijn beamer is ook geen breedbeeld dus ook 1:1
En er zit een afstand tussen het doek en de beamer van 4.5 meters.
Ik moet hem al inzoomen op het scherm, anders is het beeld groter als het doek :D ;)

TomSwinnen

Komtie:

Overzichtje. Wat is er allemaal te zien:
- Links de pc set, zie HiFi algemeen voor meer info ;)
- Dan, rechts de HT, met:
Speakers: Celestion C3 (Front) - Celestion C4C (Center) - Celestion CS-6 (Rear surrounds) - Celestion C2 (Rear center) - Magnat Omega 300 (Subwoofer)
Voorversterker: Marantz SR-4300
Eindversterkers: Marantz MA-500
CD-speler: Marantz CD-82
DVD-Speler: Philips DVD700
TV: Sony CV-K292

Toegegeven, het staat allemaal beetje dicht bij elkaar, maar heb nu eenmaal niet meer plaats. Komt nog wel allemaal in dedicated HT te staan, maar is niet voor dadelijk :)
Nog wat detailfoto's:

rdridder

Leuke set Tom, het is inderdaad wel een vrij kleine ruimte ;)

muziekfreak

welke speakers zijn dat...ziet er mooi uit alleen heel erg krapjes opgestelt.  ;)

muziekfreak

Beetje slechte pics net genomen en gisteren heb ik flink aan de pap gehangen  :angel:  Betere volgen nog hoor  ;D