• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Welke Dvd`s heb je aangeschaft?

Gestart door tito, 21 september 2004, 16:58:09

Vorige topic - Volgende topic

morph

Citaat van: Orgelman op 11 oktober 2004, 17:09:30

Heb je ze ook aangeschaft?
Ben jij zo'n tekenfilm liefhebber?

Groet,

Orgelman

Ik houd van goede films. Of ze nu getekend zijn of niet.

beunky

Citaat van: morph op 11 oktober 2004, 23:11:40
Citaat van: Orgelman op 11 oktober 2004, 17:09:30

Heb je ze ook aangeschaft?
Ben jij zo'n tekenfilm liefhebber?

Groet,

Orgelman

Ik houd van goede films. Of ze nu getekend zijn of niet.

Waar is die Tom and Jerry collectie te koop?
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


morph

Onder andere bij Ro-disc en bij de FreeRecordShop (die is 't goedkoopst in dit geval). Het zijn twaalf delen, maar nadat Hanna & Barbera stopten als regisseurs werd het wel erg slecht getekend en humorloos. Eigenlijk zijn zij al te lang doorgegaan.
Binnenkort komt er een box van uit met 7 dvd's waarbij de twaalf samengebracht zijn met twee op een disc en er zit dan een bonusschijf bij.

Tip: koop deel drie van deze twaalf (één cartoon uit 1946 de rest uit '47 en '48) en kijk of je die leuk vindt. En probeer niet de hele dvd in een keer uit te kijken, dat houd de cartoons leuker.

beunky

Citaat van: morph op 11 oktober 2004, 23:40:30
Onder andere bij Ro-disc en bij de FreeRecordShop (die is 't goedkoopst in dit geval). Het zijn twaalf delen, maar nadat Hanna & Barbera stopten als regisseurs werd het wel erg slecht getekend en humorloos. Eigenlijk zijn zij al te lang doorgegaan.
Binnenkort komt er een box van uit met 7 dvd's waarbij de twaalf samengebracht zijn met twee op een disc en er zit dan een bonusschijf bij.

Tip: koop deel drie van deze twaalf (één cartoon uit 1946 de rest uit '47 en '48) en kijk of je die leuk vindt. En probeer niet de hele dvd in een keer uit te kijken, dat houd de cartoons leuker.

Dank.
Ik ben wel een beetje fan van T&J, dus ik kan er wel een poos naar kijken ;) ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


morph


Audiopaul

www.Audioreview.nl

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

muziekfreak

Citaat van: Audiopaul op 15 oktober 2004, 19:30:11


Groet, Paul  8)
Das een goede dvd die van simply red [we hadden hem al meteen toen ie uit kwam] Zeer goede kwaliteit ook  ;)

Orgelman

Ook maar meteen even meegenomen:



Nietzsche: "Ohne Musik war das Leben ein Irrtum"
Beets: "Geen orgeltoon, maar uw persoon!"

morph


beunky

Citaat van: Orgelman op 18 oktober 2004, 22:40:56
Ook maar meteen even meegenomen:




Laatste nummer, het Stabat Mater van Pergolesi. Tranentrekker in die omgeving!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


morph



Grappige film, net als deel 1, maar helemaal niet zoals deel 1.

Wel een vreemd pieptoontje op het DD én op het dts-spoor na 16 minuut 15...
productiefoutje?

beunky

Citaat van: morph op 22 oktober 2004, 21:54:37


Grappige film, net als deel 1, maar helemaal niet zoals deel 1.

Wel een vreemd pieptoontje op het DD én op het dts-spoor na 16 minuut 15...
productiefoutje?

Je moet het wel zien als één film, want zo heeft Tarantino het geschreven en bedoeld.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


morph

Citaat van: beunky op 22 oktober 2004, 21:56:22
Je moet het wel zien als één film, want zo heeft Tarantino het geschreven en bedoeld.

Dan had hij het ook als één film moeten uitbrengen...

Volgens mij is het bedoelt als één verhaal.
Maar dan onderverdeeld in meerdere episodes en gesplitst in twee delen. En dit laatste dan waarschijnlijk om financiële redenen door de filmmaatschappij waar Tarantino zich dan blijkbaar bij heeft neergelegd.

Maarre, als je de tweede film ook in dvd versie hebt gezien, is je dan ook dat irritante geluidspoorfoutje opgevallen?

beunky

Citaat van: morph op 22 oktober 2004, 22:54:57
Citaat van: beunky op 22 oktober 2004, 21:56:22
Je moet het wel zien als één film, want zo heeft Tarantino het geschreven en bedoeld.

Dan had hij het ook als één film moeten uitbrengen...

Volgens mij is het bedoelt als één verhaal.
Maar dan onderverdeeld in meerdere episodes en gesplitst in twee delen. En dit laatste dan waarschijnlijk om financiële redenen door de filmmaatschappij waar Tarantino zich dan blijkbaar bij heeft neergelegd.

Maarre, als je de tweede film ook in dvd versie hebt gezien, is je dan ook dat irritante geluidspoorfoutje opgevallen?

Nee, dat is me niet opgevallen.
Hij heeft het als één film geschreven én opgenomen. Vervolgens is gezegd van, jongens we vinden het te lang, oké np zei tarantino, knippen we het in tweeën. Waarom dan zo lang tussen het eerste en tweede deel? Heel simpel. Op die manier had ie twee keer kans op een Oscar en andere filmprijzen. Dat is de voornaamste reden geweest waarom het zo lang duurde.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
--------------------------------------------------------
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."

Neem ook een kijkje op mijn site :-)


morph

Citaat van: beunky op 22 oktober 2004, 23:02:07

Nee, dat is me niet opgevallen.
Hij heeft het als één film geschreven én opgenomen. Vervolgens is gezegd van, jongens we vinden het te lang, oké np zei tarantino, knippen we het in tweeën. Waarom dan zo lang tussen het eerste en tweede deel? Heel simpel. Op die manier had ie twee keer kans op een Oscar en andere filmprijzen. Dat is de voornaamste reden geweest waarom het zo lang duurde.

Aha.
Tja, als het je als filmmaker puur om het uitsmeren van de roem te doen is dan kun je je werk maar het beste zelf in de versnipperaar doen natuurlijk.
Ik begrijp dat ik nu eigenlijk de filmmaatschappij nog dankbaar moet zijn dat het geen drie delen zijn geworden, want als het aan QT had gelegen...