• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

mag ik komen luisteren bij je?

Gestart door Jos de gekste, 24 juli 2024, 01:51:47

Vorige topic - Volgende topic

oordopje

Moebiusspoel. Had ik nog nooit van gehoord, maar even gegoogled. En jawel. Ook dat bestaat in de wereld van stenen en versterkte energievelden. Heerlijk. Ik lees dit nadat ik net weer genoten heb van de overduidelijke verbetering na installatie van een kortgeleden op de kop getikt Kemp QA filter. Ik zal even niet in detail treden  ;) .
SteinH1 2x/ARS Acoustica voor/REL Q200Sub/Stein Speakermatch Plus/Sonneteer Alabaster/Tentlab Bdac+SR purple/2xMonarchy DIP's/Denon1740dvd/Onkyo surround processor/ Cambridge Minx 12 achter/JKE interlinks/Supra 2,5 aanvoer/Stetzerizer/KempQA/Chromecast audio/Entreq Silver Minimus
Auto: Mark Levinson

Benco

Mooi dat je een oproep doet om te komen luisteren ,
Lang geleden deden een aantal leden dat hier wel vaker.
Helaas is dat wat uitgebloeid ...
Ik heb zelf nog een paar pogingen ondernomen om een gezellige bijeenkomst te organiseren maar het lukt gewoonweg niet meer om een paar mensen bij mekaar te krijgen , dan kan die niet , en wil die niet , komt er daar wat tusse , voor die is het dan weer te ver ... soit.
Ik mis het wel...
Bij mij is ook bezoek welkom , maar ja ik woon nu eenmaal in Borgerhout vlakbij centrum Antwerpen ...
Bij interesse mag je altijd een PB sturen dan spreken we verder wel af .

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

luxman

Citaat van: Benco op 23 september 2024, 12:17:32Mooi dat je een oproep doet om te komen luisteren ,
Ik heb zelf nog een paar pogingen ondernomen om een gezellige bijeenkomst te organiseren maar het lukt gewoonweg niet meer om een paar mensen bij mekaar te krijgen , dan kan die niet , en wil die niet , komt er daar wat tusse , voor die is het dan weer te ver ... soit.
Ik mis het wel...
Bij mij is ook bezoek welkom , maar ja ik woon nu eenmaal in Borgerhout vlakbij centrum Antwerpen ...

Ik was onlangs (begrafenis) nog in Antwerpen (Linker Oever ) helaas laten de omstandigheden het niet meer toe (gezondheid) en andere verplichtingen ,anders had ik graag jouw mooie opgebouwde set wel eens willen horen . Vroeger kwam ik met regelmaat voor langere tijd op de Linker Oever maar helaas nu niet meer . Maar ik hoop dat andere audiofreaks  zich bij jouw aanmelden ,in die tussentijd veel luisterplezier toegewenst
NAD D3020. Onkyo. DX. 7555 .Pro-ject. Debut Carbon. Fostex FE206 E Fullrange speaker. Jbl lsr 305. Elipson Planet L speaker . Nikko 7075. Kef Cadenza speaker.
Arylic S10. preamp.   Xiaomi Mi TV Box streamer.

Benco

Citaat van: luxman op 24 september 2024, 06:47:03
Citaat van: Benco op 23 september 2024, 12:17:32Mooi dat je een oproep doet om te komen luisteren ,
Ik mis het wel...

Ik was onlangs (begrafenis) nog in Antwerpen (Linker Oever ) helaas laten de omstandigheden het niet meer toe (gezondheid) en andere verplichtingen ,anders had ik graag jouw mooie opgebouwde set wel eens willen horen . Vroeger kwam ik met regelmaat voor langere tijd op de Linker Oever maar helaas nu niet meer . Maar ik hoop dat andere audiofreaks  zich bij jouw aanmelden ,in die tussentijd veel luisterplezier toegewenst

Merci , veel sterkte & beterschap

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel