• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Wat mee te nemen van de Kringloop (revisited)?

Gestart door Satch, 15 april 2011, 21:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Wim72

Wat een bijzonder systeem deze 2 kleine JVC speakers met 2 woofertjes, het heeft wel iets weg van mijn recent verkochte Technics speakers SB-M 300MK2 waarin ook 2 kleinere woofers zitten die op hun beurt weer voor en achter een passieve radiator aandrijven in  een soort van pushpull systeem...

Hoe is de laagweergave van deze kleine speakers?

Regenpak

Citaat van: Wim72 op 29 augustus 2019, 14:42:31Hoe is de laagweergave van deze kleine speakers?
Ikzelf had hele lieve Jamootjes (Mini 80, met spuitgietaluminium front, loeizwaar achterop m'n fietsie) gescoord voor wènâch maar die hebben echt een subwoofer nodig. Deze JVC's zullen wat beter presteren maar ook daarbij verwacht ik geen denderend laag.

Tjerk
It's been Monday all week long!

superge

Zeker geen denderend laag maar wat er uit komt is in proportie en niet gekleurd.

Randomuser

2 januari 2020, 15:53:45 #2088 Laatste wijziging: 2 januari 2020, 16:00:36 door Mr.Tisniks
Kringloopwinkel Almere Zwenkgrasstraat, zeer nette Marantz PM-68 met AB voor â,¬65. Prima prijs, de rest was veel te duur.

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Regenpak

Leuk setje. Nu nog effe een remote...

Tjerk
It's been Monday all week long!

Heintje

Ach, het gebruikt vaak universele codes, dus als het blijkt te werken maar het is niet origineel, is het ook goed.

Tom!

Zat ik ook al te bedenken. En in de tussentijd alle kringlopen afzoeken voor een originele, bijna elke kringloop heeft wel een bak met afstandsbedieningen voor een euro per stuk. Ik neem de Sony-afstandsbedieningen altijd mee, die zijn universeel voor Sony-spul.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Regenpak

Er zijn lijsten met codes die je in universele remotes kan programmeren, wellicht zitten die JVC's er ook bij.

Tjerk
It's been Monday all week long!

Randomuser

Een gebruikte instap Logitech Harmony kost ook geen drol meer 2ehands, ben je gelijk klaar.

gslikker

Eerste afstandbediening voor mijn Dual CV1500 moet ik nog tegenkomen.
 Hoewel, als ik hem na een paar jaar ofzo aanzet, moet ik hem eerst uit elkaar halen en connectors reseaten voor het ding zin heb om het ineens te gaan doen...

Tullyo

Gisteren een werkende Sony TA-5650 vfet gescoord bij de kringloop ;D Zo heel af en toe kom je toch nog wat leuks tegen ;D

bram freestone

Citaat van: Tullyo op  5 februari 2020, 08:44:12Gisteren een werkende Sony TA-5650 vfet gescoord bij de kringloop ;D Zo heel af en toe kom je toch nog wat leuks tegen ;D

Inderdaad,en als ie het doet wat hij doen moet helemaal.Is dat niet het geval en de Fvets zijn kaduuk

weet regenpak er wel raad mee.dacht ik.
Phillips MFBserie 587.AH494.<br />CDspeler Phillips 690,<br />,T+A pulsar 2000.NAD 7130.audio Cambridge CXA 60,aiwa 8700,philips AH 798, AH684,Erres A8000,TA6000 Ta 8000.<br />Sennheiser HD650,HD598+dragonfly red+black<br />   wharfedale 10.7, Wharfedale EVO 4.4.

Tullyo

Heb hem kort aan gehad, speelt over beide kanalen. Daarna weer snel uitgezet, is immers een 1e generatie vfet. Laat eerst de diodes etc. vervangen, en nalopen op slechte solderingen en slechte elco's. Ben erg benieuwd hoe deze klinkt. Heb tot nu toe alleen een spelende 2e generatie vfet in mijn bezit, die vind ik iig heel mooi klinken.

Tullyo

Kringloop Soest: Akai AA-1050 receiver in zilver. Men vraagt 99,- voor deze receiver, ziet er keurig uit, is getest en werkt. Ik vind het een stevig bedrag, wellicht dat iemand hier er nog een zoekt.