• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Wat mee te nemen van de Kringloop (revisited)?

Gestart door Satch, 15 april 2011, 21:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Randomuser


minplus

Tapedecks en tapes raken weer in en kunnen buitengewoon lekker klinken.
Maar die 3 had er wel af gemogen bij een kringloop.
Ze kijken naar gekken op MP en E-bay.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Randomuser

Ja maar wat mensen zich niet beseffen is dat zo'n deck op het punt staat om uit elkaar te vallen...
Genoeg volk dat 500+ voor een Nak of een Sony ES vraagt en dat ding is zo gaar als het maar kan, versleten koppen, slechte solderingen en ga zo door "maar er staat ES op dus moet duur zijn". Laat staan dat zijn calibratie nog klopt...

minplus

Of het ding is nog perfect en dan heb je mazzel.
Zou m'n Nak echt niet voor die prijs wegdoen. Net nog even aangezet. Mmmmm... 8)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Randomuser

Dat is dus haast onmogelijk gezien alleen de leeftijd al, en het is een ITT dus alle elco's rot.

Tom!

Het viel me al mee dat het ding tulpaansluitingen heeft, ik verwachtte DIN.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

hrcc

Ik vond het leuk ze eens thuis te luisteren, lekker knallen met die dingen maar niet echt 'natuurgetrouw'.
vriendelijke groet,
cees

luistert allen naar fip radio: jazz en wijde omstreken !

Tom!

Als in gekleurd dus, nadruk op het laag?
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Tom!



Akai brom- en ruisgenerator en equalizer samen voor 25 euro.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Tom!

11 juli 2020, 15:13:56 #2111 Laatste wijziging: 11 juli 2020, 15:16:05 door Tom!

Setje BNS-zuilen, best netjes maar zonder garantie voor 10 euro. Volgens de sticker 'weinig bas, 1 tweeter stuk'

In tegenfase aangesloten getest? Zou me niet erg verbazen.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Sytse Fliege

't Is alleen maar kommer en kwel, in het gros van de kringlopen. Volgens mij krijgen ze genoeg interessante spullen binnen, maar is de winkel alleen een dekmantel voor het via handelskanalen verkopen van interessante zaken.

Die praktijken doet me ook sterk aan de Hema denken, dat was ook ooit een leuke winkel met uitstekende spullen voor ronduit betaalbare prijzen. Nu betaal je je er - voor bijvoorbeeld een setje schoenveters - blauw, duurder nog dan bijvoorbeeld bij de Appie, die met dat soort dingen ook al overbodig overprijsd is.

Ik kan me voorstellen dat Blokker laatst uit zijn vel sprong toen er sprake van was dat Hema overheidssteun zou aanvragen / krijgen, iets wat achteraf - terecht - niet is doorgegaan.

Bizar hoe lang je met een goede naam mensen een poot kan uitdraaien...



Ach, kikker toch op!

superge

Philips cd624 bij Rataplan Almere stad voor maar 75 euro! Wees er snel bij.
Van de ratten besnuffeld. En nog veel meer van dit soort prijzen.

Randomuser

Ik kom al lang niet bij de Kringloopwinkels hier, inderdaad compleet doorgedraaid met de prijzen.