• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Wat mee te nemen van de Kringloop (revisited)?

Gestart door Satch, 15 april 2011, 21:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Nicolas

Ze zullen een prijs per cm hoogte hebben.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Tom!

Tja, er staan ook twee sets JBL zuilen uit een surround-set die al zeker een jaar stof staan te vergaren. Ook te duur. Maar je zou zeggen dat ze weten dat woofers van Marquant en duct tape als rolrand speakers min of meer waardeloos maakt.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

RJVR

22 april 2023, 21:26:45 #2312 Laatste wijziging: 22 april 2023, 21:34:47 door RJVR
Ik heb deze nog gehad, best leuke luidsprekers voor n feestje op een PA versterker. Je had ze ook groter met 5 tweeters.



https://www.hifi-wiki.de/index.php/Jamo_Professional_400
Nad D3020, B&W Dm 2a/Dm4, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

Tom!

Heel gaaf. Die speakers van de kringloop in goede staat had ik ook best graag gehad.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

MYRYAD

Bij Emmaus Bilthoven staat weer leuk audio spul. Paar goede Dali zuilen voor 150 euro, NAD versterker, diverse sony spul, B&W, en meer wat oudere audio vanaf 8-10 jaar.
Vooral die NAD en de Dali's leken me interessant.

RJVR

Weer goede luidsprekers bij de kringloop hier een paar Mission 700LE voor 5 euro. Wel foam randen bij de woofers, deze waren wel nog heel. De tweeters zijn al meer waard als 5 euro.

Nad D3020, B&W Dm 2a/Dm4, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

RJVR

Citaat van: Tom! op 25 mei 2023, 15:21:00Dat is een absoluut koopje.
Jazeker maar ga het zelf niet gebruiken en ben geen handelaar ofzo dus voor iemand anders.

De foam randen zitten er natuurlijk wel aan te komen, ze waren nog goed maar wel uit 1985.

Wel nog een kringloop met kringloop prijzen ook voor de overige artikelen.
Nad D3020, B&W Dm 2a/Dm4, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

minplus

Super.
Je woont vast in de randstad.
Want hier in de regio hebben de mensen weinig geld maar kijken de kringloopmensen naar internet als ze het al niet zelf via MP aanbieden.
Dus zoiets leuks kun je inmiddels vergeten.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Lijkt mij niet erg duur, TD165 voor 30 euro. Barst in de stofkap, single-adaptor ontbreekt, nieuwe snaar nodig. Geen idee wat voor element en in welke conditie, de speler ziet er heel behoorlijk uit.



Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

groovy.

Zeker niet duur,wel even luisteren of het motortje nog goed loopt.
In to each life some rain must fall.

Tom!

Ik heb twee draaitafels dus deze is niet nodig, maar wellicht is er hier een liefhebber.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Niemand

Ik ben er klaar mee heb genoeg hier ,maar anders is het nooit te duur winst kan je er ook op maken ,mits weer netjes .
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

RJVR

Erg goede prijs, hoe is die onder de marktplaats controle door geglipt. Zal wel niet in de kringloop in Zeist zijn, al zijn er daar nu 2, een in het centrum en een erbuiten. Wel moeilijk meenemen op de fiets. Element is van Audio Technica.
Nad D3020, B&W Dm 2a/Dm4, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

minplus

De scheur is irrelevant voor het geluid, een adapter heb je voor 50 cent en een nieuwe snaar is niet duur...
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right