Wat mee te nemen van de Kringloop (revisited)?

Gestart door Satch, 15 april 2011, 21:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Heintje

Nee, dan zouden het glas-in-lood frontjes zijn.  8)

Tom!

Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

MYRYAD

Misschien zochten ze een speaker met een afgeronde klank,, niet zo hoekig.

Tom!

Voor iemand die een mooi compact setje met behoorlijk geluid zoekt: kringloop  Groene Hart De Bilt, zwarte Yamaha Pianocraft met NX-E700 speakers in nette staat voor 50 euro. Koopje, want alleen de speakers zijn dat al makkelijk waard.
--- E. Schönberger

minplus

If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

MYRYAD

Klopt, ik kom er ook wel eens, ze hebben best leuk spul staan. Audio weet ik nu moet, maar de spullen zijn heel en goed.

RJVR

Kringloop Bunnik, BNS,Audiolab Minmax,BNS. Niet super goedkoop maar onder de 50 euro.

Nad D3020, B&W Dm 2A, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

Tom!

Grappig, die Jubilee waren bijna mijn eerste speakers geworden. Uiteindelijk vond ik ze wat tam klinken en ben ik voor B&W DM100 gegaan. Ik heb ze later nog eens beluisterd, geen slechte speakers maar ook geen 'wow'.
--- E. Schönberger

Tom!

--- E. Schönberger

RJVR

Ik had ooit een Inkel eindversterker dat was best een goed ding, volgens mij had dat merk iets met Bose te maken.

Zal dat ding nog kraak vrij zijn met al die knopjes en schuifjes.
Nad D3020, B&W Dm 2A, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

Nicolas

Functionele staat is alles bij een mixer. Als alles goed werkt een mooie prijs. Anders...
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Tom!

Er is daar iemand met verstand van zaken die alles test, maar ik vind het ding wel erg goedkoop.
--- E. Schönberger

Nicolas

In heel goede staat zijn ze nog maar 100 waard.

Analoge mixers en zeker stage mixers, bepaalde uitzonderingen buiten beschouwing gelaten, zijn geen drol meer waard. De enige waar je nog meer voor betaalt zijn giga studio consoles, oude topmodellen van topmerken (en dan liefst inline studiomixers), bepaalde oude met trafo's in de kanalen, enkele recentere omdat stijl X of Y die heel specifiek gebruikt, en een paar cherry picked simpelere modelletjes omdat die klankmatig wonderen doen, en goede compacte rackmixers zoals Roland M16E kosten ook meer dan vergelijkbare oversized tafelvarianten.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Tom!

Zeist centrum, zo te zien van de eerste eigenaar en optisch bijna als nieuw. Receiver/cassettedeck p.st. ca. 50 euro, platenspeler 80 euro. Niet goedkoop maar wel erg fraaie staat, ongetwijfeld technisch aan onderhoud toe.

--- E. Schönberger