• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

De draak zonder voeten

Gestart door Robertluistert, 2 december 2023, 17:46:53

Vorige topic - Volgende topic

Robertluistert

Hola todos,

Mijn pas verworven draak mist zijn voetjes! Verder helemaal tip top, service gehad, speelt als een tierelier. Maar zoals gezegd heeft een (de?) vorige eigenaar besloten deze prachtmasjien van zijn voeten te ontdoen. En nu ben ik dus zoekende om de amputee weer volledig en volwaardig te krijgen. Iemand tips over waar ik goede vervangvoetjes zou kunnen krijgen/vinden?
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.

Heintje

Tja, normaal zou ik zeggen: "post een foto van de missende voetjes, dan krijg je sneller reacties".
Maar ...  ;D

DTdH

Misschien kun je ze laten 3D-tekenen en printen, als je de afmetingen uit de SM kunt halen of iemand kent die een draak mEt voeten heeft die je de afmetingen wil verstrekken.
Ik heb al op thingiverse gekeken, maar daar staan de 3D-tekningen (nog) niet.

Dirk

Heintje

Wellicht is er nog iemand hier met een draak in huis die de voetjes wil opmeten en fotograferen?  ;D

Jan66

Wordt met de draak de Nakamichi Dragon bedoeld? Deze heeft rubberen voetjes als ik de foto's op onderstaande link bekijk.
https://www.lowbeats.de/zum-60-jaehrigen-jubilaeum-der-compact-cassette-10-leer-cassetten-im-vergleich/
Deze voetjes kun je bestellen bij Conrad, gebruik apparaatvoet of stootbuffer bij de zoekfunctie.

Robertluistert



Zelfklevende rubber voetjes zijn het geworden. Dank voor de tip, Rowdy
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.