• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Sennheiser HD558 of Denon HP1000

Gestart door Abrasive, 13 september 2011, 17:40:52

Vorige topic - Volgende topic

Abrasive

13 september 2011, 17:40:52 Laatste wijziging: 13 september 2011, 17:45:02 door Abrasive
Beste leden,

Ik zit te twijfelen tussen Sennheiser HD558 en Denon HP1000. Ik zoek naar een hoofdtelefoon met lekker bass (Genre: dubstep), comfort (voor lang luisterplezier)  en voor op school (moet makkelijk in een laptop tas kunnen). Ik wil ook verder dat niemand last van mij zal hebben van mijn muziek. Welke raden jullie mij aan. Mijn budget is 160 euro max. Nu is de HD558 op zijn goedkoopst ~120 euro en HP1000 ~150. Is de HP1000 de paar tientjes waard sinds deze flexibeler is?

Alvast bedankt!

Bas N.

De sennheiser ken ik wel, kwalitatief een zeer goede koptelefoon met een beetje bass heavy geluid, lijkt me geknipt voor je genre.  ;)
Punt is wel dat het een open ontwerp is, wat inhoud dat de driver in open verbinding staat met de buitenwereld en dus erg veel lekgeluid produceert.

De Denon heb ik zelf geen ervaring mee, maar is in ieder geval een gesloten model, en zal dus ongetwijfeld minder lekgeluid hebben.  ;)
I started out with nothin' and still got most of it left.

Abrasive

Bedankt voor je snelle reactie!

Oh ja, dat is niet zo handig dat hij veel geluid lekt. Weet je misschien ook iets van de HD-25 II Basic edition? Schijnt namelijk een goede hoofdtelefoon te zijn.

Alvast bedankt!

remco320

Ik zou gaan kijken naar een Sennheiser HD 555. Dat is het type wat vergelijkbaar is met de 558, maar dan zonder alle opsmuk.

Ik draai zelf een hoop dubstep en vind het een heerlijke koptelefoon. De Denon heb ik toen ook geprobeerd en daar zat lang niet zoveel vibe in. Jamie XX klonk nergens naar op dat ding;p

groetjes