• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

De smurf in 't hoge noorden.. (op bezoek bij Theo van Wermeskerken)

Gestart door Tdo, 29 september 2011, 20:55:37

Vorige topic - Volgende topic

Niemand

Ja was weer even leuk zo .
Die match van de Chaos3 en de kleine Tannoys en de kwaliteit die is er zeker ,maar al met al is het niveau van de grote in combinatie met de Chaos 5 toch wel flink hoger .

Niemand

12 mei 2023, 09:04:19 #2236 Laatste wijziging: 13 mei 2023, 10:19:10 door Niemand
Citaat van: berret op  5 april 2023, 20:03:21Ik denk dat ik vanmiddag ( een deel van) de oplossing gevonden heb. Het probleem is dat je de zekering wil overbruggen met iets wat de structuurinformatie positief kan beïnvloeden maar wat ook bij het doorslaan van de zekering zelf ook onderbroken wordt. Dat probleem geldt nog steeds in de gemodificeerde zekeringen, als die doorslaan zit er nog een weerstand van ongeveer 10 mega- ohm in serie met het net. Dat geeft een lekstroom van slecht enkele micro- Ampere, dus is absoluut onschadelijk, maar ik wil het eigenlijk niet. Lang zitten piekeren om een oplossing te vinden, masr ik denk dat ik het nu weet. Nu nog zien of het in een zekering te prutsen is.
Dat is je wel gelukt als ik het zo beleef hier ,raar maar waar er ging weer een gordijn open,

vwb zowel 3d beeld als geluid .
Het is echt direkt merkbaar .
Dat zijn leuke  dingen voor de mensen ;)

Niemand

Even bij Meneer Theo van Wermeskerken  geweest om een cdspeler op te halen  en ook geluisterd naar de Chaos 8,
 die nu wel een paar uur totaal gedraaid heeft en ook daadwerkelijk mooi plaatst en klankmatig echt mooi  is ,
Ja,  denken mensen dan: "Maar inspelen is toch niet nodig?" 
Nou echt wel hoor dat werd wel weer duidelijk .
Het plaatje staat er weer mooier voor .
Ik zou vaker luisteren als ik hem was , maar ja bouwen en testen is eigenlijk leuker ?
Vast wel vooral als je die voldoening beleeft dat het toch wederom goed heeft uitgepakt ,wat er uit de koker komt van dit duo ,Berret meegerekend .
Wat een stelletje mensen zijn dit toch ,wel in positieve zin .
En verdienen er aan ?
Echt niet ,maar dat is ook het punt niet voor ze .
Gewoon omdat ze het leuk vinden .
Top mannen , ga zo door als het kan .

minplus

Hopeloze freaks.  :)
Ze maken waanzinnig mooie dingen maar luisteren er zelf maar heel af en toe naar.
Want nieuwe dingen ontwikkelen... 8)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right