• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

De smurf in 't hoge noorden.. (op bezoek bij Theo van Wermeskerken)

Gestart door Tdo, 29 september 2011, 20:55:37

Vorige topic - Volgende topic

Geen hond

Citaat van: Theo van Wermeskerken op 14 december 2024, 10:50:11
Citaat van: Geen hond op 14 december 2024, 10:26:07Hier noemen wij dat vaak wel werkverschaffing .
Maar uitdaging is veel leuker .
Overigens is dit wel in hoog tempo gegaan imo ;)

Zit wel iets in.
Vroeger moest ik en nu mag ik.
Maar snel is dit project bepaald niet gegaan hoor.
Minstens  2x zo lang over gedaan dan een 'standaard' Chaos.

Ok ik had die indruk van snelheid wel ,zeker omdat ik langzamer ben ;D ;D
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Tdo

En dan nog even terug naar de chaos 10:

Is het geen kunstwerk? 😎
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

Duclaasie

Theo van Wermeskerken

Praatje bij het plaatje.
Signaalbedrading is uitgevoerd met gouddraad : dubbel voor kleine signalen, viervoudig voor uitgangen, alles in katoen.
Voedingsbedrading is uitgevoerd in koperdraad, waar gewenst ook in katoen en dikte naar stroombehoefte.
Buizen : 4 x RCA 807, 3 x 6SN7 en 2 x M 8091 Mullard.
Allemaal in keramische buisvoeten.
En een netsnoer !
Je hoeft geen loodgieter te zijn om van buizen te houden

Geen hond

Zeker wel kunst hoor en werk ook nog ,wat een prachtige versterker weer :-*
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

audiovorden

Ik ben wel benieuwd wat deze versterker anders doet ten opzichte van de vorige Chaos-versterkers. En dan bedoel ik qua vermogen, performance, klank, inzetbaarheid, etc.

Sytze Fliege

Eindelijk eens iemand hier die zijn plaatjes vergrootbaar plaatst op postimages, chapeau!

Inderdaad erg mooi om te zien. Had ik zo'n ding gehad, dan had ik er denk ik een perspex onderkant op gemaakt om het ding ook af en toe andersom te kunnen laten spelen.

Alhoewel, perspex, wellicht niet van der Heide. Glas dan.

Ik mag dan een 🤡 zijn, ik wil wél serieus genomen worden 😡 

Ach, 🐸 toch op!

Tubamaniak

Wat een prachtig opgebouwde versterker ! Deze Chaos 10 zou ik hier ook wel eens willen beluisteren nadat ik eerder grootvader Chaos 1 door mijn speakers heb mogen waarnemen.
Thorens TD 166, Ortofon MC1 Turbo, Musical Fidelity A1, Philips 104 en 204, Sony 557ESD, Audio-Produkter Chaconne

Starsky

Zeker weer  een heel mooi gebouwde versterker!

Met aandacht en gevoel voor detail gebouwd, dat zou men meer moeten doen tegenwoordig  ;D

Ik ben overigens heel benieuwd wat de functie is van het kleine koperenplaatje naast de volume knop?
Ik ben zeker ook benieuwd naar hoe deze versterker zich ontwikkeld t.o.v de huidige Chaos lijn.. maar dat gaan we vast nog wel ergens lezen..
Geniet van deze mooie creatie TDO  ;)

horn

dat is een heel mooi gebouwde versterker :o
prachtig !
mooi gedaan  8)

Heintje

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

horn

Citaat van: Heintje op 24 december 2024, 01:00:05
Citaat van: horn op 23 december 2024, 18:15:26dat is een heel mooi gebouwde versterker :o
prachtig !
mooi gedaan  8)
Welkom terug hier!  ;D
ja ik ben meer een lezer geworden op dit forum voor de rest ben ik nog altijd druk bezig met de hobby  :)