War of the worlds

Gestart door seoman, 1 juli 2005, 00:04:10

Vorige topic - Volgende topic

seoman

:o  :o
Ik ben net wezen kijken en ik ben van mijn sokken geblazen!

Hij was echt eng, wreed en pakkend!
Het einde logisch maar toch teleurstellend.

Wat mogen wij blij zijn dat mars dood verklaard is inmiddels.
Als je de beelden op CNN gezien zou hebben zou je neiging tot zelfmoord krijgen.
(zou trouwens een leuke 1 april grap zijn geweest  ::))

Voor de SF freaks de absolute aanrader!!!
Voor mensen die wel wat ellende kunnen verdragen. Kijk en huiver!

Groeten Simon

"Is it freedom to choose what is not a choice?
Or is it freedom to silence what is not a voice?"

peter

niks voor mij dan zou er weinig van zien met dichtgeknepen ogen  ;D

theo technics

Citaat van: seoman op  1 juli 2005, 00:04:10
:o  :o
Ik ben net wezen kijken en ik ben van mijn sokken geblazen!

Hij was echt eng, wreed en pakkend!
Het einde logisch maar toch teleurstellend.

Wat mogen wij blij zijn dat mars dood verklaard is inmiddels.
Als je de beelden op CNN gezien zou hebben zou je neiging tot zelfmoord kr ;)ijgen.
(zou trouwens een leuke 1 april grap zijn geweest  ::))

Voor de SF freaks de absolute aanrader!!!
Voor mensen die wel wat ellende kunnen verdragen. Kijk en huiver!

Die ga ik zeker zien
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

chronix

Hoop hem morgen op DVD te hebben! hmmm, of mag ik dat hier niet zeggen?  :police:

seoman

Citaat van: chronix op  1 juli 2005, 00:14:45
Hoop hem morgen op DVD te hebben! hmmm, of mag ik dat hier niet zeggen?  :police:

Ga nou maar eerst naar de bios!
Zonde om dat via een klein schermpje te zien!
Groeten Simon

Lars

Ik heb net de tweede versie van de film uit 1953 van The war of the worlds gezien. Die was helemaal niets. Er waren geen tripods en rode zeewier en het verhaal was ook niet boeiend.

Die van Steven Spielberg zou ik liever willen zien. De trailers waren in ieder geval interessant.

Ik heb de Jeff Wayne versie beluisterd, die heeft best een smerige scene. Waar de marsfiguren mensen vingen en opaten. Niet echt mijn ding in een film, maar als het geen schrik momenten zijn en niet open en bloot wordt getoond is het niet erg.
Groeten,
Lars.

"Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."
"You know what music is? A harmonica connection between all human beings."

Doeke Dobma

Ik ben net terug uit de bios. Hij is echt vet. Veel effecten, en het verhaal is tot de ontknoping goed en spannend. De ontknoping is waardeloos. Daar hadden ze wel wat beters voor mogen bedenken... Maar het was wel ff genieten! ;D
Bluesound, Musical Fidelity & Driade

turbomarco

We gaan vanavond kijken :D

turbomarco

Hij is echt wel gaaf!!! 8)

En ja ik wil hem zsm op dvd hebben ;D

richard

Citaat van: Doeke Dobma op  1 juli 2005, 00:20:08
De ontknoping is waardeloos. Daar hadden ze wel wat beters voor mogen bedenken...
Ja, maar zo is het in  de andere films ook afgelopen, het was dus wel voorspelbaar.
Maar inderdaad een feest om te ondergaan in de bioscoop. Toch een beetje jammer dat de muziek van Jeff Wayne er niet voor was gebruikt
Genoeg is beter.

Hobbes

Ik heb hem twee weken terug gezien in Ede. Wrede film ! Ik zou hem zo nog 4 keer kunnen kijken !
Contactspray is als een atoombom; het gebruik ervan is niet te rechtvaardigen en het maakt alles kapot waar je het op gebruikt. Toch vindt men het een prachtig middel.

chronix

Heb em inmiddels al 3 keer gezien, nee niet in de bioscoop, ik hou niet zo van bioscopen. Kweet niet of het aan mij ligt, maar ik vind de beeldkwaliteit in de bioscoop altijd ERG tegenvallen. Thuis op DVD is de kwaliteit stukken beter!  Maar tis inderdaad een vette film! Daarom heb ik em ook al 3x bekeken natuurlijk.  Gisteravond toevallig SAW gekeken....zeeeeeeeeer bizarre film, maar wel GEWELDIG!!!!!!!!! En ook nog ARE WE THERE YET, met Ice Cube, ik heb kromgelegen vant lachen  :D

seoman

Citaat van: chronix op 14 augustus 2005, 21:36:44
Heb em inmiddels al 3 keer gezien, nee niet in de bioscoop, ik hou niet zo van bioscopen. Kweet niet of het aan mij ligt, maar ik vind de beeldkwaliteit in de bioscoop altijd ERG tegenvallen. Thuis op DVD is de kwaliteit stukken beter! 

Hear hear!!! Film is achterhaald
Vandaag Island gezien en wederom me ontzettend zitten storen aan het wazige beeld.
Als de camera niet stil staat dan wordt de achtergrond wazig.
Dat is extreem storend. Verder is het beeld heel korrelig.

De rek is er uit, tijd voor een nieuw medium!
Groeten Simon

turbomarco

In het rembrand theater is het beeld anders subliem 8) :-* :-*

muziekfreak

Goede film..ik heb het orgineel op dvd  ;D en ik heb de nieuwe al een maand of wat geleden gezien op divx..het einde is idd een beetje zonde maarwel logisch. Het is een leuke film iig bomvol actie  :)