• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Bewerk functie

Gestart door Edwin Snoek, 27 augustus 2004, 02:00:41

Vorige topic - Volgende topic

Edwin Snoek

Beste beheerder

Ik mis nog een bewerk-functie, om je berichten achteraf te wijzigen/bewerken. Komt deze bewerk-functie nog op dit forum?


Groeten, Edwin

Viking

Is eerder gezegd door admin dat die er niet zit. Dit is om verwarring te voorkomen. B.v. antwoorden die nergen meer op slaan omdat de originele posting is verandert.
Zelf gebruik ik graag de "Bewerk" om typos te corrigeren.
Ik weet dat er op sommige andere fora's er een mogelijkheid is om binnen een uur een posting aan te pasen. Zoiets zou voor mij meer dan goed genoeg zijn.
Luister naar de muziek, niet de apparatuur!

Hakuna

Citaat van: Gent op 31 augustus 2004, 09:56:32
Mag ik me bij de wens voor een "bewerk" functie aansluiten ?

Het gebeurt mij ook vaak dat als ik mijn eigen berichten nalees, ik de indeling nog iets wil wijzigen of gewoon een paar foutjes wil corrigeren.

Bij voorbaat dank.

Ja de afwezigheid van een bewerkfunktie is wel een erg groot schoonheids foutje, maar hopelijk kunnen de makers van dit prille forum hier nog wat aan verandereen. Want naast duiselijker smilies eisen ,sorry wensen wij zo'n bewerkfunktie bij het posten.
 <--- Een 3 weg systeem, maar dat worden er meer. [img width=20 height=20]http://

matando

Ik ga dit bespreken met Ron, maar jullie moeten even geduld hebben want hij is momenteel op vakantie.

s_k

Wat het is... Het moet mogelijk zijn om een fout uit een post te kunnen halen. Maar als de post er eenmaal staat is het vervelend als er (nadat er andere posts zijn gedaan) wijzigingen gemaakt kunnen worden. Dat veroorzaakt veel ergernis.
Maar het lijkt me geen verkeerd idee om een 'timer' op de posts te zetten, kan dat?

Dat je ze bijv. maar tot 5 minuten na je posting kunt veranderen?

Lijkt mij een goed plan.

s_k

En ohja (jaja, weer een post): Het zou fijn zijn als je, als je een post doet, onderaan aan de thread uitkomt (bij je eigen post). Ik kom nu altijd weer in de rubriek uit waarin de post staat.
Minder handig.

s_k


AND THANK YOU!
Jammer dat 't nog niet in alle topics kan. Waarom is dat? ::)